Η διαδρομή θα περιλαμβάνει στάσεις σε τρεις γερμανικές πόλεις.
euronews.com
Έχει οριστεί να φέρει ταχύτερες, πιο τακτικές συνδέσεις μεταξύ των δύο πόλεων σε ανταγωνιστική τιμή.
Πόσο καιρό θα διαρκέσει το νέο τρένο Παρίσι-Βερολίνο;
Επί του παρόντος, το ταξίδι κατά τη διάρκεια της ημέρας μεταξύ Παρισιού και Βερολίνου περιλαμβάνει σύνδεση και συνήθως διαρκεί από εννέα έως 10,5 ώρες.
Το νυχτερινό τρένο ÖBB Nightjet μεταξύ των δύο πρωτευουσών, εν τω μεταξύ, διαρκεί περίπου 13 ώρες και 15 λεπτά. Αναχωρεί μόνο τρεις φορές την εβδομάδα - Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο.
Από τον Αύγουστο, η υπηρεσία έχει διακοπεί λόγω μεγάλων εργασιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Αναμένεται να επιστρέψει στα τέλη Οκτωβρίου.
Η νέα απευθείας γραμμή τρένου θα εκτελείται καθημερινά και θα διαρκεί περίπου οκτώ ώρες, αναχωρώντας από το Παρίσι Gare de l'Est στις 9.55 π.μ. και φθάνοντας στο Berlin Hauptbahnhof στις 6.03 μ.μ.
Στην άλλη κατεύθυνση, το τρένο θα αναχωρήσει στις 11.54 και θα φτάσει στις 19.55.
Πότε θα ξεκινήσει το νέο τρένο Παρίσι-Βερολίνο και πόσο θα κοστίσει;
Το νέο τρένο υψηλής ταχύτητας ICE θα λειτουργεί από τις 16 Δεκεμβρίου - ακριβώς στην ώρα των Χριστουγέννων . Στην πορεία θα κάνει στάση στο Στρασβούργο, την Καρλσρούη και τη Φρανκφούρτη.
Η προπώληση των εισιτηρίων θα ξεκινήσει από τις 16 Οκτωβρίου, από 59€ απλή μετάβαση.
«Αυτή η δημιουργία μιας σύνδεσης συμβάλλει σε έναν κοινό στόχο των δύο χωρών μας: την προώθηση της κινητικότητας χωρίς άνθρακα », έγραψε στο Twitter ο διευθύνων σύμβουλος της TGV-Intercités Alain Krakovitch μετά την ανακοίνωση της νέας υπηρεσίας την Τρίτη.
«Σε σύγκριση με το αεροπλάνο, το ταξίδι [με τρένο] μεταξύ Βερολίνου και Παρισιού παράγει μόνο το ένα εκατοστό των εκπομπών CO2», πρόσθεσε.
Η Deutsche Bahn σχεδιάζει να κάνει τα τρένα πιο αξιόπιστα
Η φήμη της Γερμανίας για την ακρίβεια δεν έχει επεκταθεί τα τελευταία χρόνια στα τρένα της. Τόσο το 2022 όσο και το 2023, πάνω από το ένα τρίτο των τρένων μεγάλων αποστάσεων καθυστέρησαν, δείχνουν τα στοιχεία της DB.
Οι βραχυπρόθεσμες κατασκευαστικές εργασίες, οι επισκευές σιδηροδρόμων , οι απεργίες του προσωπικού και τα ακραία καιρικά φαινόμενα ήταν οι κύριοι λόγοι για τις καθυστερήσεις.
Ο φορέας εκμετάλλευσης ελπίζει να βελτιώσει την κατάσταση το επόμενο έτος, εν μέρει προσθέτοντας περισσότερες υπεραστικές υπηρεσίες με λιγότερες στάσεις.
Από τον Οκτώβριο, θα επιτρέψει επίσης στους επιβάτες να κάνουν κράτηση εκ των προτέρων 12 μήνες νωρίτερα, από τους έξι τρέχοντες.
Καθώς συνεχίζονται οι βελτιώσεις στις υποδομές, η DB ελπίζει ότι οι καθυστερήσεις θα αμβλυνθούν σταδιακά τα επόμενα δύο χρόνια.
sidirodromikanea.blogspot.com