Ο Όμιλος Eurostar, ο οποίος συγκεντρώνει τη Thalys και τη Eurostar, αποκάλυψε σήμερα τη νέα μάρκα που θα επιτρέψει στην εταιρεία να αναπτυχθεί ως ενιαία οντότητα. Η φιλοδοξία είναι η μεταφορά 30 εκατομμυρίων επιβατών ετησίως έως το 2030 και έτσι να γίνει το σημείο αναφοράς για βιώσιμα ταξίδια στην Ευρώπη.
Μέχρι το τέλος του 2023, ο σχεδιασμός της νέας μάρκας με το όνομα Eurostar θα είναι διαθέσιμος σε όλα τα σημεία επαφής πελατών, συμπεριλαμβανομένων των 51 τρένων. Το όνομα «Eurostar» επιλέχθηκε λόγω της ισχυρής αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας μεταξύ των καταναλωτών, τόσο σε ευρωπαϊκό επίπεδο όσο και παγκοσμίως, η οποία παραμένει μια αναπτυσσόμενη αγορά για σιδηροδρομικές υπηρεσίες υψηλής ταχύτητας.
Ο όμιλος Eurostar επέλεξε, ως σύμβολο και νέο του λογότυπο, ένα εμβληματικό αστέρι, εμπνευσμένο από το Etoile du Nord, την αρχική σιδηροδρομική υπηρεσία που συνδέει το Παρίσι, τις Βρυξέλλες και το Άμστερνταμ και που αποτίει φόρο τιμής στο πρώτο λογότυπο της Eurostar.
Ένα κινούμενο γραφικό σπινθήρα λειτουργεί ως πυξίδα και συμβολίζει τον σκοπό της μάρκας: να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες, συνδέοντας ανθρώπους, μέρη, εταιρείες και πολιτισμούς πέρα από τα σύνορα.
Το νέο λογότυπο της Eurostar
Με ένα μόνο σήμα, ο Όμιλος Eurostar σκοπεύει να δώσει νέα πνοή στις σιδηροδρομικές μεταφορές υψηλής ταχύτητας στην Ευρώπη. Και αυτό, ενώ συνεχίζει να προσφέρει μια ελκυστική εναλλακτική λύση στις οδικές και αεροπορικές μεταφορές και να επιταχύνει τη μετατόπιση των μεταφορών, σε μια εποχή που οι επιβάτες θέλουν όλο και πιο πράσινες επιλογές ταξιδιού. Το αποτύπωμα άνθρακα ενός επιβάτη σε μια πτήση μεταξύ Λονδίνου και Άμστερνταμ, για παράδειγμα, ισοδυναμεί με επτά ταξίδια Eurostar*. Ως το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας στην Ευρώπη – που διασχίζει πέντε χώρες και συνδέει 245 εκατομμύρια ανθρώπους – υπάρχει επομένως τεράστιες δυνατότητες ενθάρρυνσης της χρήσης πιο βιώσιμων τρόπων μεταφοράς.
Με αυτό το μοναδικό εμπορικό σήμα, οι επιβάτες του Eurostar Group θα έχουν την Ευρώπη σε κοντινή απόσταση από το τρένο. Από τον Οκτώβριο του 2023, θα επωφελούνται από ένα ενιαίο πρόγραμμα επιβράβευσης, που θα καλύπτει όλους τους προορισμούς στα τρέχοντα δίκτυα Eurostar και Thalys, καθώς και από έναν ενιαίο ιστότοπο και σύστημα κρατήσεων. Για τους ηπειρωτικούς ταξιδιώτες, αυτό θα διευκολύνει την κράτηση απευθείας και συνδεδεμένων ταξιδιών προς το Λονδίνο. Για τους επιβάτες του Ηνωμένου Βασιλείου, αυτό θα παρέχει εύκολες και απρόσκοπτες συνδέσεις μεταξύ του Λονδίνου και των γερμανικών προορισμών, συμπεριλαμβανομένης της Κολωνίας.
Αυτή η συμμαχία που ιδρύθηκε νόμιμα την 1η Μαΐου 2022, αυτή η 24η Ιανουαρίου σηματοδοτεί ένα νέο σημαντικό βήμα στην προσέγγιση των δύο εταιρειών.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος του Ομίλου Eurostar, Gwendoline Cazenave, είναι στην ευχάριστη θέση να συμμετέχει στη βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας: « Είμαστε υπερήφανοι που αποκαλύπτουμε σήμερα τη νέα μας μάρκα, η οποία θα αυξήσει την προβολή μας, θα συμβάλει στο να μας κάνει τον ακρογωνιαίο λίθο του σιδηροδρόμου υψηλής ταχύτητας μεταφορές στην Ευρώπη και οδηγούν τη φιλοδοξία μας να διπλασιάσει τον αριθμό των επιβατών την επόμενη δεκαετία. Οι πελάτες μας θα μπορούν να απολαμβάνουν την ίδια ποιότητα υπηρεσιών που γνωρίζουν και αγαπούν στο ενοποιημένο δίκτυό μας. επιχειρηματικά και ψυχαγωγικά κέντρα σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες. Ως όμιλος Eurostar, ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να γράψουμε το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία των σιδηροδρομικών μεταφορών και να προωθήσουμε πραγματικά τη στροφή από τις οδικές και αεροπορικές μεταφορές στις σιδηροδρομικές μεταφορές .»
Ο Christophe Fanichet, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της SNCF Voyageurs, λέει: « Είμαστε περήφανοι που συμμετέχουμε με τον Όμιλο Eurostar στην πρώτη διεθνή εταιρεία σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας. Αυτή η νέα μάρκα Eurostar, με το ενοποιημένο δίκτυό της, βρίσκεται στο επίκεντρο της φιλοδοξίας μας να επιτρέψουμε την ανάπτυξη του τρένου και να διπλασιάσουμε το μερίδιό του στον τρόπο λειτουργίας έως το 2030. Έχουμε όλα τα εφόδια για να πετύχουμε σε αυτή τη θαυμάσια πρόκληση! ”
Ο Alain Krakovitch, Διευθυντής της TGV-Intercités και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Eurostar, προσθέτει: « Έχουμε θέσει μια τολμηρή φιλοδοξία: να αυξήσουμε τον αριθμό των επιβατών από 19 εκατομμύρια το 2019 σε 30 εκατομμύρια το 2030. Και να επιταχύνουμε η μετάβαση από τις αεροπορικές και οδικές μεταφορές στους σιδηροδρόμους υψηλής ταχύτητας στο συνδυασμένο δίκτυο Eurostar και Thalys. Γνωρίζαμε ότι η πρόκληση της κλιματικής αλλαγής και η αυξανόμενη ζήτηση για οικολογικά υπεύθυνα και βιώσιμα ταξίδια στην Ευρώπη αντιπροσώπευαν μια μεγάλη ευκαιρία και για τις δύο εταιρείες από άποψη της μακροπρόθεσμης ανάπτυξης. ”
Η Sophie Dutordoir, Διευθύνουσα Σύμβουλος της SNCB/NMBS Belgian Railways, εξηγεί: « Το λανσάρισμα της νέας μάρκας δεν δείχνει μόνο μια σταθερή αποφασιστικότητα να εισέλθει σε μια νέα εποχή των σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας, επωφελής τόσο για τους υπάρχοντες πελάτες όσο και για τους νέους, αλλά και ενισχύει τον κεντρικό ρόλο των Βρυξελλών, της έδρας του Ομίλου Eurostar, ως κόμβου για σιδηροδρομική σύνδεση και βιώσιμα ταξίδια στην Ευρώπη. Αυτή η συναρπαστική νέα φάση των σιδηροδρομικών ταξιδιών είναι επίκαιρη, καθώς αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της επίτευξης των στόχων βιωσιμότητας της Ευρώπης .»
Ο Emmanuel Jaclot, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής Υποδομών στο CDPQ (Caisse de Dépôt et Placement du Québec), προσθέτει: « Η ενοποιημένη μάρκα και η δέσμευση για μεταφορά 30 εκατομμυρίων επιβατών ετησίως έως το 2030 σηματοδοτούν ένα νέο κεφάλαιο έμπνευσης για τον Όμιλο Eurostar. και ευρύτερα, για βιώσιμη κινητικότητα στην Ευρώπη. Σε μια εποχή που κάθε δράση μετράει, η CDPQ είναι περήφανη που επιταχύνει την απεξάρτηση των μεταφορών στην Ευρώπη με τις εταιρείες του χαρτοφυλακίου της, όπως η Eurostar, την οποία υποστηρίζουμε από το 2015. »
Η νέα ταυτότητα της μάρκας φαντάστηκε το DesignStudio με βάση την κληρονομιά των Eurostar και Thalys. Αυτή η ταυτότητα έχει προσαρμοστεί στην ψηφιακή εποχή και έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει την εταιρεία στην ανάπτυξή της. Θα αναπτυχθεί από τον Οκτώβριο του 2023 σε μια παλέτα δέκα χρωμάτων, φέρνοντας πιο ζεστές αποχρώσεις, αντιπροσωπευτική της μάρκας Thalys.
* https://www.eurostar.com/uk-en/about-eurostar/community-environment/treadlightly
Βασικές πληροφορίες για τον Όμιλο Eurostar
Αριθμός επιβατών το 2022: 14,8 εκατομμύρια (8,3 Eurostar, 6,5 Thalys)
Στόλος: 51 τρένα (25 Eurostar, 26 Thalys)
Οι ταχύτεροι χρόνοι ταξιδιού:
Λονδίνο – Βρυξέλλες: 02:00
Λονδίνο – Παρίσι: 02:15
Λονδίνο – Λιλ: 01:30
Λονδίνο-Ρότερνταμ είναι 03:13
Λονδίνο – Άμστερνταμ: 03:52
Παρίσι-Βρυξέλλες: 01:22
Παρίσι-Άμστερνταμ: 03:19
Παρίσι-Κολωνία:
03:13 Άμστερνταμ: 01:51
Βρυξέλλες – Κολωνία: 01:47
Σχετικά με το Eurostar Group
Ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2019, το έργο συμμαχίας μεταξύ Eurostar και Thalys έλαβε την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στα τέλη Μαρτίου 2022, γεννώντας την εταιρεία χαρτοφυλακίου Eurostar Group την 1η Μαΐου 2022.
Ο Όμιλος Eurostar ανήκει στην SNCF Voyages Développement (55,75%), θυγατρική των SNCF Voyageurs, CDPQ (19,31%), SNCB/NMBS (18,50%) και κεφάλαια που διαχειρίζεται η Federated Hermes Infrastructure (6,44%).
Η εταιρεία χαρτοφυλακίου εδρεύει στις Βρυξέλλες και κατέχει το 100% των μετοχών της Eurostar International Limited (Eurostar) και της THI Factory SA (Thalys), οι οποίες παραμένουν πλήρως ανεπτυγμένες σιδηροδρομικές επιχειρήσεις και έχουν την έδρα τους στο Λονδίνο και τις Βρυξέλλες αντίστοιχα.
Η φιλοδοξία είναι να προσφέρει μια ελκυστική εναλλακτική λύση στις οδικές και αεροπορικές μεταφορές και να επιταχύνει τη μετατόπιση από 19 εκατομμύρια επιβάτες που μεταφέρθηκαν το 2019 σε 30 εκατομμύρια σε 10 χρόνια.
Η νέα οντότητα θα προσφέρει το μεγαλύτερο διεθνές δίκτυο υψηλής ταχύτητας στη Δυτική Ευρώπη και έχει θέσει ως στόχο να αναπτύξει μια φιλόδοξη περιβαλλοντική πολιτική τα επόμενα χρόνια.
aviation24.be
sidirodromikanea.blogspot.com