Δευτέρα, 1 Αυγούστου 2011

Με ενταπόκριση το δρομολόγιο του ΟΣΕ από και προς Αθήνα;

Αρθρογράφος: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΙΑΜΟΥΡΕΛΗΣ
Είναι γνωστό σε όλους πως ο ΟΣΕ συγκαταλέγεται μεταξύ των οργανισμών που έχουν τεράστια χρέη και είναι μια από τις πιο ζημιογόνες επιχειρήσεις για το κράτος, ενώ σύντομα αναμένεται να παραχωρηθεί σε ιδιώτες, οι οποίοι θα κληθούν να τον βγάλουν από το αδιέξοδο και να τον κάνουν επικερδή οργανισμό.

Μέχρι να γίνει όμως αυτό, ο ΟΣΕ θα εξακολουθήσει να λειτουργεί υπό κρατική μέριμνα. Φαίνεται, όμως, πως η κυβέρνηση, από σήμερα κιόλας, θέλει ν’ αρχίσει να συμμαζεύει την «παρακμιακή» κατάσταση που επικρατεί στον Οργανισμό, με αποφάσεις όπως η κατάργηση του απευθείας (ιντερσίτι) δρομολογίου Καλαμπάκα - Αθήνα - Καλαμπάκα, το οποίο εξυπηρετεί και τους Καλαμπακιώτες, αλλά και τους τουρίστες σε σημαντικό βαθμό.
Κι όμως η σκέψη κατάργησής του, έχει «εκκολαφτεί» πλήρως! Η απόφαση για την διακοπή του δρομολογίου προέρχεται από πληροφορίες που έχει ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων. Ο σύλλογος αναφέρει σε επιστολή διαμαρτυρίας πως η πολιτεία είναι έτοιμη να ακυρώσει το συγκεκριμένο δρομολόγιο και να το κάνει ανταποκρινόμενο, καθώς με αυτό τον τρόπο επιδιώκει να κάνει περικοπές στις μετακινήσεις, λόγω του υψηλού κόστους, ταλαιπωρώντας όμως τον κόσμο, που προτίμα το τρένο για το ταξίδι του, από και προς την πρωτεύουσα.
Το ερώτημα που γεννάται στο θέμα την κατάργησης του δρομολογίου, είναι το γιατί η διοίκηση του Οργανισμού «βασανίζει» το θέμα τόσο πολύ, αφού το δρομολόγιο είναι ζημιογόνο; Για ποιο λόγο αλλάζει συνεχώς αποφάσεις, παίζοντας κυριολεκτικά με τη νοημοσύνη μας;
Στο πρόσφατο παρελθόν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επεδίωξε την κατάργηση του δρομολογίου, ενώ στη συνέχεια το επανέφερε, για να έρθει τέσσερις μήνες μετά την προηγούμενη απόφαση να το καταργήσει, σύμφωνα με τον Σύλλογο Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων, ο οποίος σε επιστολή αναφέρει χαρακτηριστικά πως αυτή η επιλογή, αποτελεί το ξεπούλημα του σιδηροδρόμου.
"ΤΑ ΜΕΤΕΩΡΑ"