Μία από τις σημαντικότερες σιδηροδρομικές συνδέσεις μεταξύ Ανατολικής και Δυτικής Ευρώπης διασχίζει το νότιο τμήμα της Βουδαπέστης, παρατήρησε ο υπουργός Μεταφορών του Υπουργείου Τεχνολογίας και Βιομηχανίας (TIM), στα εγκαίνια της ανανεωμένης σιδηροδρομικής γέφυρας του νότιου Δούναβη στη Βουδαπέστη την Πέμπτη, αναφέρει το Index .
Ο Dávid Vitézy τόνισε ότι η ανανεωμένη γέφυρα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο όχι μόνο στην επιβατική σιδηροδρομική κυκλοφορία αλλά και στη διεθνή εμπορευματική κυκλοφορία, καθώς τρεις από τους σημαντικότερους διευρωπαϊκούς σιδηροδρομικούς διαδρόμους της Ευρώπης διέρχονται από αυτήν. Συνδέουν τα ολλανδικά λιμάνια και την Ισπανία με τη Ρουμανία, τη Μαύρη Θάλασσα, τα Βαλκάνια και την Ουκρανία.
Το ενενήντα τοις εκατό της σιδηροδρομικής κίνησης μεταξύ των ανατολικών και δυτικών συνόρων της Ουγγαρίας, συμπεριλαμβανομένης της διαμετακομιστικής κυκλοφορίας, διέρχεται από τη γέφυρα του Δούναβη του σιδηροδρόμου Southern Link.
Ο υπουργός Εξωτερικών υπενθύμισε ότι πριν από 106 χρόνια το 1916, στην αναπτυξιακή στρατηγική της, η σιδηροδρομική εταιρεία διατύπωσε την ανάγκη για μεγαλύτερη χωρητικότητα αντί για γέφυρα διπλής τροχιάς και έκτοτε τα σχέδια περιελάμβαναν αύξηση της χωρητικότητας μιας από τις πιο σημαντικές Ουγγρικές σιδηροδρομικές διαβάσεις του Δούναβη.
Tamás Sereg, Διευθυντής Κατασκευής Γεφυρών της Duna Aszfalt, Artúr Kikina, Διευθυντής Ανάπτυξης Σιδηροδρόμων της Εθνικής Ανάπτυξης Υποδομών (NIF) Zrt., Dávid Vitézy, Υπουργός Μεταφορών του Υπουργείου Τεχνολογίας και Βιομηχανίας, και Zoltán Pafféri, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MÁV Zrt. (από αριστερά προς τα δεξιά) στα εγκαίνια της ανανεωμένης νότιας συνδετικής σιδηροδρομικής γέφυρας πάνω από τον Δούναβη στις 4 Αυγούστου 2022. Φωτογραφία Zoltán Máthé/MTI
Ο Vitézy επεσήμανε επίσης ότι εκτός από τη γέφυρα με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας, η απαραίτητη χωρητικότητα θα κατασκευαστεί και στα συνδετικά τμήματα. Στην πλευρά της Πέστης, η σιδηροδρομική γραμμή θα επεκταθεί μέχρι το Népliget, ενώ από την πλευρά της Βούδας μέχρι το Kelenföld.
Zoltán Pafféri, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MÁV Zrt. σημείωσε ότι υπάρχει μόνιμη σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ της Νότιας Πέστης και της Νότιας Βούδας από το 1877, πριν από 145 χρόνια, και η τοποθεσία της ανανεωμένης γέφυρας ήταν η πρώτη σιδηροδρομική γέφυρα του Δούναβη της Ουγγαρίας.
150 επιβατικά τρένα και εκατό εμπορευματικά τρένα περνούν καθημερινά πάνω από τη γέφυρα μήκους περίπου πεντακοσίων μέτρων και χρησιμοποιήθηκε από 2,8 εκατομμύρια επιβάτες πέρυσι και 1,7 εκατομμύρια μέχρι στιγμής φέτος, είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος.
hungarytoday.hu
sidirodromikanea.blogspot.com