Τετάρτη 2 Απριλίου 2025

Ο χειρότερος φόβος κάθε επιβάτη τρένου γίνεται πραγματικότητα όταν η πόρτα ανοίγει με πλήρη ταχύτητα


Το τρένο χωρίς οδηγό ταξίδεψε με περίπου 62 μίλια/ώρα όταν οι πόρτες ήταν ορθάνοιχτες (Εικόνα: @ben.mckimm/Storyful)

Οι επιβάτες απέφυγαν ελάχιστα να τους αναρροφήσουν από ένα κινούμενο τρένο αφού η πόρτα δεν έκλεισε.

metro.co.uk

Οι μετακινούμενοι στις ώρες αιχμής κολλήθηκαν στις κουπαστές αφού οι πόρτες ενός μετρό του Σίδνεϊ στην Αυστραλία χωρίς οδηγό έμειναν ορθάνοιχτες.

Πλάνα δείχνει το υπόγειο τρένο να κάνει ζουμ με πλήρη ταχύτητα, ενώ οι επιβάτες στέκονται μόλις λίγα εκατοστά από την πόρτα την περασμένη Τετάρτη.

Ένας επιβάτης που επέβαινε στο τρένο κατάφερε να βιντεοσκοπήσει το ταξίδι με ταχύτητα 62 μίλια/ώρα.

Τα ταξίδια στο μετρό του Σίδνεϋ είναι συνήθως λιγότερο περιπετειώδη (Εικόνα: Getty Images)

Είπε ότι «το μετρό του Σίδνεϊ απογειώνεται με την πόρτα ανοιχτή», προσθέτοντας ότι «δεν νομίζω ότι αυτό είναι γραφτό να συμβεί».

Ωστόσο, οι έμπειροι μετακινούμενοι έδειχναν απροσδόκητα αδιάφοροι από την ανοιχτή πόρτα παρά την υψηλή ταχύτητα.

Το τρένο ήταν καθ' οδόν από το Chatswood προς το Crows Nest στη βόρεια ακτή του Σίδνεϊ όταν χρειάστηκε να επέμβει το προσωπικό, σύμφωνα με το ABC News .

Το προσωπικό από το Metro Train Sydney μπορεί να δει να στέκεται ανάμεσα στην πόρτα και τους επιβάτες για να την εμποδίσει, ενώ η σήμανση πάνω από την πόρτα λέει "εκτός λειτουργίας".

Το προσωπικό προσπάθησε να διορθώσει το πρόβλημα εξ αποστάσεως, αλλά δεν μπόρεσε να το κλείσει και αποφασίστηκε να πάει το τρένο στον επόμενο σταθμό κατά τη διάρκεια του «μικρού ταξιδιού» του, είπε ο χειριστής.

Τώρα, έχει ξεκινήσει έρευνα για το περιστατικό.

Ο Ντάνιελ Ουίλιαμς, Διευθύνων Σύμβουλος της Metro Trains Sydney, δήλωσε στο Metro : «Στις 8.01 π.μ. εντοπίστηκε ένα σφάλμα πόρτας σε ένα τρένο που ταξίδευε μεταξύ του Chatswood και του σταθμού Crows Nest.

«Υπήρχε ο Συντονιστής Ταξιδιού Πελατών (CJC) και ο Επικεφαλής Επιχειρήσεων Πελατών (COL) στην υπηρεσία.

«Το Επιχειρησιακό μας Κέντρο Ελέγχου επικοινώνησε μαζί τους. Προσπάθησαν να επιλύσουν το πρόβλημα από απόσταση. Όταν αυτό δεν ήταν επιτυχές, το OCC έδωσε εντολή στο προσωπικό της πρώτης γραμμής να κλείσει χειροκίνητα την πόρτα.

«Για να μπορέσει το τρένο να ολοκληρώσει το σύντομο ταξίδι του στον επόμενο σταθμό, δύο μέλη του προσωπικού στάθηκαν στην πόρτα μέχρι να σταματήσει η υπηρεσία.

«Η πόρτα μπόρεσε να κλείσει στον επόμενο σταθμό και το μετρό αποσύρθηκε.