Κυριακή, 23 Οκτωβρίου 2011

Έγραψαν για τον ΟΣΕ

…Ζωηρό ενδιαφέρον και για τον ελληνικό σιδηρόδρομο δείχνει η κινεζική πλευρά, η οποία αναμένει την ψήφιση του νομοσχεδίου για τον ΟΣΕ εντός του Οκτωβρίου, προκειμένου να χαράξει τη στρατηγική της πορεία στις ελληνικές ράγες χωρίς... παρενέργειες.
Το θέμα αρχικώς είχε θίξει ο υπουργός Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας, τον περασμένο Μάιο κατά τη διάρκεια συνάντησής του με τον πρόεδρο της Cosco Γουέι Τζιαφού. Ωστόσο, τώρα τα πράγματα φαίνεται να έχουν προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα, καθώς το σχέδιο για τον ΟΣΕ ανοίγει τον δρόμο για την είσοδο στρατηγικού εταίρου είτε στο σύνολο των σιδηροδρομικών μεταφορών είτε σε μέρος αυτών όπως είναι οι εμπορευματικές.
Οι Κινέζοι, αν και δεν αποκλείουν τη συμμετοχή τους σε σχετικούς διαγωνισμούς και για τις επιβατικές μεταφορές, προσανατολίζονται κυρίως στο εμπορευματικό κομμάτι, δεδομένης μάλιστα και της συμμετοχής τους στον διεθνή διαγωνισμό για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο.
Η κυβέρνηση εκτιμά ότι το κινεζικό ενδιαφέρον θα αποτυπωθεί και από τη συμμετοχή τους στους σχετικούς διαγωνισμούς, ενώ την ίδια στιγμή σε προχωρημένες συνομιλίες για τον σιδηρόδρομο βρίσκεται και με τη γαλλική κυβέρνηση. Αρχικό ενδιαφέρον για το θέμα έδειξαν προσφάτως και οι ρωσικοί και γερμανικοί σιδηρόδρομοι…
«Εθνος

..Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση επέλεξε το µνηµόνιο για να κερδίσει χρόνο ποντάροντας στο ότι το πρόβληµα δεν είναι της Ελλάδας αλλά της ευρωζώνης. Αντί λοιπόν να προχωρήσει τις διαρθρωτικές αλλαγές και να κάνει βαθιές τοµές για τη δηµιουργία ενός µικρότερου, φθηνότερου και πιο αποτελεσµατικού κράτους, διαχειρίστηκε την κατάσταση υπεκφεύγοντας. Ψήφιζε νόµους που δεν εφάρµοζε, µείωνε τους µισθούς των δηµοσίων υπαλλήλων και ταυτόχρονα πλήρωνε αυξηµένες υπερωρίες, έβαζε φόρους και διατηρούσε ανοικτές τις µαύρες τρύπες του ΟΣΕ, έδιωχνε τους συµβασιούχους και έκανε προσλήψεις κτλ.
Οι προσπάθειες της τελευταίας στιγµής να κάνει σε έναν µήνα αυτά που δεν έκανε σε δύο χρόνια αποδείχθηκαν µάταιες και έτσι οδηγούµαστε στη χρεοκοπία. Μόνο που, αν το είχαµε κάνει τον Μάιο του 2010, τα οφέλη θα ήταν µεγαλύτερα..
«ΤΟ ΒΗΜΑ»

..Ο Πάνος Καμμένος, αποκάλυψε επίσης ότι ο ΟΣΕ και το Υπουργείο Άμυνας χρώσταγαν χρήματα στα ναυπηγεία. Σε κοινοβουλευτικό έλεγχο το Υπουργείο Μεταφορών ισχυρίζεται ότι το Υπουργείο Οικονομικών δεν έδινε τα χρήματα να πληρωθούν. Τα χρήματα δε, μαγικά, πληρώθηκαν με το που έγινε η πώληση των ναυπηγείων στους Γερμανούς και μάλιστα το τίμημα ήταν σχεδόν ίδιο με το τίμημα που αγόρασαν οι Γερμανοί από την ΕΤΒΑ τα ναυπηγεία..
madada

..Παροχή τεχνογνωσίας στην κατασκευή αλλά και στη διαχείριση σιδηροδρόμων επιδιώκει να παρέχει στην Ελλάδα η εταιρεία SNCF International, θυγατρική των γαλλικών σιδηροδρόμων SNCF.
Από την πλευρά της η Alstom Transport, η οποία ενδιαφέρεται για την παροχή μηχανολογικού εξοπλισμού σε Μετρό και τρένα, εκτιμά ότι στο ελληνικό δίκτυο σιδηροδρόμων θα μπορούσε, εφόσον εκσυγχρονιστεί, να αποκτήσει τρένα με ταχύτητα που να φτάνει ακόμη και τα 250 χιλ. την ώρα. ..
«ΤΑ ΝΕΑ»