Δευτέρα 21 Απριλίου 2025

Μια ματιά στα 5 πιο θανατηφόρα σιδηροδρομικά δυστυχήματα στην ιστορία των Ινδικών Σιδηροδρόμων


 (Εικόνα: Reuters File Photo/ETNOW.in)

Σιδηροδρομικό ατύχημα, σιδηροδρομικό ατύχημα στην Ινδία: Οι αιτίες σιδηροδρομικών ατυχημάτων στους Ινδικούς Σιδηροδρόμους περιλαμβάνουν γενικά ελαττώματα σιδηροδρομικών γραμμών, ελαττώματα,  αστοχίες εξοπλισμού, ανθρώπινα λάθη κ.λπ.

etnownews.com

 Οι Ινδικοί Σιδηρόδρομοι (IR) έχουν δώσει την «Ασφάλεια» ως ύψιστη προτεραιότητα. Ως συνέπεια των διαφόρων μέτρων ασφαλείας που ελήφθησαν όλα αυτά τα χρόνια, υπήρξε απότομη μείωση στον αριθμό των ατυχημάτων. Επακόλουθο Σιδηροδρομικά Ατυχήματα έχουν μειωθεί από 135 το 2014-15 σε 30 το 2024-25 (από τις 26 Μαρτίου 2025).

Αιτίες σιδηροδρομικών ατυχημάτων, αιτίες ατυχημάτων τρένου

Τα αίτια των σιδηροδρομικών ατυχημάτων στους ινδικούς σιδηροδρόμους περιλαμβάνουν γενικά ελαττώματα τροχιάς, ελαττώματα Loco/Coach, βλάβες εξοπλισμού, ανθρώπινα λάθη κ.λπ.

Top 5 οι χειρότερες σιδηροδρομικές καταστροφές της Ινδίας, Κορυφαία σιδηροδρομικά ατυχήματα στην Ινδία

Το τραγικό ιστορικό των σιδηροδρομικών καταστροφών στο παρελθόν της Ινδίας ενισχύεται από αυτήν την τραγωδία. Η πιο πρόσφατη ήταν το 2023 όταν ένα τετραπλό σιδηροδρομικό δυστύχημα έχασε πάνω από 300 ζωές. Άλλα αξιοσημείωτα γεγονότα περιλαμβάνουν το δυστύχημα του Gaisal το 1999 που στοίχισε 285 ζωές και τον εκτροχιασμό Indore-Patna Express το 2016 που στοίχισε 146 ζωές.

2023: Τριπλή καταστροφή τρένου που στοίχισε τρεις ζωές σημειώθηκε όταν το Coromandel Express συγκρούστηκε με ένα φορτηγό τρένο στο Balasore μετά από σύγκρουση με το Bengaluru-Howrah Superfast Express. Υπήρξαν πάνω από 1.000 τραυματίες και πάνω από 300 θάνατοι.

2016: Στις 20 Νοεμβρίου, ένα τρένο Indore-Patna Express εκτροχιάστηκε στο Uttar Pradesh, με αποτέλεσμα πολλά ατυχήματα άμαξας και τουλάχιστον 146 θανάτους.

2010: Περίπου 83 μίλια δυτικά της Καλκούτα στη Βεγγάλη, στις 28 Μαΐου, ένα τρένο εκτροχιάστηκε και συγκρούστηκε με φορτηγό τρένο, με αποτέλεσμα 146 άνθρωποι να σκοτωθούν και πάνω από 200 να τραυματιστούν. Κυβερνητικοί αξιωματούχοι κατηγόρησαν τους Μαοϊκούς αντάρτες για δολιοφθορά.

2002: Τουλάχιστον 120 άνθρωποι σκοτώθηκαν όταν το πολυτελές Rajdhani Express, που ταξίδευε από την Καλκούτα στο Νέο Δελχί, έπεσε στον φουσκωμένο ποταμό Ντάμπι το 2002. Οι σιδηροδρομικές αρχές απέδωσαν το ατύχημα σε δολιοφθορά.

2006: Στις 11 Ιουλίου, τρομοκρατικές επιθέσεις σε τρένα και σταθμούς της Βομβάης είχαν ως αποτέλεσμα 700 τραυματισμούς και 186 θανάτους. Η Ινδία έριξε την ευθύνη στη Λασκάρ-ε-Τάιμπα και στις υπηρεσίες πληροφοριών του Πακιστάν.