Κι αφού πιάσαμε τον ελληνικό σιδηρόδρομο δεν χρειάζεται να πω ότι είναι ο πιο αδύναμος κρίκος μεταξύ των μέσων μαζικής μεταφοράς, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η κατάσταση που επικρατεί στα λεωφορεία και το μετρό είναι η ιδανικότερη.
Σχόλιο του
newmoney.gr
Γι’ αυτό άλλωστε το νοικοκύρεμα των συγκοινωνιών είναι πρώτο στη λίστα προτεραιοτήτων της κυβέρνησης και όχι τυχαία γιατί εκεί τεστάρεται καθημερινά η αποτελεσματικότητα της κυβερνητικής πολιτικής.
Η αρνητική ωστόσο εικόνα που αντανακλά ο σιδηρόδρομος και οι διαχρονικές αδυναμίες του καθιστούν τα κρίσιμα πόστα κάτι σαν ηλεκτρική καρέκλα!
Κάτι που επιβεβαιώνεται και από την προσπάθεια που καταβάλλεται αφενός για να βρεθούν ικανά στελέχη για τον OΣΕ αφετέρου για τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) μιας και η θητεία του παρόντος ΔΣ και της Προέδρου Ιωάννας Τσιαπαρίκου που τοποθετήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ έχουν λήξει.
Όπως έλεγε πρόσφατα κυβερνητικός παράγοντας «έχω χτυπήσει ουκ ολίγες πόρτες σε επιστήμονες και ακαδημαϊκούς που θα μπορούσαν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις, αλλά ουδείς εμφανίζεται πρόθυμος»! Όσον αφορά τη ΡΑΣ, το θέμα απασχολεί και το Μαξίμου, καθώς μετά τα Τέμπη αναδείχτηκε ο ρόλος και η σημασία της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων στον ελληνικό σιδηρόδρομο.
sidirodromikanea.blogspot.com