Το τελευταίο χρονικό διάστημα, γινόμαστε όλοι μάρτυρες μιας άδικης, κατά την γνώμη μας, δημόσιας επίθεσης με τελικό αποδέκτη την ειδικότητά μας. Και το λέμε αυτό διότι ενώ στην κυριολεξία, «βαρεθήκαμε» να αλλάζουμε βάρδιες και να προσθέτουμε τρένα, «κατηγορείται η ΣΤΑΣΥ» παράλληλα ότι τα δρομολόγια μειώνονται. Αυτά τα δύο δεν μπορούν να συμβαδίζουν...
Παράλληλα, όλως τυχαίως, συγκεκριμένοι «συνδικαλιστικοί κύκλοι» έχουν σχεδόν «πάρει μπάλα» site και ότι άλλο, επιχειρώντας προφανώς να κάνουν το δικό τους rebranding, σε μια προσπάθεια αναστροφής της «συνδικαλιστικής τους κατρακύλας», εκφράζοντας θέσεις αλληλοσυγκρουόμενες πολλές φορές, ακόμα και για θέματα ευαίσθητα και σοβαρά που δεν χωρούν ούτε λογοπαίγνια ούτε ασάφειες ούτε ερωτηματικά, πόσο μάλλον ανακρίβειες.
Για να γίνουμε ακόμα πιο σαφείς λοιπόν, μας προκαλεί ιδιαίτερη έκπληξη, πρόσφατη ανακοίνωση η οποία ούτε λίγο ούτε πολύ, ενώ θέτει «θέμα ασφάλειας» για συμπεριφορά συρμού ο οποίος υπερέβη τα προβλεπόμενα όρια στάσης, βάζει στο ζύγι τα πολλά ή λιγότερα μέτρα δηλαδή κάτι σαν το «ολίγον έγκυος» προφανώς για να εμφανίσουμε ως νέα και επίκαιρη μια δυσλειτουργία χρόνων η οποία μάλιστα για να είμαστε ακριβείς τείνει σταθερά μειούμενη από την εκρηκτική περίοδο του 2017 - 2019.
Φυσικά και δεν χωρά κανένας εφησυχασμός μέχρι το μηδενισμό των περιστατικών, δεν θα γίνουν όμως ανεκτές πρακτικές που έχουν ως αποτέλεσμα το ροκάνισμα των προσπαθειών που έχουν καταβληθεί από εμάς, χρόνια τώρα, με απτά πια αποτελέσματα βελτίωσης.
Κανένα παιχνίδι στην πλάτη και το μόχθο των ηλεκτροδηγών και καμία έκπτωση σε αυτούς οι οποίοι τραμπαλίζουν ανάμεσα στην εικόνα της εταιρίας και της συνδικαλιστικής τους επιβίωσης ανάλογα με την χρονιά ή την ημέρα και ο νοών νοείτω.
Για το ΔΣ
Η Πρόεδρος
Κοσκινά Παναγιώτα
Ο Γ.Γραμματέας
Διονύσιος Πανταζής