Δύο χρόνια μετά το φρικτό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, παραμένουν τα σοβαρά κενά ασφαλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ, σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΑΝΤ1.
reader.gr
Επιπλέον, γίνεται αναφορά σε ελλιπή εκπαίδευση των εργαζομένων του ΟΣΕ.
Άλλωστε, το σύστημα εξετάσεων και επανεκπαίδευσης των εργαζομένων, στον ΟΣΕ και στην Hellenic Train, δεν ανταποκρίνεται στα σημερινά δεδομένα, σύμφωνα με όσα υποστηρίζει ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Σιδηροδρόμων.
Φοβισμένοι οι επιβάτες
Επιβάτες του σιδηροδρόμου εκφράζουν μάλιστα τους φόβους τους και την πεποίθηση πως οι αλλαγές δεν είναι αρκετές στο δίκτυο της χώρας.
Όπως τονίστηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού, η εγκατάλειψη της σιδηροδρομικής υποδομής βαθαίνει σε επικίνδυνο σημείο.
Άλλωστε, οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ προειδοποιούν ότι η κατάσταση να χειροτερεύει και καταγγέλλουν ότι ακόμα δεν έχουν γίνει προσλήψεις προσωπικού σε κρίσιμες ειδικότητες.
Οι καταγγελίες των εργαζομένων
Ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων της Hellenic Train, Νίκος Κιουτσούκης δήλωσε ότι «περιμένουμε από το 2022 μία προκήρυξη του ΑΣΕΠ για τον ΟΣΕ για 140 ανθρώπους στις κρίσιμες ειδικότητες κλειδούχοι και σταθμαρχών».
Από τη πλευρά ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΣΕ υπογράμμισε: «Η κατάσταση έχει γίνει ακόμα πιο δύσκολη, Το οργανόγραμμα που είναι ψηφισμένο για τις οργανικές θέσεις που περιγράφει για την ειδικότητα των σταθμαρχών είναι 410 και σήμερα υπηρετούμε 190».