Σάββατο, 26 Φεβρουαρίου 2011

Ότι γράφεται για τον ΟΣΕ

  • «Βράζουν» οι εργαζόμενοι και οι συνδικαλιστές του ΟΣΕ κατά του Υπουργείου Υποδομών και των διοικήσεων του ομίλου και των θυγατρικών του. Συνδικαλιστές καταγγέλλουν ότι, την ώρα που «πετάνε» από τον ΟΣΕ 2.400 εργαζόμενους με υποχρεωτικές μετατάξεις, οι διοικήσεις προκηρύσσουν διαγωνισμούς για την κάλυψη οργανικών θέσεων. Τελευταίο παράδειγμα: διευθυντής στη διεύθυνση παραγωγής, ο οποίος μόλις συνταξιοδοτήθηκε, προσελήφθη στον ΟΣΕ για ένα έτος.
                   Isotimia.gr
  •  Ο κ. Μαγκριώτης ευρισκόμενος στην Κομοτηνή αναφέρθηκε και στη σιδηροδρομική σύνδεση του Λιμανιού της Καβάλας με τους Τοξότες, λέγοντας πως «ο ΟΣΕ μόλις ολοκληρώσει το πρόγραμμα εξυγίανσης θα δει και τη σιδηροδρομική σύνδεση του Λιμανιού της Καβάλας με τους Τοξότες. Τα έργα της Ξάνθης είναι εξίσου σημαντικά γιατί Δράμα και Ξάνθη έχουν μια υστέρηση αναπτυξιακών υποδομών σε σχέση και με τους άλλους Νομούς, ειδικά η Δράμα».
            Ακρίτας

  • Την επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου στην Αχαΐα, ζητά από τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα, η βουλευτής Αχαΐας του ΠΑΣΟΚ Μαρία Κυριακοπούλου. Η κυρία Κυριακοπούλου μεταφέρει το αίτημα των φορέων και των κατοίκων του νομού, ζητώντας από τον κ. Ρέππα συγκεκριμένες δεσμεύσεις.Το κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής: "Με υπομνήματα προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε και την ΓΑΙΟΣΕ Α.Ε, ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας κ. Ανδρέας Παναγιωτόπουλος και ο Περιφερειάρχης Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας κ. Απόστολος Κατσιφάρας, αναλύουν την αναγκαιότητα και την ωφέλεια της επέκτασης του Προαστιακού:α. αφενός από την Πάτρα στην Κάτω Αχαΐα και την προοπτική μελλοντικής επέκτασης της σύνδεσης προς Νότο στην περιοχή Καλογριάς (μέσω σταθμού Λάππα) και παραπέρα με το Αεροδρόμιο του Αράξου (επίσης μέσω σταθμού Λάππα), και β. αφετέρου από την Πάτρα προς τον Ψαθόπυργο και αργότερα μέχρι το Αίγιο. Από δημοσιεύματα στον τοπικό Τύπο (εφημερίδα Πελοπόννησος 22-02-2011), με τα οποία, τόσο ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε κ. Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, όσο και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε κ. Νίκος Ιωαννίδης, φέρονται να έχουν μελετήσει και να είναι σύμφωνοι με την επέκταση, άμεσα μέχρι τον Άγιο Βασίλειο και το καλοκαίρι μέχρι τον Ψαθόπυργο, ενώ υπάρχουν σκέψεις και για την επέκταση του Προαστιακού μέχρι Κάτω Αχαΐα. Επίσης ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε κ. Νίκος Ιωαννίδης, με αφορμή την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του οργανισμού, έθεσε το ζήτημα της επαναχρησιμοποίησης του παλαιού σταθμού του ΟΣΕ στον Άγιο Διονύσιο.
                 Best news