Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2022

Η Hellenic Train προσπαθεί να βρει τον βηματισμό της…


Τα πατήματά της αναζητεί ακόμη η Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ), τέσσερα χρόνια μετά την εξαγορά της από την ιταλική εταιρεία Ferrovie dello Stato Italiane SpA.

Από τη μια η πανδημία, από την άλλη τα διαχρονικά προβλήματα υποδομών του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου, έχουν θέσει σειρά εμποδίων στην εταιρεία, η οποία συχνά καλείται προς απολογία από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων για τις ματαιώσεις δρομολογίων και για την ταλαιπωρία των επιβατών. 
Να σημειωθεί πως η Hellenic Train, λόγω και των προβλημάτων που κληρονόμησε από την πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμπλέκεται σε διάφορες εκκρεμείς δικαστικές διαδικασίες ύψους 66,5 εκατ. ευρώ. Για τις ανωτέρω επίδικες απαιτήσεις έχει σχηματιστεί πρόβλεψη ποσού 6,8 εκατ. ευρώ. 
Ο κύκλος εργασιών της Hellenic Train για το 2021 ανήλθε σε 57,73 εκατ. ευρώ, έναντι 49,2 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο του 2020, ήτοι σημείωσε αύξηση περίπου 17,32%. 
Η σημαντική αυτή αύξηση οφείλεται κυρίως στην αύξηση των πωλήσεων επιβατών κατά 11,53% και στην αύξηση των εσόδων από εμπορευματικές μεταφορές κατά 9,71%. 
Το λειτουργικό αποτέλεσμα (ΕΒΙΤ) της εταιρείας έφτασε τα 4,8 εκατ. ευρώ, από αρνητικό ΕΒΙΤ 10,8 εκατ. ευρώ το 2020.

newsbomb.gr
sidirodromikanea.blogspot.com