Στιγμιότυπα από συμβάντα πεζών κατά μήκος των γραμμών τρένων και τραμ της Αδελαΐδας κυκλοφόρησαν από τις αρχές μεταφορών για να τονίσουν τις δυνητικά τραγικές συνέπειες της μη ασφαλούς συμπεριφοράς γύρω από τις σιδηροδρομικές γραμμές.
Σε ένα βίντεο, ένας πεζός του οποίου η όραση κρύβεται από ένα ρούχο δεν συνειδητοποιεί ότι μπαίνει στο μονοπάτι ενός τρένου που επερχόταν, ενώ σε ένα άλλο, ένα παιδί βγαίνει σε μια διάβαση πεζών, προτού σταματήσει στο τέλος του χρόνου.
Προειδοποιεί όχι μόνο για τους κινδύνους της απερίσκεπτης και επικίνδυνης συμπεριφοράς, αλλά και για πιθανούς περισπασμούς, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης ακουστικών.
Η αρχή μεταφορών είπε ότι 76 «σχεδόν χτυπήματα» έχουν αναφερθεί σε ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Αδελαΐδας μέχρι στιγμής φέτος - σχεδόν δύο δωδεκάδες περισσότερα από την ίδια περίοδο πέρυσι.
Υπήρξαν άλλα 77 τέτοια περιστατικά κατά μήκος των γραμμών του τραμ της Αδελαΐδας την ίδια περίοδο.
«Αυτά τα ηλεκτρικά τρένα είναι πολύ, πολύ ήσυχα και μπορεί να παραπλανήσουν και οι άνθρωποι συχνά έχουν πολυάσχολη ζωή», είπε ο κ. Κουτσαντώνης.
«Ξέρω ότι ο κόσμος αργεί, ξέρω ότι ο κόσμος είναι αποσπασμένος, αλλά τους ζητώ για λίγο να σκεφτούν τους οδηγούς και τι τους κάνει, γιατί χρειάζεται μισό χιλιόμετρο για να σταματήσει ένα τρένο.
«Μιλάμε για οχήματα που ζυγίζουν τόνους και κινούνται με πάνω από 100 χιλιόμετρα την ώρα και οι συνέπειες μιας σύγκρουσης είναι τρομακτικές για τους πρώτους που ανταποκρίνονται».
Η εκστρατεία του μετρό της Αδελαΐδας, που ονομάζεται Real Life Doesn't Rewind, ξεκίνησε για να συμπέσει με την εθνική εβδομάδα ασφάλειας των σιδηροδρόμων.
Ο μηχανοδηγός Adam Makuch είπε ότι τέτοια περιστατικά συμβαίνουν «πολύ συχνά» — σχεδόν σε «καθημερινή» βάση.
«Είναι πολύ δύσκολο, χάνουμε τον ύπνο μας, είναι ένα πολύ τραυματικό γεγονός για ορισμένους οδηγούς», είπε.
«Δεν πρέπει να ερχόμαστε στη δουλειά και να ανησυχούμε για το «Θα χτυπήσουμε κάποιον σήμερα, θα τρέξει κάποιος μπροστά μας;»».
Τα βίντεο θα παίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην τηλεόραση και σε σιδηροδρομικούς σταθμούς, όπου κυκλοφορούν και ηχητικά μηνύματα.
Η Adelaide Metro είπε ότι τα επιβατικά τρένα ζύγιζαν συνήθως περίπου 140 τόνους, ενώ τα εμπορευματικά τρένα θα μπορούσαν να ζυγίζουν χιλιάδες τόνους.
«Το δυσάρεστο είναι ότι οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν τις επιπτώσεις που έχει και στις οικογένειές μας, επειδή το παίρνουμε στο σπίτι», δήλωσε η βοηθός εθνικού γραμματέα της Ένωσης Σιδηροδρόμων, Τραμ και Λεωφορείων, Shayne Kummerfeld.
«Αυτό δεν είναι κάτι που θέλουμε να δούμε, και απλώς ζητάμε από τους ανθρώπους να αφιερώσουν χρόνο και να ακολουθήσουν το νόμο».
sidirodromikanea.blogspot.com