Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Το Νομοσχέδιο «ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ» για το σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς, παίρνει «σάρκα» καθότι με τη συνήθη αντιδεοντολογική πρακτική του το αρμόδιο Υπουργείο, το διοχέτευσε στον τύπο.
Εμείς οι εργαζόμενοι επαγγελματίες σιδηροδρομικοί οφείλουμε να αγωνιστούμε ώστε να μην πάρει «ΟΣΤΑ» να μείνει στα χαρτιά, να μην ψηφιστεί από τη Βουλή και την πλειοψηφία της Κυβέρνησης.
Το έκτρωμα αυτό περιλαμβάνει:
• Κατάργηση των 2/3 του σιδηροδρομικού δικτύου.
• Εκποίηση της ακίνητης περιουσίας και άλλων περιουσιακών στοιχείων του ΟΣΕ!!!
• Ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και παραχώρηση του management.
• Εμπορευματικές μεταφορές πώληση σε ιδιώτες.
• Προαστιακός πώληση σε ιδιώτες.
• Κατάργηση Μηχανεργοαστασίων σε μια διετία.
• Μετάταξη 744 εργαζομένων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
• Μετάταξη 1600 εργαζομένων από τον ΟΣΕ - ΕΔΙΣΥ.
• Κατάργηση του Μισθολογίου του 1993.
• Κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
• Υπογραφή ατομικών συμβάσεων για όσους παραμείνουν.
• Όσοι δεν δεχθούν την υποχρεωτική μετάταξη, απολύονται χωρίς αποζημίωση.
• Οι μετατάξεις θα γίνουν με κατάρτιση «ΛΙΣΤΑΣ» από τους Διευθύνοντες Συμβούλους.
• Κατάργηση ΚΩΕΑΠ - ΚΔΑ - ΓΚΚ.
Όλα αυτά με στόχο τη μείωση του κόστους μισθοδοσίας κατά 58% στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και κατά 50% στον ΟΣΕ, προκειμένου το 2011 η μισθοδοσία να κατρακυλήσει κατά 200 εκ. € κάτω. Την ίδια ώρα αυξάνονται οι τιμές των εισιτηρίων έως και 80% προκειμένου ο ιδιώτης που θα αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να έχει αυξημένα έσοδα κατά 55 εκατ. € και 50 εκατ. € επιδότηση για τα επόμενα 2 έτη !!!
Το συσσωρευμένο χρέος που έντεχνα οι αρμόδιοι της Κυβέρνησης το χρεώνουν στον ΟΣΕ, θα μεταφερθεί στο κράτος, δηλαδή στον πραγματικό οφειλέτη, και θα κατασχέσουν και την ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ που ως δια μαγείας από 7,5 δις € όπως αποτιμούνταν, σήμερα αποτιμάται 4,7 δις €.
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Είναι ολοφάνερο ότι το έκτρωμα αυτό μόνο αναπτυξιακό νομοσχέδιο δεν είναι. Ο στόχος της Κυβέρνησης για τον ΟΣΕ είναι η «ΑΠΑΞΙΩΣΗ», η «ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ» και το «ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ» του σιδηροδρόμου. Ο στόχος της Κυβέρνησης για το προσωπικό που καλείται να αποχωρήσει είναι οι «ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ»
αυτών που έχουν τη «ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ και ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ», ιδίως από το δίκτυο που θα
καταργηθεί!!!
Ο στόχος της Κυβέρνησης για το προσωπικό που θα παραμείνει υπογράφοντας ατομικές συμβάσεις, καταργώντας κάθε προϋπηρεσία και μισθολόγιο, είναι να «υποδουλώσει» τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ για να εξυπηρετήσει τους «ΑΕΡΙΤΖΗΔΕΣ» τάχα «ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ» σπρώχνοντας στη «ΜΙΖΕΡΙΑ» και τη «ΦΤΩΧΕΙΑ» τους σιδηροδρομικούς και τις οικογένειές τους!!! Αυτή είναι η «κοινωνική ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ» που εξαγγέλλει ο Πρωθυπουργός «ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ» της ΤΡΟΪΚΑ!!! Αυτή είναι η πολιτική του «ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΥ» και της «ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ» που προσπαθεί να «ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ» με όρους «ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ» η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ!!! Αυτά τα μέτρα είναι ο προπομπός για όλες τις ΔΕΚΟ που έχει εντάξει η Κυβέρνηση στα σχέδιά της (ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑ κ.λ.π.).
Αυτός είναι ο πόλεμος που τάχα κήρυξε ο «ΓΥΡΟΛΟΓΟΣ» «ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ» του «Δ.Ν.Τ.» μαζί με τους κορυφαίους Υπουργούς
του «ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ - ΛΟΒΕΡΔΟ - ΡΕΠΠΑ».
Το πιστόλι στο τραπέζι, τελικά είχε στόχο τους εργαζόμενους. Είχε στόχο τους Έλληνες και τις οικογένειές τους.Είχε στόχο την «ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ» εξαθλίωση και τη «ΦΥΣΙΚΗ» εξόντωση του ΠΕΡΗΦΑΝΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ!!! Είχε στόχο την ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ του ΕΘΝΟΥΣ για τη ΣΩΤΗΡΙΑ της ΕΛΛΑΔΟΣ!!! Το σλόγκαν «ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ» απευθυνόνταν τελικά στα ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!! Την απόλυτη αντικανότητά τους για να διαχειρισθούν τα δικά τους λάθη, τα λάθη του πολιτικού συστήματος και των Κυβερνήσεων, την αδειάζουν στις πλάτες των εργαζομένων.
Την ευθύνη τους για το τεράστιο έλλειμμα και χρέος που έχει η χώρα καθώς και τις τεράστιες «ΜΙΖΕΣ» που πήραν οι πολιτικοί την χρεώνουν κι αυτή στους εργαζόμενους. Άλλωστε κανείς ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ και κανείς από τους ΑΡΕΣΤΟΥΣ διορισμένους Διευθύνοντες Συμβούλους δεν πλήρωσε ΤΙΠΟΤΑ!!!
ΟΛΟΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΛΑΔΙ!!! ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΦΡΟ!!! Φταίει το σύστημα και όχι όλοι αυτοί οι κάφροι που το διαχειρίσθηκαν. Φταίνε οι μισθοί των 1300 € των εργαζομένων και όχι τα δις € που καταχράστηκαν κάποιοι!!! Φταίνε όλοι….. εκτός από τα επίσημα λαμόγια του συστήματος!!! Θα πληρώσουμε όλοι…. εκτός από τους συνήθεις ύποπτους μιζαδόρους, καταχραστές και τελικά «δοσίλογους» των εργαζομένων!!! Μας πούλησαν όλους!!! Όλο το ‘Εθνος!!! ΟΛΗ την ΕΛΛΑΔΑ για να εξασφαλίσουν την αναχρηματοδότηση του χρέους που αυτοί οι «ΑΝΙΚΑΝΟΙ» συσσώρευσαν. Πούλησαν τα πιστεύω τους, τα ιδανικά τους αν είχαν, τα παιδιά τους, τις μάνες και τους πατεράδες τους. «ΡΑΓΙΑΔΕΣ» γεννήθηκαν «ΡΑΓΙΑΔΕΣ» και «ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ» θα «ΠΕΘΑΝΟΥΝ»!!!
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Το ξήλωμα της κάλτσας από τους «ΕΦΙΑΛΤΕΣ» της πολιτικής ξεκινά από το σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς που εδώ και 130 χρόνια, μάτωσαν προσφέροντας τις υπηρεσίες τους κρατώντας όρθιο έναν Οργανισμό που όλοι τους παραδέχονταν ότι παραπαίει από δικά τους λάθη. Τα συνήθη παπαγαλάκια τους στα Μ.Μ.Ε. επιδίδονται με το αζημίωτο φυσικά, σε αγώνα δρόμου προκειμένου τον
«ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟ» που προωθεί η «ΧΟΥΝΤΑ» του ΠΑΣΟΚ να τον «βάλουν» και στο τελευταίο σπίτι στο τελευταίο νοικοκυριό, λέγοντας ασυναρτησίες και επιχειρηματολογώντας «ΦΑΙΔΡΑ» ότι τάχα τα 3 εκατ. € του ελλείμματος το χρόνο που προέρχονται από τον ΟΣΕ η Κυβέρνηση του «ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΥ» θα τα ρίξει στα Νοσοκομεία ή στην Παιδεία ή στις πενιχρές συντάξεις που τελικά τις έκαναν συντάξεις ΠΕΙΝΑΣ, ΦΤΩΧΕΙΑΣ και ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ. Εμείς οι σιδηροδρομικοί αλλά και όλοι οι εργαζόμενοι και οι οικογένειές μας που μάθαμε να ζούμε με το μεροκάματο και ανάλογα το πάπλωμα απλώναμε και τα πόδια μας, ήρθε η ώρα να απαντήσουμε σε όλα τα λαμόγια του συστήματος. Θ΄απαντήσουμε δυναμικά στην Κυβέρνηση, στους Υπουργούς, στα αφεντικά τους, στους εργολάβους και στην 1η ΕΞΟΥΣΙΑ του συστήματος στη διαπλοκή χωρίς τέλος, στους αεριτζήδες, στους κερδοσκόπους. Ήρθε η ώρα να αναλάβουμε τις δικές μας ευθύνες απέναντι στους χρυσοπληρωμένους παραθυράκιδες που πάντα επικεντρώνονται στο «ΔΕΝΤΡΟ» αφήνοντας το «ΔΑΣΟΣ» να καεί. Ήρθε η ώρα της δικής μας «ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ». Μιας επανάστασης που ως μόνο στόχο έχει τη διασφάλιση της
αξιοπρέπειάς μας, την προστασία των οικογενειών μας και τη φυγή από την ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ και τον ΞΕΠΕΣΜΟ.
 Είναι η ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.
 Είναι η ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ που είναι άνεργα.
 Είναι ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ να ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙΣ ΕΝΟΣ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΜΑΣ.
 ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ.
 ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΟΥ ΡΟΛΟ.
 Είναι η ώρα να μετατάξουμε τους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ και το αποτυχημένο σύστημά τους.
 Είναι η ώρα να ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΜΕ και θα δικαιωθούμε.
 Είναι η ώρα της ΜΑΧΗΣ, της σκληρής ΜΑΧΗΣ.
ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΑΧΗ ΘΑ ΤΗ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ «Η ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ Ή ΘΑ ΧΑΘΟΥΜΕ»
«Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ»
ΣΤΟ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ
ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΑΖΙΚΑ - ΕΝΩΤΙΚΑ.
ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΚΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΙΟΥΤΣΟΥΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΝΤΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ