Πέμπτη 30 Μαΐου 2024

Νέα γραμμή τρένου υψηλής ταχύτητας αξίας 34 δισεκατομμυρίων λιρών για τη σύνδεση δύο χωρών

Αυτός ο εκτεταμένος νέος σιδηρόδρομος υψηλότερης ταχύτητας, όταν ολοκληρωθεί, θα μειώσει τους χρόνους ταξιδιού περίπου 48 ωρών σε μόλις 13
Νέα γραμμή τρένου υψηλής ταχύτητας υπό κατασκευή θα συνδέει το Τσενγκντού στο Σιτσουάν της Κίνας και τη Λάσα στο Θιβέτ.

thenews.com.pk

Μια νέα γραμμή τρένου υψηλής ταχύτητας υπό κατασκευή, μόλις ολοκληρωθεί, θα συνδέσει το Τσενγκντού στο Σιτσουάν της Κίνας και τη Λάσα στο Θιβέτ σε μόλις 13 ώρες.

Θα μειώσει τον χρόνο ταξιδιού 48 ωρών σε μόλις 13 ώρες, καλύπτοντας μια απόσταση περίπου 1.012 μιλίων, ανέφερε η Express.

Ο σιδηρόδρομος Σιτσουάν-Θιβέτ ξεκίνησε το 2014 και επί του παρόντος λειτουργούν δύο τμήματα της γραμμής - από το Chengdu-Ya'an έως το Nyingchi-Lhasa. Το πρώτο άνοιξε το 2018, με το δεύτερο να ακολουθεί τρία χρόνια αργότερα.

Το τρίτο τμήμα, που συνδέει το Ya'an με το Nyingchi, ξεκίνησε να κατασκευάζεται τον Νοέμβριο του 2020 και αναμένεται να συνεχιστεί μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030.

Το τρένο θα ταξιδεύει με μεγαλύτερη ταχύτητα από μια κανονική σιδηροδρομική γραμμή, αλλά όχι τόσο γρήγορα όσο οι σιδηροδρομικές υπηρεσίες υψηλής ταχύτητας, όπως αυτή που συνδέει το Τόκιο και την Οσάκα στην Ιαπωνία.

Αυτό θα είναι το πρώτο σιδηροδρομικό σύστημα υψηλότερης ταχύτητας στο οροπέδιο και ο πρώτος ηλεκτροκίνητος σιδηρόδρομος στην περιοχή.

Αυτός ο σιδηρόδρομος θα είναι η δεύτερη γραμμή στην περιοχή του Θιβέτ. το πρώτο ήταν το Qinghai-Tibet, το οποίο άνοιξε το 1984 και το 2006 και ήταν ένα δύσκολο δίκτυο στην κατασκευή.

Παρόλο που το προηγούμενο δίκτυο θεωρήθηκε επαρκές για να εξυπηρετήσει τους 3,5 εκατομμύρια κατοίκους, το οποίο είναι σχετικά μικρό σε σύγκριση με το 1,4 δισεκατομμύριο της Κίνας, υπήρχε μεγαλύτερη ανάγκη για μεταφορικά μέσα για να φτάσει στους άφθονους πόρους του Θιβέτ.

sidirodromikanea.blogspot.com