Φωτογραφία: People's Daily
Το νέο τροχαίο υλικό ξεκίνησε να λειτουργεί στη γραμμή Shouzhou – Huanghua, η οποία εκτείνεται 489 km και χρησιμοποιείται για τη μεταφορά άνθρακα από την ενεργειακή εταιρεία CHN Energy, η οποία είναι και ο πελάτης του νέου τρένου.
Το τρένο επιθεώρησης δεύτερης γενιάς χρησιμοποιεί πάνω από δέκα τεχνολογίες για τον εντοπισμό ελαττωμάτων στις σιδηροδρομικές γραμμές χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη.
Μπορεί να επιθεωρήσει τόσο τα κομμάτια όσο και το δίκτυο επαφών. Μεταξύ των δυνατοτήτων του είναι η τρισδιάστατη σάρωση των σιδηροδρομικών γραμμών και των γύρω περιοχών, καθώς και απεικόνιση υψηλής ευκρίνειας για τον εντοπισμό ελαττωμάτων σε στρωτήρες και στερέωση σιδηροτροχιών.Φωτογραφία: People's Daily
Πριν από το νέο τρένο, ένα τρένο επιθεώρησης πρώτης γενιάς λειτουργούσε σε αυτή τη γραμμή από το 2014.
Την περασμένη χρονιά διένυσε 41.400 χλμ.
Το νέο τροχαίο υλικό αναφέρεται ότι εξοικονομεί περίπου 30,8 εκατομμύρια γιουάν (περίπου 4,3 εκατομμύρια δολάρια) ετησίως μειώνοντας το κόστος επιθεώρησης και ανιχνεύοντας ελαττώματα στις σιδηροδρομικές γραμμές.