Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Σύντομες αναφορές του τύπου και του διαδικτύου για τον ΟΣΕ

..Μια σοβαρή αδικία που με ευθύνη της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δημιούργησε σοβαρά προβλήματα στους πολίτες και τους επισκέπτες του Δήμου Ευρωστίνης επιτέλους αίρεται. Εδώ και μήνες όταν ετέθη εκτός λειτουργίας τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής από Κιάτο έως Διακοπτό και στο τμήμα αυτό δρομολογήθηκαν λεωφορεία του ΟΣΕ οι Ευρωστίνιοι υφίσταντο μια διαρκή ταλαιπωρία διότι αδικαιολόγητα και αυθαίρετα δεν επιτρεπόταν στάση στον κόμβο Δερβενίου αλλά μόνο στο Ξυλόκαστρο και στη Ακράτα . Παρά τις συνεχείς γραπτέ και προφορικές εκκλήσεις της Δημοτικής Αρχής προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την Τροχαία και άλλους αρμόδιους παρά το εξώδικο προς τη ΤΡΑΙΝΟΣΕ η άρση της αδικίας τελικά επετεύχθη με παρέμβαση του ΑΝΥΕΘΑ και Βουλευτή κ.Παναγιώτη Μπεγλίτη, ο οποίος ανταποκρινόμενος σε αίτημα του Δήμου παρενέβη στον Υφυπουργό Υποδομών και Δικτύων κ. Νίκο Σηφουνάκη, ο οποίος και έδωσε λύση στο πρόβλημα. Στο εξής τα πέντε(5) ημερήσια δρομολόγια από Κιάτο προς Διακοπτό και αντίστροφα θα σταματούν στον κόμβο Δερβενίου ενώ τη επόμενη εβδομάδα δύο (2) από τα ανωτέρω δρομολόγια θα περνούν από τη παλαιά εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών καθόλου το μήκος της διαδρομής του Δήμου Ευρωστίνης. Ο Δήμαρχος διερμηνεύοντας τις διαθέσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και των δημοτών αισθάνεται τη υποχρέωση να ευχαριστήσει τον ΑΝΥΕΘΑ και Βουλευτή Κορινθίας κ.Παναγιώτη Μπεγλίτη για τη καταλυτική του συμβολή στη άρση της κατάφορης αδικίας που για πολλούς μήνες ταλάνιζε τους Ευρωστίνιους..
«Δήμος Ευρωστίνης».
..Λιγότερα έσοδα απ’ τις φετινές αποκρατικοποιήσεις περιμένει η κυβέρνηση. Σε αναθεώρηση του στόχου των εσόδων από το φετινό πρόγραμμα των αποκρατικοποιήσεων προχωρεί η κυβέρνησης κατεβάζοντας την πήχη των εισπράξεων στο 1 δισ. ευρώ. Στο Πρόγραμμα Σταθερότητας η κυβέρνηση προβλέπει για φέτος έσοδα 2,5 δισ. ευρώ από τις αποκρατικοποιήσεις, τα οποία σύμφωνα με αρμόδια στελέχη θεωρείται αδύνατο να εισπραχθούν φέτος. Κατά τις πληροφορίες στο επόμενο Υπουργικό Συμβούλιο η κυβέρνηση θα ανάψει το «πράσινο φως» για την αναζήτηση στρατηγικού εταίρου στη ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τα συναρμόδια υπουργεία, Οικονομίας και Υποδομών προσανατολίζονται στη διάθεση του 49% και του management της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της εταιρείας εκμετάλλευσης του σιδηροδρομικού δικτύου (επιβάτες και εμπορεύματα), ενώ για τον ΟΣΕ (θα συνεχίσει να διαχειρίζεται την υποδομή) μελετώνται άλλα εξυγιαντικά προγράμματα. Ωστόσο, η σχετική προσπάθεια μονάχα εύκολη δεν είναι, με δεδομένο ότι οι ετήσιες ζημιές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσεγγίζουν τα 125 εκατ. ευρώ, ενώ οι συσσωρευμένες έχουν ξεπεράσει τα 600 εκατ. Η είσοδος ιδιωτών στις επιβατικές (ακούγεται έντονα ότι ενδέχεται να εισέλθουν οι Γάλλοι της SNCF), αλλά και τις εμπορευματικές μεταφορές του ΟΣΕ θα εξαρτηθεί (και) από τη κατάληξη του διαγωνισμού για το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου. Ήδη, ο ΟΛΠ εκδήλωσε ενδιαφέρον, προχωρώντας στη σύσταση θυγατρικής εταιρείας «Συνδυασμένων Μεταφορών και Εμπορευμάτων»..
Isotimia.gr.
..Τις πταίει που χθες το Μέγαρο Μαξίμου έζησε μία αξέχαστη ημέρα, με τα “πορτοκαλί” τηλέφωνα να έχουν πάρει φωτιά προς το εσωτερικό αλλά κυρίως προς το εξωτερικό, καθώς η αλματώδης άνοδος του spread κατέδειξε το απόλυτο αδιέξοδο της ελληνικής οικονομίας και την απόλυτη δυσπιστία των αγορών στο σχέδιο διάσωσής μας; Όχι μόνον στο ευρωπαϊκό σχέδιο, το οποίο ακύρωσε η Άγκελα Μέρκελ στη γέννησή του, αλλά και στο εγχώριο, το ελληνικό “πακέτο μέτρων”, που για μας ήταν κοσμογονία και για τις αγορές μια τρύπα στο νερό. Άδικο έχουν; Ναι, αν σκεφτεί κανείς ότι είμαστε μια χώρα της ΕΕ και της ΟΝΕ. Όχι, αν σκεφτεί κανείς ότι, επί του παρόντος, η μόνη οικονομική τρύπα που έκλεισε αφορά μισθούς και επιδόματα των απίστευτα υπεράριθμων δημοσίων υπαλλήλων! Έκλεισε καμία άλλη και δεν το μάθαμε; Όχι... Κόπηκαν -λένε- οι σπατάλες. Από πού, όταν τα χρέη των δημοσίων νοσοκομείων αυξήθηκαν κατά 1δισ. μέσα σε ένα εξάμηνο και ο... γαλαντόμος πρωθυπουργός δίνει 700 εκ. επιπλέον πόρους στην παιδεία -ήθελε να δώσει... 1 δισ. αλλά το μείωσε-, κοινώς χρηματοδοτεί μια ξεχαρβαλωμένη αντιπαραγωγική και βαρύτατα νοσούσα, ειδικά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, παιδεία; Από πού, όταν ο ΟΣΕ εξακολουθεί να μας βάζει μέσα 2,2 εκ. ευρώ τη μέρα (!) και αναζητά -λένε- στρατηγικό εταίρο, λες και περισσεύουν τα κορόιδα στην παγκόσμια επενδυτική κοινότητα; Από πού, όταν μας ανακοινώνεται μετά πολλών θαυμαστικών ότι τα λεφτά από τους ημιυπαίθριους -αν εισπραχθούν τελικά- θα πάνε στις χοάνες των διεφθαρμένων ΟΤΑ, για να γίνουν... πάρκα και πράσινο; Ο κατάλογος είναι ατελείωτος, και οι ξένοι τώρα πια μας έβαλαν στο μικροσκόπιο -δεν μας κοιτούν με απλή ματιά. Ό,τι τους λέμε, ελέγχεται εξονυχιστικά και φυσικά αμφισβητείται και ως προς τα δεδομένα αλλά και ως προς το δέον γενέσθαι που προτείνουμε. Χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβει κανείς ότι αρκεί ένας... ψίθυρος από οποιοδήποτε στέλεχος διεθνούς οργανισμού που ασχολείται με εμάς, για να μας τινάξει στον αέρα; …
«Μακεδονία» της Μ. Πυργιώτη
.Η παγίδα με τα "κλειστά επαγγέλματα" H «απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων», που προωθείται με το νέο κύμα «μεταρρυθμίσεων», δεν αφορά μόνον τα επαγγέλματα οι αμοιβές των οποίων ορίζονται διοικητικά, αλλά ολόκληρους κλάδους της Οικονομίας που θα ξαναμοιραστούν, όπως είναι ο κλάδος των μεταφορών, που τον ταυτίζουμε με τα ταξί και τα φορτηγά, αλλά φτάνει και μέχρι τον ΟΣΕ και τις θαλάσσιες μεταφορές. Το άνοιγμα των «κλειστών επαγγελμάτων» χρησιμοποιείται λοιπόν για να συγκεντρώσει συναίνεση εκδικητική, να ερεθίσει ένα διάχυτο μένος..
«Αυγή»