Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2023

ΗΠΑ: Τα νέα τρένα της Amtrak δεν θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους.

Τα νέα τρένα θα τεθούν σε λειτουργία το 2024, αλλά θα περιοριστούν στο μισό περίπου της ταχύτητας που φτάνει ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας σε άλλες χώρες

Φωτογραφία : Amtrak

Οι σιδηρόδρομοι της Αμερικής υστερούν ραγδαία από τον υπόλοιπο κόσμο. Τα τρένα είναι πιο αργά , οι γραμμές είναι παλιότερες και οι σταθμοί γίνονται όλο και λιγότεροι μεταξύ τους . Τώρα, η σιδηροδρομική εταιρεία Amtrak εργάζεται για να αλλάξει τα πράγματα με έναν στόλο νέων τρένων υψηλής ταχύτητας, αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα: οι γραμμές είναι πολύ παλιές για να κινούνται με πλήρη ταχύτητα.

Όουεν Μπέλγουντ

Η Amtrak έχει παραγγείλει έναν στόλο 28 τρένων υψηλής ταχύτητας που σχεδιάζει να θέσει σε λειτουργία ήδη από το 2024 . Όταν βγουν στους σιδηροδρόμους της Αμερικής, τα νέα τρένα θα καλύπτουν τη διαδρομή Βοστώνη προς Ουάσιγκτον, όπου υπόσχονται πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες και βελτιωμένη εξυπηρέτηση. Στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο ανεπτυγμένο κόσμο, ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας φτάνει τακτικά σε ταχύτητες έως και 200 ​​μίλια/ώρα.

Ωστόσο, όταν η τεχνολογία φτάσει στην Αμερική, θα περιοριστεί σε «χαμηλότερη από 110 mph στα περισσότερα τμήματα», σύμφωνα με μια νέα αναφορά από το Scientific American , και τα τρένα έχουν σχεδιαστεί για να έχουν τελική ταχύτητα μόνο 160 mph . Σύμφωνα με τον ιστότοπο, αυτό συμβαίνει επειδή η διαδρομή των 450 μιλίων δεν χρησιμοποιεί επί του παρόντος σύγχρονες γραμμές που μπορούν να διαχειριστούν τις υψηλές ταχύτητες των νέων τρένων.
Αυτό σημαίνει ότι τα φιλόδοξα σχέδια του προέδρου Μπάιντεν για το μέλλον των σιδηροδρόμων της Αμερικής θα μπορούσαν να χτυπήσουν εμπόδιο. Ή, όπως αναφέρει το Scientific American , τρία εμπόδια.
Πρώτα είναι η γραμμή, η οποία είναι πολύ παλιά για να αντέξει τις ταχύτητες των σύγχρονων τρένων . Επιπλέον, η τρέχουσα διάταξη δεν ταιριάζει σε τρένα υψηλής ταχύτητας, καθώς είναι γεμάτη με απότομες στροφές, παλιές σήραγγες, εναέριες γραμμές ηλεκτρικού ρεύματος και κατεστραμμένες γέφυρες που όλα μπορούν να επιβραδύνουν τα τρένα.
Αντίθετα, οι διαδρομές υψηλής ταχύτητας σε χώρες όπως η Ιαπωνία και η Γερμανία εκτελούν τα ταχύτερα τρένα τους σε ειδικά κατασκευασμένες γραμμές. Τα πιο αργά τρένα τρέχουν όλα με τις δικές τους απλούστερες διαδρομές.
Στη συνέχεια, υπάρχουν τα χρήματα που απαιτούνται για τη χρηματοδότηση όλης αυτής της επένδυσης που προορίζεται να επαναφέρει τους ανθρώπους στα τρένα της Αμερικής. Μέχρι στιγμής, το Κογκρέσο και η κυβέρνηση Μπάιντεν δεν έχουν καθορίσει προϋπολογισμό για τις ετήσιες βελτιώσεις που απαιτούνται για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων της Αμερικής, συμπεριλαμβανομένων των μετρητών για την παραγωγή νέων γραμμών και τρένων εδώ στην Αμερική.
Κάτι που μας φέρνει, ίσως, στα μεγαλύτερα σημεία κόλλησης, τα οποία επικεντρώνονται στη σιδηροδρομική βιομηχανία στην Αμερική. Τα σχέδια του Μπάιντεν απαιτούν να κατασκευαστούν πράγματα όπως γραμμές και τρένα εδώ στις ΗΠΑ της Α, κάτι που θα μπορούσε να βάλει φρένο σε οποιεσδήποτε βελτιώσεις καθώς «η χωρητικότητα είναι περιορισμένη», όπως αναφέρει το Scientific American :
Οι ΗΠΑ δεν διαθέτουν μια βιομηχανία επιβατικών σιδηροδρόμων που να μπορεί να παράγει όλα τα εξαρτήματα που χρειάζονται για ένα σιδηροδρομικό σύστημα υψηλής ταχύτητας και να συμμορφώνεται με το Buy America. Επιπλέον, οι γραμμές, τα σήματα, τα σιδηροδρομικά αυτοκίνητα και το λογισμικό που κατασκευάζονται στις ΗΠΑ είναι ακριβότερα από τις εισαγωγές, κυρίως επειδή η κυβέρνηση δεν έχει χρηματοδοτήσει τους σιδηροδρόμους όπως οι ευρωπαϊκές και ασιατικές χώρες, λένε οι ειδικοί.
Έτσι, ενώ είναι υπέροχο που μπορεί τελικά να αποκτήσουμε μερικές δεκάδες τρένα υψηλής ταχύτητας στην Αμερική το επόμενο έτος, δεν είναι το σημείο καμπής για τα ταξίδια με τρένο αυτής της χώρας. Αντίθετα, θα είναι λίγο σαν να αγοράζετε με ενθουσιασμό όλα τα υλικά για νόστιμα μπράουνις, μόνο για να επιστρέψετε στο σπίτι και να συνειδητοποιήσετε ότι δεν έχετε φούρνο. Η απογοήτευση για όλους είναι εγγυημένη.

jalopnik.com
sidirodromikanea.blogspot.com