Επί του παρόντος πραγματοποιούνται δοκιμές προεπικύρωσης στο πρώτο δοκιμαστικό τρένο TGV M στην τοποθεσία Velim της Alstom στην Τσεχική Δημοκρατία.
Αυτά αποτελούν μέρος ενός ολοκληρωμένου προγράμματος δοκιμών που αποτελείται από στατικές και οιονεί στατικές δοκιμές, δοκιμές προεπικύρωσης, δοκιμές εισαγωγής και αντοχής.
Στο τέλος του προγράμματος, αναμένεται ότι το TGV M θα έχει διανύσει περισσότερα από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα.
Η TGV M εγκαινιάζει τις πρώτες της δυναμικές δοκιμές στην Τσεχία
© Alstom
Το TGV M, που παρουσιάστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο , προέρχεται από τη σειρά Avelia Horizon της Alstom. Το έργο υποστηρίζεται από τη γαλλική κυβέρνηση μέσω της ADEME και της «Γενικής Γραμματείας Επενδύσεων» (SGPI).
Η Alstom δηλώνει ότι αυτό το TGV επόμενης γενιάς παρέχει πρωτοφανή αρθρωτή και προσβασιμότητα και προσφέρει 20% αύξηση χωρητικότητας, με θέσεις για έως και 740 άτομα, σε σύγκριση με το σημερινό μέγιστο των 634.
Συνολικά 115 μονάδες έχουν παραγγελθεί μέχρι σήμερα – 100 μονάδες το 2018 για ταξίδια εσωτερικού και επιπλέον 15 μονάδες το 2022 για διασυνοριακές υπηρεσίες. Αυτά θα χρησιμοποιηθούν και για τις υπηρεσίες INOUI και OUIGO TGV.
Οι δοκιμές προεπικύρωσης που βρίσκονται σε εξέλιξη πραγματοποιούνται από την Alstom με την υποστήριξη της Υπηρεσίας Δοκιμών του Τμήματος Μηχανικών Εξοπλισμού «SNCF Voyageurs».
Αυτές οι δοκιμές παρέχουν επίσης στους οδηγούς SNCF την ευκαιρία να εξοικειωθούν με το νέο μοντέλο.
Κατά την άφιξη, το TGV M ξεκίνησε τις δοκιμές του στο δαχτυλίδι δοκιμών της τοποθεσίας, όπου επιτεύχθηκε σταδιακή αύξηση της ταχύτητας στα 200 χιλιόμετρα σε λιγότερο από μία εβδομάδα.
Τότε ξεκίνησαν οι πρώτες φάσεις των δοκιμών λειτουργικής ανάπτυξης. Αυτό περιελάμβανε πέδηση με και χωρίς φορτίο, δοκιμές παντογράφου και σηματοδότησης.
Αυτή η δοκιμή θα διασφαλίσει τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις ασφαλείας για τις σιδηροδρομικές λειτουργίες και θα επιτρέψει στο SNCF Voyageurs να υποβάλει Αίτημα για εξουσιοδότηση για τη λειτουργία δοκιμαστικής αμαξοστοιχίας στο Εθνικό Σιδηροδρομικό Δίκτυο της Γαλλίας (RARTT).
Από τον επόμενο μήνα, αυτό θα δοκιμάζεται σε κλιματικό θάλαμο σε ένα εύρος θερμοκρασιών από -20 έως +40°C.
Οι δοκιμές θα περιλαμβάνουν προσομοίωση ηλιοφάνειας (έως 800 W/m²) και ανέμου (έως 160 km/h), καθώς και θέρμανση, κλιματισμό και μόνωση.
Αυτές οι προϋποθέσεις αποτελούν μέρος της διαδικασίας πιστοποίησης αμαξοστοιχίας, αλλά θα συμβάλουν επίσης ενεργά στη σχεδιαζόμενη μείωση κατά 20% στην κατανάλωση ενέργειας του TGV M.
Από αυτήν την άνοιξη, αρκετοί συρμοί θα κυκλοφορούν σε όλο το γαλλικό εθνικό δίκτυο για να δοκιμάσουν την αξιοπιστία τους υπό πραγματικές συνθήκες λειτουργίας.
Τα πρώτα TGV Ms πρόκειται να τεθούν σε εμπορική υπηρεσία στα τέλη του επόμενου έτους (2024).
railway-news.com
sidirodromikanea.blogspot.com