Τέσσερις νέες γραμμές ανοίγουν καθώς ξεκινά η κατασκευή του έργου Shaoyang - Yongzhou.
Φωτογραφία: Shutterstock
Η CHINA Railway (CR) έθεσε σε λειτουργία 288 km υποδομής υψηλής ταχύτητας μεταξύ Huangshan και Nanchang στις 27 Δεκεμβρίου, ολοκληρώνοντας τη γραμμή υψηλής ταχύτητας μήκους 560 km μεταξύ Hangzhou στην επαρχία Zhejiang και Nanchang στην επαρχία Jiangxi.
railjournal.com
Σχεδιασμένο για λειτουργία έως και 350 km/h, το πρώτο τμήμα μεταξύ Huangshan και Hangzhou άνοιξε στις 25 Δεκεμβρίου 2018.
Το τελευταίο τμήμα που άνοιξε εξυπηρετεί το Huangshan North, το Yixian East, το Qimen South, το Fuliang East, το Jingdezhen North, το Leping North, το Poyang, το Yugan, το Jinxian North και το Nanchang East. Το έργο αφορούσε την αύξηση της χωρητικότητας του σταθμού τόσο στο Huangshan North όσο και στο Jingdezhen North.
Έως και 32 τρένα την ημέρα κυκλοφορούν κατά την αρχική φάση λειτουργίας, με τον ταχύτερο χρόνο ταξιδιού μεταξύ Huangshan και Nanchang να είναι 1 ώρα και 45 λεπτά. Η νέα γραμμή μεταξύ Hangzhou και Zhejiang εξυπηρετεί πολλούς σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς και πλέον αποτελεί «μια παγκόσμιας κλάσης χρυσή τουριστική διαδρομή» που συνδέει πόλεις, κωμοπόλεις και λίμνες και ορεινές περιοχές στις επαρχίες Zhejiang, Anhui και Jiangxi, σύμφωνα με το CR.
Γραμμή Longyan - Wuping
Σχεδιασμένη για λειτουργία έως και 250 km/h, η γραμμή υψηλής ταχύτητας 92 km μεταξύ Longyan και Wuping στην ανατολική επαρχία Fujian άνοιξε στις 26 Δεκεμβρίου.
Αποτελώντας μέρος της διαδρομής μεταξύ Fujian και επαρχίας Guangdong, η νέα γραμμή διασχίζει ορεινό έδαφος και αναμένεται να τονώσει τον τουρισμό καθώς και τη συνολική κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη της περιοχής.
Στις 26 Δεκεμβρίου εγκαινιάστηκε επίσης η γραμμή υψηλής ταχύτητας Shantou - Shanwei μήκους 162 χιλιομέτρων που εξυπηρετεί την περιοχή Greater Bay Area στην ανατολική επαρχία Γκουανγκντόνγκ, σχεδιασμένη για λειτουργία έως και 350 χλμ/ώρα.
Οι χρόνοι ταξιδιού από το Shantou στο Shanwei, το Guangzhou και το Shenzhen έχουν μειωθεί σε 36 λεπτά, 1h 53min και 1h 49min αντίστοιχα.
Η κατασκευή της γραμμής έχει παρουσιάσει πολλές προκλήσεις λόγω της υψηλής υγρασίας και των επιπέδων αλατιού του παράκτιου κλίματος. Οι κατασκευές περιλαμβάνουν μια μεγάλη γέφυρα πάνω από τον ποταμό Aojiang και τη σήραγγα Huilai, ενώ το τελευταίο τμήμα 20 χιλιομέτρων, συμπεριλαμβανομένης μιας υποθαλάσσιας σήραγγας κάτω από τον κόλπο Shantou, παραμένει υπό κατασκευή.
Στο νότιο τμήμα της επαρχίας Σιτσουάν, μια γραμμή υψηλής ταχύτητας 261 χιλιομέτρων, σχεδιασμένη για λειτουργία έως και 350 χλμ./ώρα, άνοιξε στις 26 Δεκεμβρίου από το Τσενγκντού προς το Ζιγκόνγκ και το Γιμπίν, μειώνοντας το χρόνο του ταξιδιού Τσενγκντού - Ζιγκόνγκ από αρκετές ώρες οδικώς σε 51 λεπτά. Η διάρκεια του ταξιδιού από το Chengdu στο Yibin είναι 1 ώρα 13 λεπτά.
Η λήψη της νέας γραμμής μέσα από τα βουνά και τις βαθιές κοιλάδες του Σετσουάν απαιτούσε την κατασκευή 231 γεφυρών και 29 τούνελ και η ολοκλήρωσή της αναμένεται να τονώσει τον τουρισμό και την οικονομική ανάπτυξη, βελτιώνοντας τις συνδέσεις με το Τσενγκντού, την πρωτεύουσα της επαρχίας.
Εν τω μεταξύ, τελετές θεμελίωσης πραγματοποιήθηκαν στις 26 Δεκεμβρίου σε κάθε άκρο της νέας γραμμής υψηλής ταχύτητας Shaoyang - Yongzhou στην επαρχία Χουνάν.
Σχεδιασμένη για λειτουργία έως και 350 km/h, η νέα γραμμή θα έχει μήκος 96 km. Οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν τέσσερα χρόνια για να ολοκληρωθούν με εκτιμώμενο κόστος 19,7 δισ. γιουάν (2,77 δισ. $ ΗΠΑ).
sidirodromikanea.blogspot.com