Κυριακή, 28 Μαρτίου 2010

Αναφορές και σχόλια του τύπου για τον ΟΣΕ.

• Η ιδιωτικοποίηση γίνεται με πολλούς τρόπους και μέσα από την απαξίωση του δημόσιου πλούτου για να δοθεί ευκολότερα και φτηνότερα στον ιδιώτη. Τα δασικά οικοσυστήματα είναι «φιλέτο» και συνεχώς απαξιώνονται. Αυτή η συνταγή εξάλλου ακολουθείται από ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για να τρέφεται και να μεγαλώνει η κερδοφορία της πλουτοκρατίας («Ολυμπιακή», ΟΣΕ, κ.ά.)…
«Ριζοσπάστης»
• AΛΛΟΣ ανακοινώθηκε, άλλος ανέλαβε. Το πρώτο φάουλ του Υπ. Υποδομών είναι γεγονός, καθώς τη θέση του δ/ντος συμβούλου της ΓΑΙΑΟΣΕ κατέλαβε ο πολιτικός μηχανικός Ν. Ιωαννίδης και όχι ο αρχιτέκτων μηχανικός Κ. Μυγδάλης. Ο τελευταίος είχε ανακοινωθεί επίσημα στα μέσα Φεβρουαρίου. Όμως την πόρτα της Βουλής κατάφερε να περάσει, ο δ/νων σύμβουλος του ΟΣΕ Π. Θεοφανόπουλος.
• Τώρα που τελείωσε αισίως το θέμα του Σκαραμαγκά και των υποβρυχίων, μπορούμε να πούμε ελεύθερα μια δυο κουβέντες. Η Thyssenkrupp, λοιπόν, αφήνοντας κατά μέρος την αβελτηρία των πολιτικών μας, έκανε ανεπίτρεπτα λάθη. Όταν ανέλαβε τον Σκαραμαγκά, απέβαλε το τμήμα κατασκευής σιδηροδρομικού υλικού και δεν ασχολήθηκε καθόλου με τις επισκευές εμπορικών πλοίων…
Isotimia.gr
• Όσον αφορά το πρώτο, κλειδί είναι η ανασυγκρότηση του φοροεισπρακτικού και των ελεγκτικών μηχανισμών (έχουν τα ίδια χάλια που είχαν πριν από πέντε μήνες). Αν αυτό επιτευχθεί, έσοδα θα εισπραχθούν παρά τη μείωση της κατανάλωσης. Με δεδομένο ότι στα 240 δισ. (επισήμου) ΑΕΠ αντιστοιχούν άλλα 70 δισ. ευρώ παραοικονομίας, είναι φανερά τα μεγάλα περιθώρια που υπάρχουν. Αν, επίσης, αντιμετωπιστεί η σπατάλη στα νοσοκομεία, εξοικονομείται μία μονάδα του ΑΕΠ. Και αν αντιμετωπιστεί η σπατάλη στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, στην ΕΡΤ, στον ΟΣΕ και σε λοιπά ευαγή ιδρύματα, εξοικονομούνται άλλα τόσα.
«Καθημερινή»
• Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, Υπογραμμίσαμε ότι, η επικείμενη λειτουργία του Εμπορευματικού Σταθμού του ΟΣΕ, στον Ασπρόπυργο, θα συμβάλλει δραστικά, σε νέα πληθυσμιακή έκρηξη, που σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, θα διαμορφώσει για την πόλη μας, τις προσεχείς δεκαετίες, ένα πληθυσμό της τάξεως των 175.000 κατοίκων, την ώρα που ο συνολικός πληθυσμός του Θριασίου, δε θα ξεπερνά τις 250.000!.
MagoulaOnLine
• Oι πληροφορίες κάνουν λόγο για μια ευρεία γκάμα δραστηριοτήτων της Daimler στην χώρα μας, που αφορά στην πώληση στρατιωτικών οχημάτων, λεωφορείων, πυροσβεστικών, απορριμματοφόρων ακόμα και αυτοκινήτων για την ελληνική Bουλή, με αποδέκτες τις πολλές ΔEKO στο υπουργείο Mμεταφορών, αλλά και τους δήμους ανά την επικράτεια. Ξεχωρίζουν, πάντως, τρεις συμφωνίες που αφορούν στην προμήθεια ντιζελομηχανών από τον OΣE, συρμών στον HΣAΠ και μεγάλου μέρους των λεωφορείων στην EΘEΛ. Δεν είναι ακόμα γνωστό το εύρος αυτών των συναλλαγών, αλλά η χρονική διάρκεια αφήνει χώρο για πολλές υποθέσεις: H πρακτική του «πάρε - δώσε» κάτω από το τραπέζι κράτησε μια ολόκληρη δεκαετία, από το 1998 μέχρι το 2008.
«ΗΜΗΡΕΣΙΑ»





Νεώτερες ειδήσεις και σχόλια που θα υπάρξουν σχετικά με τον ΟΣΕ, θα προστεθούν στην συνέχεια.