Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2024

Σημαντική αναβάθμιση των σιδηροδρόμων της Βουλγαρίας με τρένα του Ομίλου Škoda,



Το σιδηροδρομικό σύστημα της Βουλγαρίας ενισχύεται με τα νέα 25 υπερσύγχρονα ηλεκτρικά τρένα του Ομίλου Škoda, που διαθέτουν σύγχρονες ανέσεις και τεχνολογία αιχμής.

Του Γιώργου Παππά
argophilia.com

Αυτή η κίνηση επιβεβαιώθηκε πρόσφατα από την Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών Krasimira Stoyanova, η οποία ανακοίνωσε μια επιπλέον παραγγελία πέντε τρένων που συμπληρώνουν μια υπάρχουσα σύμβαση για 20. Αυτή η πρωτοποριακή συμφωνία είναι η πρώτη του είδους της που χρηματοδοτείται στο πλαίσιο του Προγράμματος Συνδεσιμότητας Μεταφορών 2021-2027.

Η δέσμευση της Škoda να παρέχει σύγχρονα τρένα στοχεύει στην αντικατάσταση των ξεπερασμένων μοντέλων με καινοτόμες λύσεις. Οι νέες μονάδες θα διαθέτουν περισσότερες από 300 θέσεις, κλιματιζόμενους εσωτερικούς χώρους, εργονομικά καθίσματα και εξοπλισμένες με ενσωματωμένο Wi-Fi. Βασικό χαρακτηριστικό είναι ο σχεδιασμός χωρίς εμπόδια, ο οποίος εξασφαλίζει προσβασιμότητα για όλους τους επιβάτες, συμπεριλαμβανομένης της επιβίβασης σε χαμηλό όροφο και των ευρύχωρων θυρών.

Τα κυριότερα σημεία της τεχνολογίας τρένων της ŠkodaΑποδίδει σε τελικές ταχύτητες έως και 160 km/h.

Λειτουργεί σε γραμμές ηλεκτροδότησης 25 kV AC 50 Hz.
Προσφέρει προηγμένη ασφάλεια με εξωτερικά και εσωτερικά συστήματα κάμερας.
Παρέχει πολυλειτουργικούς χώρους για επιβάτες με αναπηρία, καρότσια ή ποδήλατα.

«Θέλουμε να διασφαλίσουμε την έγκαιρη παράδοση, σε αντίθεση με τις προηγούμενες καθυστερήσεις», ανέφερε αισιόδοξα η Stoyanova. Αυτή η πρωτοβουλία υπογραμμίζει μια κομβική μετάβαση στη σιδηροδρομική υποδομή της Βουλγαρίας, με επίκεντρο την ασφάλεια και την αξιοπιστία. Οι διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή οδήγησαν σε χρηματοδότηση μέσω του Προγράμματος «Συνδεσιμότητα μεταφορών», υποδηλώνοντας τη δέσμευση για απρόσκοπτες σιδηροδρομικές μεταφορές.
Η ευρωπαϊκή επέκταση του Ομίλου Škoda

Ο Petr Novotný του Ομίλου Škoda δήλωσε: «Η κατάκτηση αυτής της παραγγελίας επιβεβαιώνει ότι τα προϊόντα μας μπορούν να ανταγωνιστούν διεθνώς και ταυτόχρονα ενισχύει τη θέση μας στον εκσυγχρονισμό των ευρωπαϊκών σιδηροδρομικών μεταφορών». Αυτό ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική του ομίλου, με σχεδόν 400 ηλεκτρικές μονάδες να έχουν ήδη αναπτυχθεί σε όλη την Ευρώπη, επιβεβαιώνοντας την τεχνογνωσία τους.

Η Βουλγαρία προετοιμάζεται για τον πρώτο της σιδηροδρομικό αυτοκινητόδρομο, ο οποίος προβλέπεται να ολοκληρωθεί έως το 2027. Οι συνεχιζόμενες προσπάθειες στη φάση 2 «Plovdiv-Burgas», φάση 2 «Voluyak-Dragoman» και στον αυτοκινητόδρομο «Ruse-Veliko Tarnovo» αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου οράματος για τη βελτίωση της υποδομής μεταφορών μέσω ισχυρών επενδύσεων και σχεδιασμού. Πλέον, το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών και Μεταφορών» 2014-2020 έχει σχεδόν ολοκληρωθεί (99,4%) με αποτελεσματική οικονομική εκτέλεση.

sidirodromikanea.blogspot.com