Όλοι γνωρίζουμε ότι ο συνδυασμός ποδήλατο + τρένο στην χώρα μας
σχεδόν δεν υφίσταται. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα κάθε χρόνο να χάνουμε ένα μεγάλο
κομμάτι τουριστών οι οποίοι δεν πάνε πουθενά χωρίς το ποδήλατο. Και πιστέψτε με
είναι χιλιάδες.
Όσοι έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό το γνωρίζουν.
Στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ολλανδία και στο Ηνωμένο Βασίλειο το ποδήλατο είναι τρόπος ζωής και έχει συνυφαστεί πλήρως ως συνδυαζόμενο μέσω μεταφοράς με το τρένο. Σε τουλάχιστον 2 βαγόνια μιας αμαξοστοιχίας υπάρχουν από 3 θέσεις. Ο επιβάτης μπορεί να μεταφερθεί οπουδήποτε στην Ευρώπη μαζί με το ποδήλατό του. Εδώ μέχρι στιγμής αυτό σχεδόν είναι ανύπαρκτο. Και λέμε σχεδόν γιατί ναι μεν μετά την τελευταία ρύθμιση επιτρέπεται η μεταφορά του ποδηλάτου μέσα στο Προαστιακό αλλά σε καμία περίπτωση αυτό δεν γίνεται με ασφάλεια και στο επιθυμητό μέγεθος. Βέβαια οι πληροφορίες μας λένε ότι η επόμενης γενιάς αμαξοστοιχίες στην Ελλάδα, θα διαθέτουν θέσεις ποδηλάτων. Αλλά το θέμα είναι πότε; Μπορεί να γίνει κάτι άμεσα και χωρίς κόστος. Τα «Σιδηροδρομικά Νέα» σκέφτηκαν κάτι και το προτείνουν στην διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ολλανδία και στο Ηνωμένο Βασίλειο το ποδήλατο είναι τρόπος ζωής και έχει συνυφαστεί πλήρως ως συνδυαζόμενο μέσω μεταφοράς με το τρένο. Σε τουλάχιστον 2 βαγόνια μιας αμαξοστοιχίας υπάρχουν από 3 θέσεις. Ο επιβάτης μπορεί να μεταφερθεί οπουδήποτε στην Ευρώπη μαζί με το ποδήλατό του. Εδώ μέχρι στιγμής αυτό σχεδόν είναι ανύπαρκτο. Και λέμε σχεδόν γιατί ναι μεν μετά την τελευταία ρύθμιση επιτρέπεται η μεταφορά του ποδηλάτου μέσα στο Προαστιακό αλλά σε καμία περίπτωση αυτό δεν γίνεται με ασφάλεια και στο επιθυμητό μέγεθος. Βέβαια οι πληροφορίες μας λένε ότι η επόμενης γενιάς αμαξοστοιχίες στην Ελλάδα, θα διαθέτουν θέσεις ποδηλάτων. Αλλά το θέμα είναι πότε; Μπορεί να γίνει κάτι άμεσα και χωρίς κόστος. Τα «Σιδηροδρομικά Νέα» σκέφτηκαν κάτι και το προτείνουν στην διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δείτε το βίντεο.
Παρακάτω παραθέτουμε ένα ερασιτεχνικό σχέδιο, για το πώς θα μπορούσε να ήταν αυτή η κατασκευή εάν υλοποιούσαμε αυτή την ιδέα.
Ελπίζουμε η διοίκηση να διερευνήσει την πρότασή μας και αν είναι δυνατόν να την υλοποιήσει, για να πούμε ότι έστω κάτι έχει αρχίσει γύρω από το κομμάτι της συνδυασμένης μεταφοράς ποδηλάτου και τρένου.
Γιαννακίδης Βασίλης
Συνδιαχειριστής "Σιδηροδρομικών Νέων"