Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2023

Η Siemens Mobility θα κατασκευάσει 540 τρένα για τους Αυστριακούς σιδηροδρόμους


Η Siemens Mobility αναδείχθηκε νικήτρια στον ανταγωνιστικό διαγωνισμό για την προμήθεια της Austrian Federal Railways (ÖBB) με έως και 540 νέα μονοώροφα ηλεκτρικά τρένα πολλαπλών μονάδων. Η συμφωνία-πλαίσιο εκτιμάται σε πάνω από πέντε δισεκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η Siemens Mobility θα έχει το καθήκον να προσφέρει μια εξέλιξη της πλατφόρμας Mireo. Τα νέα τρένα προαστιακού σχεδιάζεται να αναπτυχθούν το 2028. Τα επερχόμενα τρένα Mireo έχουν σχεδιαστεί με έμφαση στην ικανοποίηση των πελατών και την περιβαλλοντική ευθύνη, σύμφωνα με τη Siemens. Η ενσωμάτωση πολυάριθμων καινοτομιών εξασφαλίζει μια βέλτιστη ταξιδιωτική εμπειρία, ενώ η χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και η ελαφριά κατασκευή των τρένων θα πρέπει να είναι πιο φιλικές προς το περιβάλλον.

Η κορωνίδα αυτής της συμφωνίας είναι η πλατφόρμα Mireo, γνωστή για το προσαρμόσιμο αρθρωτό της σύστημα που ευθυγραμμίζεται άψογα με τις απαιτήσεις των πελατών. Η ενσωμάτωση αυτής της πλατφόρμας εξασφαλίζει μια προσαρμοσμένη και βελτιστοποιημένη ιδέα τρένου. Η Siemens Mobility συνήψε επίσης μακροπρόθεσμη συμφωνία-πλαίσιο με το Κρατικό Ινστιτούτο Σιδηροδρομικών Οχημάτων της Βάδης-Βυρτεμβέργης (SFBW), στη Γερμανία, αξίας περίπου 300 εκατομμυρίων ευρώ. Στο πλαίσιο αυτής της συμφωνίας, η Siemens Mobility θα παραδώσει 28 περιφερειακά τρένα Mireo για τη Βάδη-Βυρτεμβέργη ως μέρος του πιλοτικού έργου Digital Node Stuttgart. Τα πρώτα τρένα έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν στα τέλη του 2025.

Συνεργασία με την ÖBB

Ο Michael Peter, Διευθύνων Σύμβουλος της Siemens Mobility, μίλησε με ενθουσιασμό για τη διαρκή σχέση με την ÖBB, δηλώνοντας: «Η Siemens Mobility και η ÖBB απολαμβάνουν εδώ και καιρό μια ισχυρή και αξιόπιστη συνεργασία. Είμαστε περήφανοι που παρέχουμε περαιτέρω ανάπτυξη της πλατφόρμας Mireo στην ÖBB για τους νέους στόλους της εταιρείας.”

Πρόσφατα, η Siemens Mobility και οι Ομοσπονδιακοί Σιδηρόδρομοι της Αυστρίας συνεργάστηκαν για να εισαγάγουν τη λειτουργία ETCS Level 2 σε 57 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών μεταξύ Linz και Vöcklabruck. Η υλοποίηση καλύπτει τα τμήματα της γραμμής Linz–Wels–Vöcklabruck και Wels–Haiding. Με το ETCS Radio Block Center να βρίσκεται στη Βιέννη, τα τρένα σε αυτή τη διαδρομή παρακολουθούνται πλέον και ελέγχονται ψηφιακά από το Linz, σηματοδοτώντας την εναρκτήρια εφαρμογή στο πλαίσιο της νέας συμφωνίας-πλαισίου που αποκαλύφθηκε σε συνέντευξη Τύπου του Linz.

Στο πλαίσιο του πλαισίου μακροπρόθεσμης συνεργασίας ύψους 400 εκατομμυρίων ευρώ, ρυθμίζεται η επέκταση του συστήματος ETCS Επίπεδο 2 στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Αυστρίας, η ίδρυση Κέντρων Ραδιομπλοκαρίσματος ETCS (RBC) και η συνεχής συντήρηση. Η πρωτοβουλία στοχεύει στην εγκατάσταση 21 RBC έως το 2038 για ολοκληρωμένη κάλυψη ασφαλούς βλάβης σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Επί του παρόντος, περίπου 300 χιλιόμετρα ETCS Επίπεδο 2 είναι λειτουργικά. Η ÖBB σχεδιάζει μια σταδιακή επέκταση για να καλύψει 3.700 χιλιόμετρα έως το 2026, περιλαμβάνοντας γραμμές όπως τη γραμμή Pottendorf, NBS Koralm Line, Klagenfurt–Tarvisio, Bruck/Mur–Spielfeld-Straß και Linz–Attnang-Puchheim. Αυτή η στρατηγική επέκτασης στοχεύει επίσης στην ενίσχυση της χωρητικότητας στα δρομολόγια του S-Bahn της Βιέννης και του Κεντρικού Σταθμού της Βιέννης.

railtech.com
sidirodromikanea.blogspot.com