Τρίτη 27 Ιουνίου 2023

Το πρώτο τρένο με μπαταρία στην Ευρώπη ολοκληρώνει την πρώτη φάση της κυκλοφορίας

Η επιτυχία του τρένου "tribrid" της Hitachi Rail δείχνει τον οδικό χάρτη για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές σε όλη την ήπειρο

Η Hitachi Rail ολοκλήρωσε την πρώτη φάση της παραγωγής της πρωτοποριακής μπαταρίας τρένου Masaccio στο εργοστάσιο της Hitachi Rail στην Πιστόια, κοντά στη Φλωρεντία, και εκτελεί δρομολόγια σε όλο το μήκος και το πλάτος της Ιταλίας .

Η ολοκλήρωση 20 τρένων – με το σήμα «Blues» από την Trenitalia – σηματοδοτεί την πρώτη δόση μιας παραγγελίας που αποτελεί μέρος μιας συμφωνίας-πλαισίου €1,23 δισ. με την Trenitalia για έως και 135 τρένα που θα διασχίζουν τη Σικελία, τη Σαρδηνία, την Καλαβρία, την Τοσκάνη. , Lazio και Friuli Venezia Giulia.

Το πρώτο τρένο με μπαταρίες με τρίπτυχο στην Ευρώπη

Η υβριδική τεχνολογία αιχμής του Masaccio επιτρέπει στο τρένο να αντλεί απρόσκοπτα την ενέργεια από μπαταρία, ηλεκτρική, υβριδική και ντίζελ. Ενώ η Hitachi Rail χρησιμοποιεί ήδη υβριδική τεχνολογία diesel-electric – που πρωτοστάτησε στους στόλους Intercity Express του Ηνωμένου Βασιλείου – αυτή είναι η πρώτη φορά που οι μπαταρίες έχουν αναπτυχθεί ως κύρια πηγή ενέργειας σε στόλο τρένων για εμπορική χρήση οπουδήποτε στην Ευρώπη. Η δυνατότητα επαναφόρτισης κατά τη λειτουργία με χρήση του παντογράφου ή των κινητήρων έλξης σημαίνει ότι μπορεί να προσφέρει απρόσκοπτα πράσινα ταξίδια χωρίς περιορισμό της διαθεσιμότητας.

Προσφέροντας πιο βιώσιμα σιδηροδρομικά ταξίδια και με συμβατότητα με άλλους ευρωπαϊκούς σιδηροδρόμους, τα τρένα μειώνουν τις εκπομπές άνθρακα και την κατανάλωση καυσίμου κατά 50% σε σύγκριση με τα τυπικά τρένα ντίζελ. Λειτουργώντας με ισχύ μπαταρίας όταν ταξιδεύετε σε αστικές περιοχές που δεν ηλεκτροδοτούνται, το τρένο μπορεί να εξαλείψει τις εκπομπές, συμπεριλαμβανομένου του επιβλαβούς οξειδίου του αζώτου (NO x ) , ενώ παράλληλα μειώνει την ηχορύπανση. Το σύστημα DAS (Driver Advisory System) του τρένου Masaccio βοηθά επίσης στη μείωση των εκπομπών προσδιορίζοντας τη βέλτιστη ταχύτητα για την αξιοπιστία του χρονοδιαγράμματος και τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας. Σε μια περαιτέρω ώθηση για τη βιωσιμότητα, τα τρένα Masaccio κατασκευάζονται με 93% ανακυκλώσιμα υλικά.

Μια λύση στην πρόκληση της ηλεκτροκίνησης της Ευρώπης

Περίπου το 40% των σιδηροδρομικών γραμμών σε όλη την ευρωπαϊκή ήπειρο δεν ηλεκτροδοτούνται και περισσότερα από τα μισά ευρωπαϊκά τρένα τροφοδοτούνται εξ ολοκλήρου με καύσιμο ντίζελ. Μόνο στην Ιταλία υπάρχουν περισσότερα από 4.000 χιλιόμετρα τροχιάς που δεν είναι ηλεκτροκίνητα – με 10.000 χιλιόμετρα σε παρόμοια θέση σε όλη την Ευρώπη που εξυπηρετούνται επί του παρόντος μόνο με τρένα ντίζελ. Αυτά τα πολλά μη ηλεκτροδοτημένα σιδηροδρομικά δίκτυα είναι ζωτικής σημασίας για την οικονομική δραστηριότητα, ωστόσο η ηλεκτροδότηση αυτών των ενεργών γραμμών θα ήταν δαπανηρή, ενοχλητική και μπορεί να μην συμβεί για δεκαετίες, αν ποτέ. Τα τρένα Masaccio προσφέρουν μια άμεση λύση για να βοηθήσουν στην απομάκρυνση των ανθρακούχων σιδηροδρόμων στην Ευρώπη.

Η μακροπρόθεσμη περίπτωση για τα τρένα με μπαταρία είναι ιδιαίτερα ισχυρή σε γραμμές διακλάδωσης ή σε περιοχές όπου τα γεωγραφικά ή τοπολογικά χαρακτηριστικά καθιστούν την ηλεκτροδότηση πολύ δύσκολη. Η ισχύς της μπαταρίας παρέχει στα τρένα Masaccio πρόσθετη ισχύ και επιτάχυνση για να αντιμετωπίσουν τις δύσκολες κλίσεις, ενώ η ευελιξία του σχεδιασμού επιτρέπει στην προσαρμογή του εσωτερικού για να ταιριάζει σε όλα, από ταξίδια υψηλής πυκνότητας έως την προσφορά περισσότερου χώρου για εξοπλισμό αναψυχής, όπως snowboard ή ποδήλατα βουνού.

Ένα τρένο με μπαταρία για όλη την Ευρώπη

Έκανε το ντεμπούτο της στο Innotrans 2022 στο Βερολίνο, η πλατφόρμα Masaccio έχει σχεδιαστεί για να είναι κατάλληλη για σιδηροδρόμους σε όλη την Ευρώπη. Τα τρένα είναι κατασκευασμένα σε πανευρωπαϊκό εύρος και με το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS) που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό.

Μια εξελισσόμενη λύση απανθρακοποίησης

Σε ολόκληρη την Ευρώπη, οι χώρες έχουν δεσμευτεί για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες μεταφορές και η ΕΕ έχει θέσει στόχους μείωσης των εκπομπών κατά 55% έως το 2030 και κλιματικής ουδετερότητας έως το 2050. Αυτό είναι εφικτό μόνο με βιώσιμες μεταφορές.

Ακολουθώντας μια παρόμοια τροχιά με την αυτοκινητοβιομηχανία, η τεχνολογία μπαταριών κινείται με ρυθμούς στον τομέα των σιδηροδρόμων, με την εμβέλεια των μπαταριών να αυξάνεται συνεχώς με το κόστος παραγωγής να έχει μειωθεί κατά 80% από το 2010. 1 Το τρένο Masaccio θα συνεχίσει να εξελίσσεται και Το επόμενο μοντέλο – που αναμένεται σε δύο χρόνια – θα λειτουργεί ως τρένο με μπαταρία μόνο με αυτονομία διαδρομής άνω των 100 km. Η τεχνολογία είναι επίσης μετασκευή, πράγμα που σημαίνει ότι τα υβριδικά τρένα του σήμερα είναι πιθανό να λειτουργούν μόνο με μπαταρία στο μέλλον.

Ο Luca D'Aquila, Chief Operating Officer της Hitachi Rail Group και Διευθύνων Σύμβουλος της Hitachi Rail Italy, δήλωσε:

«Η κυκλοφορία του προηγμένου μας τρένου μπαταριών Masaccio σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στις προσπάθειές μας να απελευθερώσουμε τον ευρωπαϊκό σιδηρόδρομο από άνθρακα.

«Με περίπου το 40% των περιφερειακών γραμμών σε όλη την ήπειρο να παραμένουν μη ηλεκτροδοτημένες, η υβριδική τεχνολογία μπαταριών μπορεί να έχει άμεσο αντίκτυπο. Στην Ιταλία, το τρίπτυχο τρένο Blues συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών άνθρακα κατά 50% σε σύγκριση με τις υπάρχουσες υπηρεσίες ντίζελ. Γνωρίζουμε ότι οι καταναλωτές δίνουν ολοένα και περισσότερο προτεραιότητα στη βιωσιμότητα των ταξιδιωτικών τους επιλογών. Τρένα όπως το Masaccio σημαίνουν ότι μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι το άνετο, καθαρό και αποτελεσματικό σιδηρόδρομο είναι μια επιλογή για όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους σε όλη την Ευρώπη».

Σχετικά με το Blues Train

Το νέο «Blues Train» της Hitachi Rail είναι ένα από τα πιο προηγμένα τρένα στον κόσμο. Κατασκευασμένο για την Trenitalia, το υβριδικό τρένο με μπαταρία αιχμής θα μειώσει τις εκπομπές άνθρακα και την κατανάλωση καυσίμου κατά 50% και έχει τη δυνατότητα να φθάνει και να αναχωρεί από σταθμούς πλήρως με μπαταρία. Το τρένο είναι ο πρώτος στόλος υβριδικών μπαταριών που εισήλθε στην υπηρεσία επιβατών στην Ευρώπη και έχει κυκλοφορήσει στη Σικελία, τη Σαρδηνία, την Τοσκάνη, το Λάτσιο, την Καλαβρία και το Friuli Venezia Giulia μέχρι σήμερα.

Η συνολική συμφωνία-πλαίσιο Blues με την Trenitalia περιλαμβάνει την προμήθεια έως και 135 τρένων αξίας 1,23 δισ. ευρώ.

Το τρένο Blues «τεσσάρων τρόπων» αντιπροσωπεύει μια σημαντική ανακάλυψη στην αγορά, με την ικανότητά του να λειτουργεί απρόσκοπτα σε ηλεκτροφόρες και μη ηλεκτρικές γραμμές. Σε ηλεκτρικές διαδρομές, χρησιμοποιεί παντογράφους για να αντλεί ενέργεια από τις εναέριες γραμμές. Ωστόσο, όταν μετακινείται σε μη ηλεκτροδοτημένες γραμμές, συνήθως μικρότερες περιφερειακές διαδρομές, αναλαμβάνει ο συνδυασμός ισχύος μπαταρίας και ντίζελ. Όταν βρίσκεται κοντά σε σταθμό, οι μπαταρίες τροφοδοτούν πλήρως το τρένο, εξαλείφοντας τις εκπομπές, συμπεριλαμβανομένων των επιβλαβών NO x και μειώνοντας την ηχορύπανση. Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί ενώ το τρένο είναι σε λειτουργία, τόσο σε ντίζελ όσο και σε ηλεκτρική λειτουργία.

Η τελική ταχύτητα του στόλου είναι 160 χλμ./ώρα. Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό η πρόσθετη ισχύς που προσφέρουν οι ενσωματωμένες μπαταρίες σημαίνει ότι η επιτάχυνση και οι επιδόσεις του τρένου Blues είναι ανώτερες από τα υπάρχοντα τρένα ντίζελ, επιτρέποντάς του να προσφέρει μειωμένους χρόνους ταξιδιού για τους επιβάτες.

Το τρένο Blues είναι εξοπλισμένο με το καινοτόμο Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS) ψηφιακή σηματοδότηση, όπως χρησιμοποιείται σε τρένα υψηλής ταχύτητας. Αυτό το σύστημα υποστηρίζει τη μείωση του αποτυπώματος ενέργειας και εκπομπών του σιδηροδρόμου ρυθμίζοντας την ταχύτητα, την επιτάχυνση και το φρενάρισμα των τρένων. Το ERTMS ενισχύει επίσης την ασφάλεια επιτρέποντας την αυτόματη ενεργοποίηση των λειτουργιών ασφάλειας αμαξοστοιχίας, συμπεριλαμβανομένης της πέδησης έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση κινδύνου ή εάν τα τρένα υπερβαίνουν την ταχύτητα γραμμής της γραμμής. Το ERTMS αναγνωρίζεται ως το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό πρότυπο, καθιστώντας το Blues Train εξαιρετικά διαλειτουργικό και κατάλληλο για λειτουργία σε όλη την Ευρώπη.

Η Hitachi Rail είναι πρωτοπόρος στην κλιματική αλλαγή και είναι ήδη παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία των τρένων μπαταριών. Πριν από επτά χρόνια, η Hitachi Rail παρουσίασε το τρένο DENCHA, το πρώτο επιβατικό τρένο στον κόσμο που λειτουργεί με μπαταρία. Προχωρά επίσης σε δοκιμές υβριδικών μπαταριών υπεραστικών τρένων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Τα νέα τρένα με τρία και τέσσερα βαγόνια έχουν κατασκευαστεί στα εργοστάσια της Hitachi Rail στην Πιστόια και τη Νάπολη, μπορούν να φτάσουν τα 160 km/h μέγιστης ταχύτητας και να φιλοξενήσουν έως και 300 άτομα. Ο στόλος έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί οικογένειες και ταξιδιώτες αναψυχής, καθώς και τακτικούς επιβάτες, με χαρακτηριστικά όπως μεγαλύτερη χωρητικότητα για αποσκευές και ποδήλατα, κλιματισμό, περισσότερες πρίζες USB και τροφοδοσία για μεγαλύτερη συνδεσιμότητα. Ο στόλος έχει σχεδιαστεί με πρόσβαση στην πόρτα στο επίπεδο της πλατφόρμας για να αυξάνει την ευκολία εισόδου και αναχώρησης για χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων ή επιβάτες με καροτσάκια ή μεγάλες τσάντες. Διαθέτει επίσης τις πιο πρόσφατες οθόνες πληροφοριών επιβατών (24 ιντσών), τεχνολογία καταμέτρησης επιβατών και εξαιρετική πρόσβαση για άτομα με περιορισμένη κινητικότητα.

Σχετικά με το Hitachi Rail

Η Hitachi Rail συνδέει το μέλλον της κινητικότητας - βοηθώντας κάθε επιβάτη, πελάτη και κοινότητα να απολαμβάνει τα οφέλη των πιο απρόσκοπτων, βιώσιμων ταξιδιών. Η πρωτοποριακή τεχνολογία της εταιρείας επιτρέπει περισσότερα από 18 δισεκατομμύρια ταξίδια επιβατών κάθε χρόνο και συμβάλλει στην ασφαλή μεταφορά εκατομμυρίων τόνων εμπορευμάτων.

Ως αξιόπιστος συνεργάτης σε φορείς εκμετάλλευσης σε όλο τον κόσμο, η Hitachi Rail παρέχει κάθε τμήμα του σιδηροδρόμου, από την κατασκευή και τη συντήρηση τρένων υψηλής ταχύτητας μέχρι την υποδομή ψηφιακής σηματοδότησης και πολλά άλλα.

Η Hitachi Rail προσφέρει αξία στους πελάτες της μέσω του Ψηφιακού Μετασχηματισμού. Οι νέες λύσεις Smart Mobility και Digital Asset Management της εταιρείας μειώνουν το κόστος, τον άνθρακα και τη συμφόρηση, ενώ προσφέρουν στους επιβάτες περισσότερες επιλογές και ευκολία από ποτέ.

Η Hitachi Rail γίνεται πρωτοπόρος στην κλιματική αλλαγή καινοτομώντας πιο πράσινα προϊόντα με τους πελάτες της - όπως τρένα με μπαταρία, και μέσω της δέσμευσής της να μειώσει τις δικές της εκπομπές CO2 στο μηδέν μέχρι το 2030.

Η εμβέλεια της Hitachi Rail είναι παγκόσμια, αλλά οι δραστηριότητές της είναι τοπικές - με επιτυχία που βασίζεται στην επένδυση στους ανθρώπους και τις κοινότητες που εξυπηρετεί. Με περισσότερους από 14.000 υπαλλήλους σε 38 χώρες, η εταιρεία αναπτύσσεται και επιδιώκει να στρατολογήσει διαφορετικά ταλέντα τώρα.

globenewswire.com
sidirodromikanea.blogspot.com