Την οργισμένη αντίδραση του επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης “Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία”, Κώστα Κατσιμίγα, προκάλεσε η ανακοίνωση της Hellenic Train (τέως ΤΡΑΙΝΟΣΕ), περί επανέναρξης σιδηροδρομικών δρομολογίων στη Θράκη.
Ο κ. Κατσιμίγας αφενός προβλέπει οτι τα εν λόγω δρομολόγια σύντομα θα καταργηθούν ως ασύμφορα, και αφετέρου στηλιτεύει την αδιαφορία της εταιρείας για επαναφορά των δρομολογίων προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δρομολόγια που θα είχαν σκοπό και νόημα καθώς και οικονομικό όφελος.
Εξάλλου, εγκαλεί εύστοχα την Hellenic Train για σπατάλη δημοσίου χρήματος, αφού τα πρωινά δρομολόγια πραγματοποιούνται με…λεωφορεία χωρίς επιβάτες, με αποτέλεσμα μόνες ωφελημένες να είναι οι εταιρείες λεωφορείων που μισθώνουν οχήματα και οδηγούς στον ΟΣΕ και κυκλοφορούν άδεια!
Ολόκληρη η παρέμβαση του κ. Κατσιμίγα:
“Μας δουλεύει κανονικά η Hellenic Train!
Τέσσερα απογευματινά δρομολόγια στη Θράκη, μεταξύ Αλεξανδρούπολης και Ξάνθης, ανακοίνωσε από σήμερα η Hellenic Train, πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Καμία κουβέντα για σιδηροδρομική σύνδεση της Θράκης με Θεσσαλονίκη και Αθήνα!
Κάποιος πρέπει να τους πει ότι τα εσωτερικά δρομολόγια στη Θράκη δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον και ως ασύμφορα σύντομα θα καταργηθούν. Ίσως γι’ αυτό γίνεται το εγχείρημα…
Τα δε πρωινά δρομολόγια, με λεωφορεία στις σιδηροδρομικές διαδρομές, εξακολουθούν να υπάρχουν χωρίς επιβάτες! Μόνες ωφελημένες είναι οι εταιρείες λεωφορείων που μισθώνουν οχήματα και οδηγούς στον ΟΣΕ και κυκλοφορούν άδεια. Αλήθεια, γιατί αυτή η σπατάλη δημοσίου χρήματος; Πότε θα επέμβει κάποιος;
Και κάτι ακόμη: αυτό το τελευταίο δρομολόγιο μεταξύ Κομοτηνής και Αλεξανδρούπολης (Κέντρο), τι αφορά; Έγινε κι άλλος σταθμός στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης, ή πρόκειται για τον παλιό σταθμό που καταργήθηκε πριν από εκατό χρόνια και σήμερα μετασκευασμένος στεγάζει το 1ο ΚΑΠΗ Αλεξανδρούπολης στην οδό Εθνικής Αντίστασης;
Τόση ξεφτίλα;”.
(φωτoγραφία: fonirodopis.gr)
inkomotini.news
sidirodromikanea.blogspot.com