Με την συλλογή υπογράφων , ο σύλλογος «Φίλοι του Σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης» στηρίζει την προσπάθεια του Συλλόγου ΜΕΑΣ ΗΦΑΙΣΤΟ Σιδηροδρομικών και Φίλων Σιδηροδρόμου Δράμας με αίτημα την επαναλειτουργία του τουριστικού τρένου μεταξύ Δράμας και Ξάνθης.
Από το πρωί στο χώρο του σιδηροδρομικού μουσείου Θεσσαλονίκης έχει ανοίξει κατάλογος όπου οι φίλοι του σιδηροδρόμου υπογραφούν την στήριξη τους στις προσπάθειες των συναδέλφων του της Δράμας για την δρομολόγηση τουριστικού τρένου στο Νέστο.
Όπως είναι γνωστό, το τουριστικό τρένο προς τα Στενά του Νέστου είναι μια πολύ παλιά ιστορία για τη Δράμα. Παλαιότερα υπήρχαν συχνά δρομολόγια κάποιες Κυριακές, τα οποία στη συνέχεια εγκαταλείφθηκαν, όταν υπήρξαν προβλήματα στις γραμμές. Με το τέλος της πανδημίας και στις αρχές του 2022 και συγκεκριμένα τον περασμένο Φεβρουάριο, με πρωτοβουλία του δημάρχου Ξάνθης κ. Τσέπελη, υπήρξε μια νέα πρόταση: να υπάρξει ένα τουριστικό τρένο, που να ξεκινάει από τη Δράμα, να περνάει από τα Στενά του Νέστου και να καταλήγει στην Ξάνθη και στη συνέχεια να επιστρέφει στη Δράμα.
Όπως τόνισε μιλώντας στον «Πρωινό Τύπο» ο πρόεδρος του ΜΕΑΣ ΗΦΑΙΣΤΟΣ κ. Παναγιώτης Μακρόπουλος, «πρόκειται για μια πρωτοβουλία του Δ.Σ. του Συλλόγου, μόνο και μόνο γιατί θέλουμε να δημιουργήσουμε προϋποθέσεις να πιέσουμε, ώστε να δημιουργήσουμε την τουριστική αμαξοστοιχία, ώστε να πηγαίνει από Δράμα προς Ξάνθη με ενδιάμεσες στάσεις Παρανέστι, Σταυρούπολη και Τοξότες και την Κοιλάδα του Νέστου. Επίσης, θα βάλουμε ένα ακόμα δρομολόγιο από Δράμα, Φωτολίβος, Λευκοθέα. Στη διαδρομή αυτή, αριστερά έχουμε το Φαράγγι του Αγγίτη και δεξιά το Σπήλαιο της Αλιστράτης και η γραμμή περνάει ανάμεσα απ’ αυτά. Θα υπάρχει μια στάση στο Σπήλαιο Αλιστράτης».
Ο κ. Μακρόπουλος υπογράμμισε: «θέλουμε να ξεκινήσουμε ένα τέτοιο δρομολόγιο και φυσικά να φτάσουμε πολύ πιο ψηλά, να εντάξει την ατμομηχανή που έχουμε, αν και αυτός είναι ένας πολύ υψηλός στόχος».
Σύμφωνα με τον κ. Μακρόπουλο, συγκεντρώθηκαν ήδη πάνω από 1.000 υπογραφές «και είναι ιδιαίτερα συγκινητική η συμμετοχή του κόσμου που στήθηκε ακόμα και στην ουρά για να υπογράψει».
Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης
sidirodromikanea.blogspot.com