Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024

Ο Όμιλος FS: Μετά το Μόναχο και το Βερολίνο, το Άμστερνταμ και οι Βρυξέλλες είναι στο στόχαστρο



Ένας από τους πυλώνες του δεκαετούς βιομηχανικού σχεδίου του Ομίλου FS είναι η ανάπτυξη της διεθνούς επιχείρησης, ο τζίρος της οποίας στοχεύει να τριπλασιαστεί από 1,8 δισ. ευρώ σε πάνω από 5.

Πηγή FS News, ferrovie.info

Η ανάλυση του Il Sole 24 Ore ξεκινά από αυτό το σκεπτικό και, σε δύο εκτενή άρθρα που έγραψε η Celestina Dominelli , φωτογραφίζει την τρέχουσα κατάσταση και τα αναπτυξιακά έργα της Ferrovie dello Stato Italiane σήμερα, σε μια συνομιλία με τον επικεφαλής διεθνή αξιωματούχο, Carlo Palasciano .

Τα σχέδια για Γερμανία και Ολλανδία, τονίζει η εφημερίδα, βρίσκονται στο επίκεντρο των έργων του Ομίλου που φιλοδοξεί να γίνει μια «πολυεγχώρια εταιρεία στην Ευρώπη».

Για τη Γερμανία - όπου η FS είναι ήδη παρούσα με τις δύο εταιρείες Tx Logistic και Netinera , οι οποίες απασχολούν περίπου 5 χιλιάδες άτομα με κύκλο εργασιών κοντά στο ένα δισεκατομμύριο ευρώ - ο πρώτος στόχος είναι η σύνδεση του Μιλάνου με το Μόναχο και μετά το Βερολίνο .

Ένα βήμα που πρέπει να γίνει σε συνεργασία με την Deutsche Bahn, συνδέοντας τις δύο σημαντικότερες πόλεις από βιομηχανική άποψη των δύο χωρών σε λίγο περισσότερο από 4 ώρες, σε σύγκριση με πάνω από 7 αυτή τη στιγμή.

Για τη Γαλλία, ωστόσο, η δυνατότητα επέκτασης της παρουσίας της Trenitalia France - ενεργή από το 2021 με γρήγορη σύνδεση Μιλάνου και Παρισιού, περνώντας από τη Λυών, το Chambery, το Modane και το Τορίνο - με την έναρξη νέων διεθνών δρομολογίων με κατεύθυνση το Άμστερνταμ και τις Βρυξέλλες .

«Μια υποσχόμενη αγορά» την ορίζει ο Palasciano, δηλώνοντας ωστόσο ότι πρέπει να ολοκληρωθούν ορισμένοι τεχνικοί έλεγχοι. Στη συνέχεια, ο επικεφαλής των διεθνών δραστηριοτήτων του Ομίλου FS εκφράζει μεγάλη ικανοποίηση για τις επιχειρήσεις στην Ισπανία στις πόλεις Μαδρίτη, Βαρκελώνη, Βαλένθια, Cuenca, Σεβίλλη, Μάλαγα, Antequera και Cordoba μέσω των υπηρεσιών Iryo 

«Συναντήσαμε αμέσως μεγάλη επιτυχία από πελάτες που εκτιμούν ιδιαίτερα τόσο τη νέα Frecciarossa 1000s όσο και τις ποιοτικές υπηρεσίες στο πλοίο».

Ένα μείγμα ποιότητας και αποτελεσματικότητας που οδήγησε στην απονομή του βραβείου «εταιρεία της χρονιάς 2023».

Το Il Sole 24 Ore αναλύει επίσης τις άλλες ξένες παρουσίες του Ομίλου που συνολικά δραστηριοποιείται σε 30 χώρες με προσωπικό 11 χιλιάδων εργαζομένων. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η θυγατρική Trenitalia UK ήταν η πρώτη ξένη εταιρεία που απέκτησε το λεγόμενο «διαβατήριο» για να δραστηριοποιηθεί σε βρετανικό έδαφος και σήμερα διαχειρίζεται τις συνδέσεις μεταξύ της πρωτεύουσας Λονδίνου και της Shoeburyness, στη νοτιοανατολική ακτή, με την Trenitalia C2C ( City to Coast) και Λονδίνο - Εδιμβούργο με την Avanti West Coast , όπου κατέχει μερίδιο 30%.

Η αγγλική ανάπτυξη στοχεύει στις υπηρεσίες υψηλής ταχύτητας High Speed ​​2, οι οποίες από το 2029 θα συνδέουν το Λονδίνο με το Μπέρμιγχαμ και το Μάντσεστερ.

Πολύ σημαντική είναι επίσης η παρουσία στην Ολλανδία με την Qbuzz , την τρίτη εταιρεία δημόσιων μεταφορών στην Ολλανδία, που ελέγχεται από την Busitalia, η οποία ενισχύθηκε με την ανάθεση δύο σημαντικών διαγωνισμών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς: την παραχώρηση για 15 χρόνια στην περιοχή Ranstad (αξία 1 ,8 δισ. ευρώ) και η δεκαετής στην επαρχία Φρισλάν (1 δισ. ευρώ).

Η παρουσία του Ομίλου στην Ευρώπη ολοκληρώνεται με την Ελλάδα με τις υπηρεσίες επιβατών και εμπορευμάτων που προσφέρει η Hellenic Train .

Η οικονομική εφημερίδα, στην ανάλυσή της, επισημαίνει και μη ευρωπαϊκές δραστηριότητες, όπως αυτή στη Σαουδική Αραβία για το μετρό του Ριάντ, όπου ο Όμιλος είναι παρών σε διεθνή κοινοπραξία στην οποία ανατέθηκε διαγωνισμός 2,5 δισ. ευρώ για τη λειτουργία και τη συντήρηση. δραστηριότητες τεσσάρων γραμμών - 113 χλμ συνολικά και 49 σταθμοί.

sidirodromikanea.blogspot.com