Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2021

Η Orion επιβεβαιώνει την πρώτη αναχώρηση τρένου υψηλής ταχύτητας στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Orion High Speed ​​Logistics, το τμήμα δεμάτων και ελαφρών φορτίων της Rail Operations Group, επιβεβαίωσε την αναχώρηση σήμερα το πρωί της πολυαναμενόμενης υπηρεσίας υψηλής ταχύτητας, επαναφέροντας την κυκλοφορία δεμάτων μαζικής αγοράς στη σκηνή των βρετανικών σιδηροδρόμων.

Του Simon Walton


 Μια πρωινή αναχώρηση από τη Γλασκώβη και μια υπηρεσία επιστροφής από το Λονδίνο επιβεβαιώνουν τη διαδεδομένη προσδοκία για μια αγγλο-σκωτσέζικη υπηρεσία εκκίνησης αυτή την εβδομάδα. Ο φορέας εκμετάλλευσης αναμένεται να είναι ο πρώτος από έναν αστερισμό εισερχόμενων στον κλάδο

Η αναχώρηση από μια εγκατάσταση της Royal Mail στη Γλασκώβη σήμερα το πρωί επιβεβαίωσε τις εικασίες ότι από όλους τους παίκτες που στοχεύουν να ξεκινήσουν υπηρεσίες ελαφριάς επιμελητείας, ο Orion θα ήταν ο πρώτος που θα αφήσει τα βαγόνια να κυλήσουν. Όπως ανέφερε το RailFreight.com νωρίτερα σήμερα, ο κλάδος περίμενε μια κίνηση ήδη από την Πέμπτη, αλλά η Orion ανέλαβε το προβάδισμα και ξεκίνησε σήμερα.
Προς το παρόν, το RailFreight.com κατανοεί ότι τα επαναχρησιμοποιημένα επιβατικά ηλεκτρικά τρένα πολλαπλών μονάδων τους θα έλκονται με ατμομηχανή, για επιχειρησιακούς λόγους. Ωστόσο, η κίνηση θεωρείται από πολλούς ως μια σημαντική ανακάλυψη για τον τομέα των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών και αναμένεται να είναι η αρχή ενός ολόκληρου αστερισμού επιχειρήσεων ελαφριάς επιμελητείας στο δίκτυο του ΗΒ.

Είναι αυτό το νυχτερινό ταχυδρομείο, που διασχίζει τα σύνορα

Σε μια σύγχρονη επιχείρηση, που παραπέμπει στη διάσημη νυχτερινή αλληλογραφία του WH Auden, ένα τρένο βγήκε από τις εγκαταστάσεις της Royal Mail στο Shieldmuir στη Γλασκώβη, πριν από την δροσερή αυγή μιας σκωτσέζικης χειμερινής ημέρας. Κατευθυνόμενοι νότια στους αργά λαμπερούς ουρανούς, η αναχώρηση 0534 ήταν πράγματι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις κλίσεις των Beattock και Shap, σε μια γρήγορη διαδρομή προς το Princess Royal Distribution Center στο προάστιο Brent του βόρειου Λονδίνου.

Τα σημερινά εγκαίνια ήταν πηγή πολλών χαρών για τον Ωρίωνα

Το γεγονός ότι οι επαναχρησιμοποιημένες πρώην επιβατικές ηλεκτρικές πολλαπλές μονάδες ανασύρθηκαν από το Shieldnuir με μια ατμομηχανή χρησιμεύει μόνο για να τονίσει την προθυμία του Orion να φέρει τις υπηρεσίες τους στην αγορά. Αναμένεται ότι η επιλογή loco haul, για αυτό που σήμερα είναι ένας σχηματισμός οκτώ αυτοκινήτων, θα είναι ένα προσωρινό μέτρο.

Επίδειξη υψηλού προφίλ

Οι εικασίες ήταν έντονες την περασμένη εβδομάδα ότι ο Orion θα έβγαινε πρώτος από τα μπλοκ και θα έτρεχε με μια συνεργασία με τη Royal Mail. Αυτό αποδείχτηκε σωστό, αν και οι περισσότεροι παρατηρητές περίμεναν ότι η πρώτη αναχώρηση θα ήταν το δρομολόγιο με βορρά. Ως έχει σήμερα, το διάγραμμα απαιτούσε νωρίς το πρωί εργασίας από τη Γλασκώβη, με την υπηρεσία επιστροφής να αναχωρεί από το Λονδίνο σήμερα το απόγευμα.


Ο Orion δεν έχει κρύψει την πρόθεσή τους. Έχουν επιδείξει ευρέως τα τρένα που επαναχρησιμοποιήθηκαν –πρώην EMU επιβατικών ονομασιών κλάσης 319– στον κλάδο γενικότερα. Η πιο υψηλού προφίλ τέτοια έκθεση των μονάδων διπλής τάσης ήταν σε μια πρόσφατη επίσκεψη στο σταθμό Euston στο Λονδίνο. Η επίδειξη εκεί έπρεπε να δείξει τη διαλειτουργικότητα των μονάδων, απευθείας στους τερματικούς σταθμούς επιβατών.

Niche operators και τώρα μαζική αγορά

Η επανέναρξη της κυκλοφορίας δεμάτων και ελαφράς επιμελητείας στους τερματικούς σταθμούς επιβατών βρίσκεται εξαρχής στην ημερήσια διάταξη ορισμένων άλλων φορέων που επιθυμούν να εισέλθουν στην αγορά. Το πιο αξιοσημείωτο ανάμεσά τους ήταν η Varamis Rail , μια start up με έδρα το Doncaster, η οποία έχει μεγάλες ελπίδες να εγκαινιάσει υπηρεσίες τόσο στην κύρια γραμμή της ανατολικής όσο και της δυτικής ακτής στις αρχές του επόμενου έτους.
Η μονάδα Orion 319 εκφορτώθηκε στο Princess Royal Mail Distribution Depot στο Λονδίνο (Orioin)

Η ελαφριά επιμελητεία παραδόθηκε σε μεγάλο βαθμό στη βιομηχανία οδικών μεταφορών πριν από σχεδόν δύο δεκαετίες. Η κληρονομιά του δημόσιου βρετανικού σιδηροδρόμου - η γνωστή επιχείρηση δεμάτων του Ερυθρού Αστέρα - τελικά καταβροχθίστηκε από μια επιχείρηση του ιδιωτικού τομέα και μεταφέρθηκε στις εθνικές οδούς. Οι εξειδικευμένοι φορείς εκμετάλλευσης, όπως η InterCity RailFreight, έχουν δημιουργήσει κερδοφόρες αγορές, αλλά η κίνηση του Orion σήμερα αντιπροσωπεύει μια πρώτη ευρείας κλίμακας επίθεση στην αγορά ελαφρών logistics από τα πρώτα χρόνια του αιώνα.

Κρατήστε ρυθμό και συνεχίστε

Με το πρώτο τρένο που πλησιάζει το Λονδίνο, ήταν κατανοητά ταραχώδης χρόνος για να φτάσει η υπηρεσία στις ράγες και να παραδώσει. Το Railfreight.com κατανοεί ότι η αρχική λειτουργία θα είναι Τρίτη έως Σάββατο, ενόψει των Χριστουγέννων, κάτι που θα βοηθήσει τη Royal Mail με τον εποχιακό όγκο τους.

Η αναχώρηση 0534 από τη Γλασκώβη και η επιστροφή στο 1453 από το Λονδίνο, θα δουν τα τρένα τους να μπαίνουν ακριβώς στα πιο πολυσύχναστα σημεία της εργάσιμης ημέρας για τον σιδηρόδρομο. Είναι η ικανότητα των μονάδων διπλής τάσης να συμβαδίζουν με την επιβατική κίνηση που ώθησε το έργο – αν και με τη μεταφορά με ατμομηχανές προς το παρόν.

railfreight.com
sidirodromikanea.blogspot.com