Πηγή φωτογραφίας:railwaygazette.com
Αυτή η εβδομάδα σηματοδοτεί την έναρξη των δοκιμών ταχύτητας για την πρώτη ατμομηχανή στον κόσμο εξοπλισμένη με τεχνολογία ETCS (Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Τρένων).
railway.supply
Η Tornado, μια σύγχρονη ατμομηχανή που ανακατασκευάστηκε το 2008, συμμετέχει στο Ψηφιακό Πρόγραμμα της Ανατολικής Ακτής (ECDP) ως η εναρκτήρια ατμομηχανή στο έργο κληρονομιάς και ναύλωσης μονοπατιών.
Σε αυτό το 200 έτος του Railway, η πρωτοβουλία συνδυάζει την παραδοσιακή ατμομηχανική με την τεχνολογία αιχμής ψηφιακής σηματοδότησης, συγχωνεύοντας τον 19ο και τον 21ο αιώνα.
Η τεχνολογία ETCS ενσωματώνεται με τις ατμομηχανές ατμού
Στόχος του έργου είναι η ενσωμάτωση του ψηφιακού μετασχηματισμού σε όλους τους τομείς του σιδηροδρομικού συστήματος. Με την εισαγωγή ψηφιακής σηματοδότησης στην κύρια γραμμή της Ανατολικής Ακτής, το πρόγραμμα στοχεύει στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας, της αξιοπιστίας και της ασφάλειας με ταυτόχρονη μείωση των εκπομπών.
Αυτό το ορόσημο υπογραμμίζει επίσης τη δυνατότητα για τις μελλοντικές γενιές να βιώσουν τις κύριες λειτουργίες ατμού και τρένων ντίζελ κληρονομιάς, υποστηρίζοντας την τουριστική οικονομία. Η Heritage Rail συνεισφέρει πάνω από 600 εκατομμύρια £ ετησίως στην τουριστική βιομηχανία του Ηνωμένου Βασιλείου.
Ξεπερνώντας τις προκλήσεις με την τεχνολογία ETCS
Η συνεργασία μεταξύ διαφόρων εταίρων υπήρξε καθοριστική για την επιτυχή υλοποίηση αυτού του έργου. Η Hitachi Rail παρείχε τον ενσωματωμένο εξοπλισμό, η AtkinsRealis χειρίστηκε τη σχεδίαση, η A1 Steam Locomotive Trust κατέχει τη μηχανή και το Network Rail διευκόλυνε την ενσωμάτωση.
Μαζί, έχουν ξεπεράσει σημαντικές προκλήσεις, όπως η διαχείριση ηλεκτρικής παροχής, τα συστήματα πέδησης και η εξασφάλιση αξιόπιστης λειτουργίας σε θορυβώδες, σκονισμένο και μερικές φορές βροχερό περιβάλλον.
Αυτή την εβδομάδα, πραγματοποιήθηκαν ολονύκτια δοκιμαστικές διαδρομές στη γραμμή Cambrian, η οποία εκτείνεται από το Shrewsbury έως το Newtown στη Mid Wales. Γνωστό ότι ήταν μια πρώιμη πιλοτική γραμμή ETCS, το Cambrian έχει ήδη εξοπλιστεί με ETCS από το 2011.
Ο φορέας εκμετάλλευσης ειδικών τρένων West Coast Railway και ο Govia Thameslink Railway (GTR) παρείχαν την τεχνογνωσία για τις δοκιμαστικές διαδρομές, οι οποίες έχουν προγραμματιστεί να συνεχιστούν έως την Πέμπτη, 17 Απριλίου.
Ο σκοπός αυτής της φάσης δυναμικής δοκιμής είναι να εντοπίσει τυχόν προβλήματα και να μάθει από τη διαδικασία. Τα ευρήματα θα αναλυθούν προσεκτικά για περαιτέρω βελτίωση του συστήματος.
Αργότερα φέτος, η κληρονομιά ντίζελ ατμομηχανή Deltic «Royal Scots Grey» αναμένεται να υποβληθεί σε παρόμοιες δυναμικές δοκιμές στη γραμμή Cambrian. Αυτές οι προσπάθειες θα διασφαλίσουν την αξιοπιστία του συστήματος ETCS Επίπεδο Δύο προτού εφαρμοστεί στις κύριες επιχειρήσεις κληρονομιάς.