Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2023

Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες φορτηγών μεταβαίνουν στους σιδηροδρόμους στη Γερμανία


Πώς μπορεί μια εταιρεία αποκλειστικά φορτηγών να στραφεί στον σιδηρόδρομο; Ποια κίνητρα πρέπει να υπάρχουν για να πειραματιστείτε με τις συνδυασμένες μεταφορές; Η γερμανική ένωση σιδηροδρόμων Allianz pro-Schiene έχει την απάντηση - και είναι απλοποιημένη η πρόσβαση μέσω ψηφιοποίησης.

Νίκος Παπατόλιος


 Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία οδικής εφοδιαστικής Kroop & Co. Transport + Logistik GmbH μετέφερε το πρώτο της εμπορευματοκιβώτιο σιδηροδρομικώς στα τέλη Δεκεμβρίου.
Η Kroop, με έδρα το Αμβούργο, είναι μια παραδοσιακή εταιρεία οδικών μεταφορών χωρίς εμπειρία στον σιδηρόδρομο. Ωστόσο, στα τέλη Δεκεμβρίου 2022, αποφάσισε να δώσει μια ευκαιρία στον σιδηρόδρομο. Για πρώτη φορά, δημιούργησε τη μεταφορά ενός κοντέινερ μεταξύ του τερματικού σταθμού DUSS Hamburg-Billwerder και της Νυρεμβέργης με τρένο αντί με φορτηγό.
«Κλείσαμε τη μεταφορά ψηφιακά και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με τον χειρισμό. Οι συνδυασμένες μεταφορές είναι μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική λύση αντί της μεταφοράς με φορτηγά για εμάς, επειδή είναι πιο φιλική προς το περιβάλλον και μας εξοικονομεί ένα καλό 20 τοις εκατό του κόστους στη συγκεκριμένη περίπτωση», σχολίασε ο Alexander Kähler, επικεφαλής του τοπικού τμήματος μεταφορών και μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο Kroop.

Έργο Truck2Train

Όπως είναι λογικό, η μετάβαση στον σιδηρόδρομο, ειδικά για τους λάτρεις των οδικών μεταφορών, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί από τη μια μέρα στην άλλη. Εδώ συνέβαλε τα μέγιστα το έργο Truck2Train. Υποστηριζόμενο από την Allianz pro-Schiene, την Ομοσπονδιακή Ένωση Οδικών Εμπορευματικών Εμπορευμάτων, Επιμελητείας και Διάθεσης (BGL) και χρηματοδοτείται από το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Ψηφιακών Υποθέσεων και Μεταφορών (BMDV) με 200.000 ευρώ, το έργο εξετάζει τις βέλτιστες πρακτικές που μπορούν να βοηθήσουν μικρομεσαίες -μεγάλες εταιρείες οδικών μεταφορών στρέφονται στις συνδυασμένες μεταφορές.
«Η πλειονότητα των μικρών και μεσαίων μεταφορικών εταιρειών δεν έχουν δοκιμάσει καν τις συνδυασμένες μεταφορές, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουν καν ποιες επιλογές είναι διαθέσιμες και ποιο είναι το κόστος», δήλωσε ο Dirk Flege, διευθύνων σύμβουλος της Allianz pro-Schiene.
«Σε περιόδους ελλείψεων οδηγών και κλιματικής αλλαγής, ελπίζουμε ότι το κοινό έργο θα οδηγήσει τελικά σε καλύτερη συνεργασία μεταξύ οδικών και σιδηροδρομικών μεταφορών στις εμπορευματικές μεταφορές. Οι πύλες ψηφιακών κρατήσεων μπορούν να γίνουν το μέλλον στις συνδυασμένες μεταφορές και έτσι να προωθήσουν την πραγματική διασύνδεση των μέσων μεταφοράς», συνέχισε ο εκπρόσωπος του διοικητικού συμβουλίου της BGL, Dirk Engelhardt.
Το Rail-Flow είναι ο ψηφιακός εγκέφαλος πίσω από το «Intermodal Capacity Broker» (ICB) και το «modility», τις δύο πλατφόρμες κρατήσεων που χρησιμοποιεί η Truck2Train. «Και οι δύο πλατφόρμες καθιστούν διαφανείς τις προσφορές διαφόρων παρόχων και διαμεσολαβούν τις διατροπικές μεταφορές σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Αυτό σημαίνει ότι η μεταφορά με φορτηγό στο τρένο μπορεί να γίνει ταυτόχρονα με το τελευταίο μίλι στο σημείο άφιξης στον παραλήπτη. Αυτό εξοικονομεί χρόνο και προσπάθεια στις εταιρείες μεταφορών όταν θέλουν να χρησιμοποιήσουν τις συνδυασμένες μεταφορές», εξήγησε η Allianz pro-Schiene.
Το έργο Truck2Train λειτουργεί εδώ και ενάμιση χρόνο και θα ολοκληρωθεί το 2023. Τα εμπλεκόμενα μέρη ελπίζουν ότι τα αποτελέσματά του θα λειτουργήσουν ως σχέδιο για τις εταιρείες που θέλουν να δοκιμάσουν φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις μεταφορών.

railfreight.com
sidirodromikanea.blogspot.com