Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2023

Βασικό τμήμα του Μεσογειακού Διαδρόμου σχεδόν έτοιμο για λειτουργία


Η Adif πραγματοποίησε πρόσφατα δοκιμές αξιοπιστίας σε ένα νέο τμήμα 45 χιλιομέτρων μεταξύ της διασταύρωσης Xàtiva και La Encina στην επαρχία της Βαλένθια. Ο σιδηρόδρομος θα είναι μέρος της προγραμματισμένης γρήγορης σύνδεσης μεταξύ Αλικάντε και Βαλένθια, καθώς και βασικό κομμάτι του Μεσογειακού Διαδρόμου προς τη Γαλλία και εν συνεχεία με την Κεντρική Ευρώπη.

Nick Augusteijn


Κατά τη διάρκεια των δοκιμών της περασμένης εβδομάδας, ολοκληρώθηκαν πέντε διαδρομές προς κάθε κατεύθυνση. Με την εκπαίδευση των μηχανοδηγών θα συνεχιστούν οι προετοιμασίες για τα εγκαίνια του νέου τμήματος, με επένδυση 413 εκατ. ευρώ.

Μόλις τεθεί σε λειτουργία, ο ισπανικός διευθυντής σιδηροδρόμων Adif θα εργαστεί για να προετοιμάσει τον σιδηρόδρομο διπλής γραμμής για λειτουργίες υψηλής ταχύτητας με επένδυση 187 εκατομμυρίων ευρώ. Ο πρωταρχικός στόχος είναι να συνδεθούν οι τρεις πρωτεύουσες των επαρχιών – Αλικάντε, Βαλένθια και Castellón de la Plana – μέσω μιας ταχύτερης σιδηροδρομικής σύνδεσης.

Με τον τρόπο αυτό, η επαρχία της Βαλένθια θα γίνει αναπόσπαστο μέρος του Μεσογειακού Διαδρόμου, ενός διεθνούς διαδρόμου σημαντικό για τις εμπορευματικές μεταφορές. Στην Ισπανία, αυτό θα συνδέσει επίσης καλύτερα τη νοτιότερη περιοχή της Ανδαλουσίας και τη Μούρθια, καθώς και την Καταλονία στο βορρά. Ο Adif εκτιμά ότι ένας λειτουργικός διάδρομος θα οδηγήσει σε αύξηση 2,2 τοις εκατό του ΑΕΠ την τρέχουσα δεκαετία. Στη Βαλένθια, ο διάδρομος θα εκτείνεται σε 717 χιλιόμετρα. Πριν από τέσσερα χρόνια αναπτύχθηκαν μόνο 114 χιλιόμετρα και ολοκληρώθηκαν 163. Μέχρι το τέλος του περασμένου έτους, έχουν αναπτυχθεί 488 χιλιόμετρα και ολοκληρώθηκαν 229 χιλιόμετρα.Χάρτης του Μεσογειακού Σιδηροδρομικού Εμπορευματικού Διαδρόμου. © Mediterranean Rail Freight Corridor.

railfreight.com
sidirodromikanea.blogspot.com