Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024

Το Σοβιετικό Turbo Train τώρα σκουριάζει σε μια αυλή εργοστασίου

 


Το SVL προοριζόταν να ανταγωνιστεί ένα τρένο των ΗΠΑ, αλλά η κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης και το κόστος οδήγησαν στην εγκατάλειψη του φουτουριστικού σχεδίου, αφήνοντας το όχημα ένα σκουριασμένο κατάλοιπο της ρωσικής φιλοδοξίας.

Του JON KING
express.co.uk

Ένα φουτουριστικό τούρμπο τρένο που θα μπορούσε να φτάσει τα 220 μίλια/ώρα σε έναν αγώνα σιδηροδρόμων του Ψυχρού Πολέμου κάθεται τώρα σκουριασμένο σε μια αυλή εργοστασίου. 


Το πειραματικό τρένο που κινείται με τζετ κατασκευάστηκε το 1970 από μηχανικούς της Kalinin Carriage Works σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί ένα παρόμοιο αμερικανικό έργο.

Τα ερείπια της ρωσικής ατμομηχανής, η οποία με τη σωστή τροχιά από κάτω της θα είχε, σύμφωνα με πληροφορίες, 220 μίλια/ώρα, βρίσκονται σε ένα νεκροταφείο τρένου στο Καλινίνσκι της Αγίας Πετρούπολης.

Σκοπός του ήταν να φέρει επανάσταση στα σιδηροδρομικά ταξίδια στη Σοβιετική Ρωσία , όπου τα επιβατικά τρένα κατά τη στιγμή της ανάπτυξής του έτρεχαν κατά μέσο όρο 40 μίλια/ώρα και σε αντίθεση με τον αντίπαλό του στις ΗΠΑ, το ρωσικό τρένο θα ήταν κάτι περισσότερο από ένα πείραμα ταχύτητας.

Η ταχύτητα στην οποία στόχευαν οι Σοβιετικοί μηχανικοί θα ξεπερνούσε τα σύγχρονα ιαπωνικά τρένα, τα οποία έχουν τελική ταχύτητα 199 μίλια/ώρα.

Το πειραματικό turbo τρένο κατασκευάστηκε το 1970(Εικόνα: Getty)

Οι σχεδιαστές του τρένου ανατέθηκαν να δημιουργήσουν μια ατμομηχανή για να ανταγωνιστούν το αμερικανικό M-497 Black Beetle, το οποίο έπληξε τις σιδηροδρομικές γραμμές το 1966 και έφτασε σε ταχύτητες 184 mph.

Οι σχεδιαστές της Ρωσίας προσάρτησαν κινητήρες από ένα επιβατικό αεροπλάνο Yak-40 στην οροφή ενός τρένου, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες απέδωσε καλά στις δοκιμές.

Το High Speed ​​Laboratory Car αποκαλύφθηκε με μεγάλη θαυμασμό τον Οκτώβριο του 1970, τρέχοντας κατά μήκος της δοκιμαστικής πίστας υπό την επίβλεψη του μηχανικού Mikhail Nepryaev και του μηχανικού αεροσκαφών Alexei Lozov.

Δοκιμασμένο για πέντε χρόνια, το τρένο υψηλής ταχύτητας έτρεχε ακόμη και κατά μήκος ορισμένων δημόσιων σιδηροδρομικών γραμμών , σύμφωνα με τη Sun.

sidirodromikanea.blogspot.com