Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2024

Το πρώτο τρένο στην Ινδία για την γραμμή Βομβάη-Αχμενταμπάντ θα φτάσει από την Ιαπωνία.


 Φωτογραφία: Canva

 Η Ινδία είναι έτοιμη να υποδεχθεί το πρώτο της τρένο, το οποίο θα φτάσει σύντομα από το Τόκιο της Ιαπωνίας. Αυτή η επανάσταση στις μεταφορές θα αλλάξει τον τρόπο μετακίνησης στην Ινδία. Το πρώτο τρένο bullet θα λειτουργεί στον σιδηροδρομικό διάδρομο υψηλής ταχύτητας Βομβάη-Αχμενταμπάντ και σηματοδοτεί επίσης μια σημαντική συνεργασία με την Ιαπωνία. Η Ινδία ελπίζει ότι η προηγμένη τεχνολογία Shinkansen από την Ιαπωνία θα μεταμορφώσει τα σιδηροδρομικά ταξίδια στη χώρα.

timesofindia.indiatimes.com

Αυτά τα τρένα bullet θα μπορούν να αγγίζουν ταχύτητες έως και 320 km/h με υπόσχεση μείωσης του χρόνου ταξιδιού και ενίσχυσης της συνδεσιμότητας μεταξύ δύο μεγάλων πόλεων.

Ας ρίξουμε μια ματιά στα ενδιαφέροντα στοιχεία για το πρώτο τρένο με σφαίρες της Ινδίας:

Το πρώτο τρένο με σφαίρες της Ινδίας : Ονομάζεται Shinkansen E5, αυτό θα είναι το πρώτο τρένο με σφαίρες της Ινδίας για τον διάδρομο Βομβάη-Αχμενταμπάντ. Τα τρένα Shinkansen E5 διακρίνονται για την υψηλή ταχύτητα και την αποτελεσματικότητά τους. Η Indian Railways σχεδιάζει να κάνει παραγγελίες για αυτά τα τρένα έως το 2024, με τα χρονοδιαγράμματα παραγωγής να εξαρτώνται από διαπραγματεύσεις με Ιάπωνες κατασκευαστές. Υψηλές ταχύτητες : Το Shinkansen E5 μπορεί να φτάσει σε μέγιστη ταχύτητα 350 km/h. Το τρένο bullet θα λειτουργεί κυρίως με 320 km/h και θα μειώσει σημαντικά τους χρόνους ταξιδιού μεταξύ Βομβάης και Ahemdabad. Εναλλακτικές λύσεις ημι-υψηλής ταχύτητας. Οι Ινδικοί Σιδηρόδρομοι σχεδιάζουν επίσης να λανσάρουν τρένα ημι-υψηλής ταχύτητας. Αυτά θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τις υπάρχουσες premium υπηρεσίες όπως το Rajdhani και το Shatabdi και αναμένεται να λειτουργούν με ταχύτητες έως και 250 km/h. Καινοτομία : Το Integral Coach Factory προκήρυξε διαγωνισμό για την κατασκευή δύο αμαξοστοιχιών υψηλής ταχύτητας με καρέκλα με αμάξωμα από ανοξείδωτο χάλυβα, ικανά να φτάσουν σε επιχειρησιακές ταχύτητες 250 km/h. Δοκιμές : Ο σιδηροδρομικός διάδρομος μήκους 508 χιλιομέτρων θα χρησιμεύσει επίσης ως πεδίο δοκιμών για τα πρόσφατα σχεδιασμένα τρένα ημι-υψηλής ταχύτητας. Αυτός ο διπλός σκοπός θα διασφαλίσει ότι και οι δύο τύποι τρένων μπορούν να λειτουργούν αποτελεσματικά στην ίδια διαδρομή. Στάσεις : Το τρένο bullet θα προσφέρει δύο επιλογές ταξιδιού: μία με στάσεις και στους 12 σταθμούς κατά μήκος της διαδρομής, που διαρκεί περίπου τρεις ώρες και μία άλλη με περιορισμένες στάσεις για ταχύτερους χρόνους ταξιδιού. Γεωγραφία : Ο διάδρομος θα εκτείνεται σε 508 km, με 351 km στο Γκουτζαράτ και 157 km στη Μαχαράστρα. Αυτή η εκτεταμένη διαδρομή υπογραμμίζει την ώθηση συνδεσιμότητας που θα προσφέρει το τρένο bullet και στις δύο πολιτείες.
Ευγένεια φωτογραφίας: Canva

Σχέδια επέκτασης : Υπάρχουν σχέδια να επεκταθούν στο μέλλον με 35 τρένα bullet. Το καθένα θα έχει 10 πούλμαν, και θα πραγματοποιεί έως και 70 καθημερινά ταξίδια. Αυτό το φιλόδοξο πρόγραμμα στοχεύει να φιλοξενήσει σημαντικό αριθμό επιβατών, ενισχύοντας τη συνολική χωρητικότητα.

Προϊόν υποθαλάσσιας σήραγγας : Συγκεκριμένα, έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για την πρώτη υποθαλάσσια σήραγγα μεταξύ BKC και Thane, η οποία αποτελεί μέρος του έργου. Αυτή η σήραγγα αντιπροσωπεύει ένα τεχνικό κατόρθωμα που τονίζει περαιτέρω τον καινοτόμο χαρακτήρα του έργου.

sidirodromikanea.blogspot.com