Τετάρτη 2 Ιουλίου 2025

Ερευνητής στο Ινστιτούτο Σιδηροδρομικής Έρευνας του Πανεπιστημίου του Χάντερσφιλντ τιμήθηκε με ευρωπαϊκό βραβείο για διδακτορικό έργο


Ο Δρ. Daniel Woodhead, ερευνητής στο Ινστιτούτο Σιδηροδρομικής Έρευνας του Πανεπιστημίου του Huddersfield, τιμήθηκε με πανευρωπαϊκό βραβείο για το διδακτορικό του έργο από το Ευρωπαϊκό Συμβουλευτικό Συμβούλιο Σιδηροδρομικής Έρευνας. Φωτογραφία: Πανεπιστήμιο του Huddersfield

news.railbusinessdaily.com

Ένας ερευνητής στο φημισμένο Ινστιτούτο Σιδηροδρομικής Έρευνας του Πανεπιστημίου του Χάντερσφιλντ τιμήθηκε με πανευρωπαϊκό βραβείο για το διδακτορικό του έργο.

Ο Daniel Woodhead παρέλαβε το βραβείο του Ευρωπαϊκού Συμβουλευτικού Συμβουλίου Έρευνας στον Σιδηροδρομικό Τομέα (ERRAC) κατά τη συνεδρίαση της ολομέλειάς του στις Βρυξέλλες τον Ιούνιο και έκανε επίσης μια παρουσίαση για το έργο του.

Αυτό έρχεται μετά από πρόσκληση υποβολής περιλήψεων για τον φοιτητικό διαγωνισμό του ERRAC, ο οποίος καλύπτει τόσο μεταπτυχιακούς όσο και διδακτορικούς φοιτητές.

Ο Δρ Γούντχεντ, ο οποίος ξεκίνησε την πανεπιστημιακή του σταδιοδρομία στο Χάντερσφιλντ σπουδάζοντας Μηχανολόγος Μηχανικός ως προπτυχιακός φοιτητής, κατέλαβε την πρώτη θέση για το έργο του σχετικά με τη μεταλλουργία χαλύβων σιδηροτροχιών, με τίτλο « Καθιέρωση των Αρχών για τον Συνθετικό Σχεδιασμό Χάλυβων Σιδηροδρομικών Συνδέσμων Μακράς Διάρκειας Ζωής» .

Μετά από ένα έτος πρακτικής άσκησης στο Ινστιτούτο Σιδηροδρομικής Έρευνας (IRR) του Πανεπιστημίου, ξεκίνησε τις διδακτορικές του σπουδές στο ινστιτούτο, προτού διοριστεί ως Ερευνητικός Βοηθός κατά το τελευταίο έτος των διδακτορικών του σπουδών.

Από την ολοκλήρωση του διδακτορικού του, ο Δρ. Woodhead είναι πλέον πλήρους απασχόλησης Ερευνητικός Βοηθός στο IRR και έχει συνεχίσει την έρευνά του σε σιδηροδρομικά υλικά, καθώς και την υποστήριξη άλλων ερευνητικών έργων, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης καθοδήγησης για μελλοντικά σχέδια τραμ-τρένου και της δοκιμής νέων αξόνων σιδηροδρόμων από ανθρακονήματα.

Είπε για το βραβείο: «Αυτό το βραβείο σημαίνει πολλά για μένα και θα ήθελα να ευχαριστήσω τους επιβλέποντες καθηγητές μου, Adam Bevan, Jay Jaiswal και Phillip Shackleton, για την υποστήριξή τους καθ' όλη τη διάρκεια της διδακτορικής μου διατριβής. Εκτιμώ επίσης την αγάπη και την υποστήριξη των φίλων και της οικογένειάς μου καθ' όλη τη διάρκεια της έρευνάς μου».

Ο Adam Bevan, Καθηγητής Μηχανικής Σιδηροδρομικών Συστημάτων και Αναπληρωτής Διευθυντής – Επιχειρήσεις, Καινοτομία & Ανταλλαγή Γνώσης στο IRR, σχολίασε: «Αυτό το βραβείο αποτελεί μια εύστοχη αναγνώριση όλης της σκληρής δουλειάς του Daniel καθ' όλη τη διάρκεια του διδακτορικού του, καθώς και της ποιότητας και της εγκυρότητας των ερευνητικών του ευρημάτων. Ελπίζουμε ότι τα αποτελέσματα του διδακτορικού του θα ανοίξουν το δρόμο για μελλοντική έρευνα σχετικά με την ανάπτυξη και επιλογή χαλύβων σιδηροδρομικών γραμμών επόμενης γενιάς».

Από την ίδρυσή του πριν από μια δεκαετία και πλέον, το IRR έχει δημιουργήσει τη φήμη του ως κέντρο παγκόσμιας κλάσης για την έρευνα και την καινοτομία στον τομέα της σιδηροδρομικής μηχανικής, συνεργαζόμενο στενά με τη βιομηχανία και τους ακαδημαϊκούς εταίρους για την παροχή αποτελεσματικής έρευνας για έναν ασφαλέστερο, πιο αξιόπιστο και οικονομικά αποδοτικό σιδηρόδρομο χαμηλών εκπομπών άνθρακα.

Το Ινστιτούτο, το οποίο έχει βραβευτεί με το Βραβείο Επετείου της Βασίλισσας για καινοτομίες στην έρευνα και ανάπτυξη που έχουν επιφέρει σημαντικές βελτιώσεις στον σιδηροδρομικό κλάδο, ηγείται του Κέντρου Αριστείας στο Τροχαίο Υλικό του Δικτύου Έρευνας και Καινοτομίας στον Σιδηροδρομικό Τομέα του Ηνωμένου Βασιλείου (UKRRIN).

Με μια ομάδα άνω των 30 ατόμων αφοσιωμένου ακαδημαϊκού ερευνητικού προσωπικού, το IRR έχει λάβει επένδυση 14 εκατομμυρίων λιρών σε υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις δοκιμών πλήρους κλίμακας και διαθέτει εκτεταμένες δυνατότητες στην προσομοίωση και δοκιμή σιδηροδρομικών συστημάτων, με έμφαση στη δυναμική οχήματος-γραμμής και στη δυναμική αλληλεπίδρασης παντογράφου, σε συνδυασμό με εμπειρογνωμοσύνη στην έξυπνη συντήρηση, τη βελτιστοποίηση συστημάτων πρόσφυσης και πέδησης και την ανάπτυξη τεχνολογίας σιδηροδρόμων.