
Ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Abdulkadir Uraloğlu είπε ότι επιταχύνουν την ενοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης με εγχώριες και εθνικές λύσεις προκειμένου να καταστεί το σιδηροδρομικό δίκτυο κατάλληλο για την ψηφιακή εποχή. Στους Αυτόματους Σταθμούς Επιθεώρησης Τρένων, η τεχνητή νοημοσύνη αξιολογεί τα δεδομένα που συλλέγονται και εντοπίζει σφάλματα πριν αυτά εμφανιστούν.
trthaber.com
Ο υπουργός Abdulkadir Uraloğlu, στη γραπτή του δήλωση, ανέφερε ότι η Γενική Διεύθυνση Κρατικών Σιδηροδρόμων της Δημοκρατίας της Τουρκίας (TCDD) εργάζεται για την ψηφιοποίηση και τεχνητή νοημοσύνη με τις επενδύσεις της σε βασισμένες τεχνολογίες σιδηροδρομικός, Δήλωσε ότι έχει κάνει μια μεγάλη μεταμόρφωση στις μεταφορές.
Ο Uraloğlu δήλωσε ότι επιτάχυναν την ενοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης με εγχώριες και εθνικές λύσεις προκειμένου να καταστήσουν το σιδηροδρομικό δίκτυο της Τουρκίας κατάλληλο για την ψηφιακή εποχή και ότι το σύστημα OTMİ, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την TCDD-TÜBİTAK, ενσωματώθηκε με την τεχνητή νοημοσύνη.
Ο Uraloğlu επεσήμανε ότι χάρη στο σύστημα, όλα τα κρίσιμα εξαρτήματα μπορούν να αναλυθούν ενώ τα τρένα βρίσκονται σε κίνηση και είπε, «Εξοπλισμένο με συστήματα επεξεργασίας εικόνας και αισθητήρων βασισμένα σε τεχνητή νοημοσύνη, αυτό το σύστημα παράγει στιγμιαία δεδομένα σαρώνοντας κάθε μέρος του τρένου λεπτομερώς». έκανε εκτίμηση.

"Μεγιστοποιείται η συνέχεια της υπηρεσίας τρένων"
Ο Uraloğlu σημείωσε ότι με την εν λόγω τεχνολογία, η φθορά των τροχών, τα ελαττώματα του δίσκου φρένων, οι θερμοκρασίες έδρασης άξονα, οι ανισορροπίες φορτίου και άλλα μηχανικά εξαρτήματα αναλύονται σε πραγματικό χρόνο και σημείωσε τα εξής:
"Οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης σε αυτόματους σταθμούς επιθεώρησης τρένων αξιολογούν τα μεγάλα δεδομένα που συλλέγονται για την ανίχνευση πιθανών βλαβών πριν εμφανιστούν και στέλνουν έγκαιρες προειδοποιήσεις στις ομάδες συντήρησης για προληπτικές παρεμβάσεις. Αποτρέπονται απροσδόκητα σφάλματα, μειώνεται το κόστος συντήρησης και μεγιστοποιείται η συνέχεια της υπηρεσίας τρένου.
Ο Υπουργός Uraloğlu δήλωσε ότι τα «προγνωστικά» συστήματα συντήρησης έχουν επίσης γίνει ευρέως διαδεδομένα για τη συνεχή παρακολούθηση της σιδηροδρομικής υποδομής και την αποτελεσματικότερη διαχείριση των διαδικασιών συντήρησης και ότι τα σιδηροδρομικά οχήματα εξοπλισμένα με ειδικούς αισθητήρες επιτρέπουν την παρέμβαση πριν εμφανιστούν δυσλειτουργίες, αυξάνοντας έτσι τη λειτουργική συνέχεια και μειώνοντας σημαντικά το κόστος.
Ο Uraloğlu, ο οποίος επεσήμανε ότι η ασφάλεια είναι μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες στις σιδηροδρομικές μεταφορές, είπε ότι τα συστήματα ανάλυσης που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να αναλύσουν τις κινήσεις του προσώπου των μηχανοδηγών. Δήλωσε ότι ανιχνεύει απόσπαση της προσοχής παρακολουθώντας τον χρόνο κλεισίματος των βλεφάρων και τη θέση του κεφαλιού και προειδοποιεί όταν χρειάζεται.

Uraloğlu, υψηλό κέντρο παρακολούθησης Eryaman τρένο υψηλής ταχύτηταςΤόνισε ότι ελέγχει συνεχώς τις γραμμές (YHT) και έκανε τις εξής δηλώσεις:
«Σε αυτό το κέντρο, κρίσιμες υποδομές, όπως σήραγγες, γέφυρες, οδογέφυρες παρακολουθούνται 24 ώρες το 24ωρο μέσω έξυπνων καμερών και αισθητήρων βελτιστοποιούνται μέσω συστημάτων έγκαιρης προειδοποίησης."
Δηλώνοντας ότι τα αυτόνομα τρένα και τα συστήματα σηματοδότησης με βάση την τεχνητή νοημοσύνη θα διαδοθούν ευρέως τα επόμενα χρόνια, ο Uraloğlu είπε, "Χάρη στα συστήματα διαχείρισης ενέργειας που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη, τα τρένα μας θα παρέχουν μέγιστη απόδοση με τη χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας. Αυτό θα μειώσει τις εκπομπές άνθρακα και το κόστος λειτουργίας.