
Το μεσημεριανό τρένο του John Wareing από το Πρέστον στο Λονδίνο την 1η Δεκεμβρίου έφτασε με μια ελαφρώς ενοχλητική καθυστέρηση 18 λεπτών. Αλλά η Avanti West Coast έχει μια γενναιόδωρη πολιτική αποζημίωσης για καθυστερήσεις που ισχύει εάν τα τρένα καθυστερήσουν έστω και ένα τέταρτο της ώρας. Έτσι, ο 72χρονος από το Λάνκασαϊρ υπέβαλε αίτηση αποζημίωσης ηλεκτρονικά .
Ο κ. Wareing, συνταξιούχος διευθυντής ανθρώπινου δυναμικού, περίμενε 10,10 λίρες πίσω – ποσό που αντιστοιχούσε στο ένα όγδοο του κόστους του εισιτηρίου μετ' επιστροφής του, το οποίο ανήλθε σε 80,85 λίρες. Ωστόσο, τρεις ημέρες αργότερα έλαβε ένα email από την σιδηροδρομική εταιρεία που έλεγε: «Εάν η αίτησή σας εγκριθεί για την καθυστέρηση που έχετε δηλώσει, μπορείτε να περιμένετε να λάβετε αποζημίωση ύψους 10.106,25 λιρών».
Η πολιτική της Avanti West Coast προβλέπει την επιστροφή του 12,5% του κόστους ενός εισιτηρίου μετ' επιστροφής όταν το ένα σκέλος έχει καθυστέρηση 15-29 λεπτών. Ωστόσο, το ποσό είναι 1.000 φορές υψηλότερο από το προβλεπόμενο ποσό.
Εάν πληρωνόταν, θα επέτρεπε στον κ. Wareing να αγοράζει ένα ταξίδι μετ' επιστροφής από το Πρέστον στο Λονδίνο κάθε εβδομάδα για περισσότερα από δύο χρόνια.
Δήλωσε στην εφημερίδα The Independent : «Μέχρι στιγμής, περιμένω ακόμα την αποζημίωσή μου. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πόσο αυτοματοποιημένη είναι η διαδικασία ή αν έχουν κάποια ανθρώπινη παρέμβαση για να σταματήσουν τα απρόσμενα κέρδη μου. Φυσικά, θα ενημερώσω την Avanti αν καταβάλουν τις 10.000 λίρες».