Τα σοβαρά προβλήματα ασφάλειας στον σιδηρόδρομο που οδηγούσαν σε ατυχήματα με εκτροχιασμούς επιβεβαίωσε ότι υπήρχαν επί ημερών του ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, κατά την εξέτασή του σήμερα Τετάρτη στην Εξεταστική επιτροπή της Βουλής για το έγκλημα τα Τέμπη.
.902.gr
Είχε διατελέσει υπουργός Υποδομών και Μεταφορών από τον Ιούλιο του 2013 έως το τέλος του 2014 στην κυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου και οι απαντήσεις του κατέδειξαν τις διαχρονικές ευθύνες όλων των κυβερνήσεων για την κατάσταση στον σιδηρόδρομο.
Συγκεκριμένα μίλησε για υποχρηματοδότηση, τεράστια μείωση προσωπικού και θέματα ασφάλειας λόγω κακής συντήρησης του δικτύου, ακριβώς λόγω της έλλειψης προσωπικού, με αποτέλεσμα να γίνονται ατυχήματα που ο ίδιος τα αποκάλεσε «μικροί σποραδικοί εκτροχιασμοί, φυσικά χωρίς θύματα».
Στις ερωτήσεις από την πλευρά του ΚΚΕ, ο Μ. Χρυσοχοΐδης απάντησε ότι ο ίδιος δεν πίεζε τους μηχανοδηγούς για να εκτελέσουν γρήγορα τα δρομολόγια, διότι υπήρχαν θέματα ασφάλειας.
Επίσης στην ερώτηση του ΚΚΕ για τις ευθύνες των κυβερνήσεων για τα προβλήματα στον σιδηρόδρομο απάντησε ότι «είναι μια μεγάλη συζήτηση...».
Επιβεβαίωσε ακόμα ότι δεν είχαν ολοκληρωθεί τρεις συμβάσεις που αφορούσαν την τηλεδιοίκηση και τις επικοινωνίες με αποτέλεσμα να σχεδιαστεί και τέταρτη σύμβαση, η γνωστή 717 σαν ομπρέλα για τις τρεις προηγούμενες συμβάσεις.
Δείτε μέρος των ερωτήσεων που δέχθηκε ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, από τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΚΚΕ Νίκο Καραθανασόπουλο.
sidirodromikanea.blogspot.com