Η μηχανική και η φύση ενώνονται για να ξεπεράσουν τα εμπόδια και να κάνουν τις απαιτητικές διαδρομές προσβάσιμες. Ανακαλύψτε τέσσερα παραδείγματα έργων (συμπεριλαμβανομένης της σήραγγας Gotthard και της πρώτης γέφυρας του Βοσπόρου) που έχουν βελτιώσει την αστική κινητικότητα και έχουν μετατρέψει το αδύνατο σε πραγματικότητα.
webuildvalue.com
Τούνελ, γέφυρες και δρόμοι που έπρεπε να αντιμετωπίσουν εξαιρετικά πολύπλοκες περιβαλλοντικές συνθήκες , προσαρμοζόμενοι στο φυσικό πλαίσιο για να καταστήσουν ορισμένες διαδρομές πιο προσβάσιμες, προκαλώντας την ανθρώπινη εφευρετικότητα.
Αυτά είναι τέσσερα παραδείγματα του πώς η μηχανική κατάφερε να δημιουργήσει μονοπάτια εκεί που κάποτε φαινόταν αδύνατο.
1. Σήραγγα Γκοτάρντ (Ελβετία)
Η Webuild κατασκεύασε τα τμήματα Bodio και Faido της βασικής σήραγγας Gotthard , της μακρύτερης σιδηροδρομικής σήραγγας στον κόσμο .
Βρίσκονται στο νότιο τμήμα της σιδηροδρομικής σήραγγας Gotthard, καλύπτουν περίπου 30 χιλιόμετρα της συνολικής διαδρομής και περιλαμβάνουν έναν υπόγειο πολυλειτουργικό σταθμό σχεδιασμένο για να διασφαλίζει την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα.
Το έργο της σήραγγας Γκόταρντ έχει φέρει επανάσταση στις συνδέσεις μεταξύ Βόρειας και Νότιας Ευρώπης , βελτιώνοντας την κινητικότητα μεταξύ Ιταλίας και Ελβετίας και καθιστώντας τις σιδηροδρομικές μεταφορές ταχύτερες και πιο βιώσιμες.
2. Γέφυρα των Μαρτύρων της 15ης Ιουλίου (Βόσπορος, Τουρκία)
Η Γέφυρα των Μαρτύρων της 15ης Ιουλίου , η γέφυρα της Κωνσταντινούπολης που διασχίζει το Στενό του Βοσπόρου, συνδέει την ευρωπαϊκή και την ασιατική ήπειρο . Εγκαινιάστηκε το 1973, ήταν η πρώτη κρεμαστή γέφυρα της πόλης και έχει γίνει σύμβολο ενότητας μεταξύ δύο κόσμων.
Σήμερα, αυτή η γέφυρα του Βοσπόρου χρησιμεύει ως κρίσιμος κόμβος για την αστική κινητικότητα και αποτελεί σύμβολο της σύγχρονης τουρκικής μηχανικής.
3. Υπερσαχάρια Εθνική Οδός (Αφρική)
Η Αλγερία πλησιάζει στην ολοκλήρωση της Διασαχάριας Οδού , ενός δρόμου μήκους σχεδόν 5.000 χιλιομέτρων που συνδέει το Αλγέρι με το Λάγος και διασχίζει έξι αφρικανικές χώρες .
Κατά μήκος της διαδρομής, έχει επίσης εγκατασταθεί ένα σύστημα οπτικών ινών , μετατρέποντας τον δρόμο σε έναν οικονομικό και ψηφιακό διάδρομο . Το έργο στοχεύει στην ενίσχυση του εμπορίου και στην υποστήριξη της ανάπτυξης των τοπικών κοινοτήτων, ενισχύοντας την ολοκλήρωση και τη συνδεσιμότητα μεταξύ των βόρειων και νότιων περιοχών της ηπείρου.
4. Σήραγγα Σεϊκάν (Ιαπωνία)
Η σήραγγα Seikan , που εγκαινιάστηκε στις 13 Μαρτίου 1988, είναι ένα αριστούργημα της ιαπωνικής μηχανικής. Αυτή η μερικώς υποβρύχια σήραγγα εκτείνεται σε μήκος περίπου 53,85 χιλιομέτρων , εκ των οποίων τα 23,3 χιλιόμετρα εκτείνονται κάτω από το στενό Tsugaru, φτάνοντας περίπου τα 100 μέτρα κάτω από τον πυθμένα της θάλασσας .
Σήμερα, αυτή η ιαπωνική σήραγγα εξυπηρετεί έως και περίπου 50 τρένα την ημέρα , συμπεριλαμβανομένου του διάσημου Shinkansen , εξασφαλίζοντας τόσο τη μεταφορά εμπορευμάτων όσο και επιβατών μεταξύ Χονσού και Χοκάιντο.