Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024

Εργασίες στην παραλιακή της Αγριάς από συνεργεία του ΟΣΕ


Συνεργεία του ΟΣΕ έπιασαν δουλειά τέσσερις μήνες μετά τις πλημμύρες, πριν συμβεί σοβαρό ατύχημα

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ
taxydromos.gr

Γερανοί και φορτηγά οχήματα συνεργείων του ΟΣΕ εμφανίστηκαν στις εννέα χθες το πρωί στην παραλιακή της Αγριάς και έπιασαν δουλειά για την απομάκρυνση ξύλων, σπασμένων γραμμών του μικρού τρένου του Πηλίου και για την αποκατάσταση των πεζοδρομίων που θυμίζουν βομβαρδισμένο τοπίο. Τέσσερις μήνες μετά τις πλημμύρες και μετά το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα του ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, συνεργεία του ΟΣΕ αποφάσισαν επιτέλους να προχωρήσουν σε παρεμβάσεις, πριν συμβεί κάποιο σοβαρό ατύχημα.

Το πρόβλημα ανέδειξε ο τοπικός Σύλλογος Εστίασης Αγριάς, με τον αντιπρόεδρο Φώτη Καραουλάκη να περιγράφει την τραγική κατάσταση μπροστά από τις επιχειρήσεις στην παραλιακή της Αγριάς. Το πεζοδρόμιο που φιλοξενεί τις γραμμές του μικρού τρένου του Πηλίου είναι βομβαρδισμένο. Δεν μπορεί όχι καρότσι να κινηθεί αλλά ούτε πεζός.

Οι επιχειρήσεις υποδέχθηκαν τους επισκέπτες των γιορτών σε βομβαρδισμένο τοπίο. Το πιο σημαντικό είναι ότι όλοι αναγκάζονταν να κινούνται από το οδόστρωμα, που έχει μεγάλη κίνηση εξαιτίας των γιορτών, με κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος.

Ηδη μάλιστα καταγράφτηκε το πρώτο ατύχημα με σερβιτόρα που σκόνταψε στα χαλάσματα και χτύπησε στο πόδι με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να είναι εκτός εργασίας.

Χθες, συνεργεία του ΟΣΕ εμφανίστηκαν στην περιοχή για την αποκατάσταση των πεζοδρομίων.

Σύμφωνα με τον κ. Καραουλάκη, μόλις συμμαζευτεί η κατάσταση για την ασφαλή κίνηση πεζών και επαγγελματιών, θα πρέπει να μπει στο τραπέζι της συζήτησης, η επαναφορά των γραμμών στο πρότερο ύψος, ώστε να μην λειτουργούν ως φράγμα προς τη θάλασσα και προκαλούνται πλημμυρικά φαινόμενα.

Στην παραλιακή της Αγριάς, οι γραμμές του «Μουτζούρη» κάποτε ήταν στο ίδιο επίπεδο με το οδόστρωμα. Επαγγελματίες αναφέρουν ότι υπερυψώθηκαν τη δεκαετία του ’80 με έργο που είχε στόχο την προστασία τους ως «μνημείο». Η υπερύψωση όμως των γραμμών με την κατασκευή πεζοδρομίου, δημιούργησε «φράγμα» προς τη θάλασσα, με τον δρόμο να είναι χαμηλότερα, όπως και τα τραπεζοκαθίσματα των επιχειρήσεων προς την πλευρά της θάλασσας.

sidirodromikanea.blogspot.com