Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023

Αυτός ο γερμανικός σιδηροδρομικός μεταφορέας εμπορευμάτων διαθέτει αυτοματοποιημένο σύστημα φόρτωσης βαγονιών. Βίντεο

Δεν χρειάζονται γερανοί, εξειδικευμένοι τερματικοί σταθμοί, μόνο μια ασφαλτική άσφαλτος που βρίσκεται δίπλα στη σιδηροδρομική σύνδεση.


Μια γερμανική εταιρεία σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών εισήγαγε νέα τεχνολογία που επιτρέπει τη φόρτωση εμπορευματικών βαγονιών από φορτηγά σε σιδηροδρομικές μεταφορές χωρίς είσοδο μέσω εξειδικευμένων τερματικών φόρτωσης.

Το πρωτότυπο τρέιλερ Helrom έλαβε πρόσφατα επιχορήγηση 15 εκατομμυρίων ευρώ από το ομοσπονδιακό τμήμα μεταφορών και ψηφιακών υποθέσεων της Γερμανίας.

Η τεχνολογία τερματικού ελκυστήρα της Helrom επιτρέπει τη μεταφορά εμπορευματικών βαγονιών από δρόμο σε σιδηρόδρομο χρησιμοποιώντας σχεδόν οποιαδήποτε τυπική μονάδα ημιρυμουλκούμενου. Διπλώνει στο πλάι και μπορεί να μεταφερθεί σε οποιαδήποτε θέση σιδηροτροχιάς, χωρίς να απαιτούνται μεγάλες κατασκευαστικές εργασίες.

Η πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε υπηρεσία από το Ντίσελντορφ και τη Βιέννη. Είναι ενορχηστρωμένο μέσω λογισμικού και ασύρματων πρωτοκόλλων, συνδεδεμένο με μια υδραυλική πλατφόρμα που περιστρέφεται κάτω από το φορτηγό για να λάβει, να ασφαλίσει και να ανυψώσει το τρέιλερ στον νέο τρόπο μεταφοράς του.

Η Helrom λέει ότι τα φορτία φορτίου ασφαλίζονται στην πλατφόρμα του βαγονιού της χρησιμοποιώντας το συνδυασμό ενός πείρου για να βιδώνει το ρυμουλκούμενο στη θέση του και μιας κύριας κλειδαριάς που παρέχει ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας. Τα φορτηγά μπορούν έτσι να κινηθούν στην πλατφόρμα οριζόντια, μέσω μιας ασφαλτικής επιφάνειας κοντά στη σιδηροδρομική γραμμή.

Η Helrom, η ίδια εταιρεία σιδηροδρόμων εμπορευμάτων με έδρα τη Φρανκφούρτη, αφιέρωσε πόρους Ε&Α και εμπορευματοποίησης στο νέο σύστημα, επειδή μπορεί να συμβάλει στην επίτευξη κάθετης ολοκλήρωσης στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών και να ενθαρρύνει περισσότερα ταξίδια εμπορευμάτων σιδηροδρομικώς, μειώνοντας τις εκπομπές.

Με την πώληση συγκεκριμένων χρονοθυρίδων ρυμουλκούμενων στα τρένα της απευθείας σε εταιρείες οδικών εμπορευματικών μεταφορών, χωρίς την ανάγκη μεσάζοντα, ελπίζει να αυξήσει το μερίδιο αγοράς για τις σιδηροδρομικές μεταφορές εμπορευματικών φορτίων που ανέρχεται επί του παρόντος σε μόλις 2%.

Τα στοιχεία που παρείχε η Helrom έδειξαν ότι οι οδικές μεταφορές ήταν υπεύθυνες για το ένα πέμπτο των εκπομπών CO2. Τα ρυμουλκούμενα φορτηγών αντιπροσωπεύουν περίπου το 74% της οδικής εμπορευματικής κίνησης, ωστόσο πολλά από αυτά δεν μπορούν να ρυμουλκηθούν από ευρωπαίους χειριστές γερανών, πράγμα που σημαίνει ότι οι τιμές για τις σιδηροδρομικές μεταφορές είναι υπερβολικά υψηλές.


tech.eu
sidirodromikanea.blogspot.com