Το… λάφυρο του ΣΣΑ είναι προϋπολογισμού 42,1 εκατομμυρίων ευρώ και αφορά σε υπολειπόμενες εργασίες σιδηροδρομικής υποδομής, επιδομής και ηλεκτροκίνησης στον σιδηροδρομικό σταθμό της πρωτεύουσας και σύνδεσή του με τις γραμμές του Μετρό
Μάχη κατασκευαστικών κολοσσών της εγχώριας αγοράς, εν προκειμένω της ΑΒΑΞ, της MYTILINEOS με την ΤΕΡΝΑ και της Inrakat, όπου νικήτρια αναδείχτηκε η τελευταία, αποκάλυψε το άνοιγμα των προσφορών που κατατέθηκαν στο πλαίσιο της β’ φάσης του διαγωνισμού για την αποπεράτωση του έργου της ΕΡΓΟΣΕ που αφορά την ανάπτυξη του Σιδηροδρομικού Σταθμού της Αθήνας (ΣΣΑ).
Το σχήμα στο οποίο συμμετέχει η συμφερόντων Σωκράτη Κόκκαλη κατασκευαστική εταιρεία μαζί με τη ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΤΕ ήταν εκείνο που μειοδότησε, προσφέροντας έκπτωση της τάξης του 7%. Την αμέσως επόμενη καλύτερη προσφορά είχε η σύμπραξη των εταιρειών Ένωση Οικονομικών Φορέων ΤΕΡΝΑ Α.Ε. και ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. με έκπτωση 6%, ενώ πιο «ακριβή» ήταν η προσφορά τής ΑΒΑΞ με έκπτωση που μόλις ξεπερνούσε το 5%. Αυτό που απομένει, πια, είναι η ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου του έργου για να ακολουθήσει το ξεκίνημα των εργασιών.
Το… λάφυρο του ΣΣΑ είναι προϋπολογισμού 42,1 εκατομμυρίων ευρώ και αφορά σε υπολειπόμενες εργασίες σιδηροδρομικής υποδομής, επιδομής και ηλεκτροκίνησης στον σιδηροδρομικό σταθμό της πρωτεύουσας και σύνδεσή του με τις γραμμές του Μετρό – β’ φάση Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών. Ειδικότερα, ο σχεδιασμός προβλέπει την ανάπτυξη του ΣΣΑ με αναπροσαρμογή της γραμμολογίας, ανακατασκευή των λειτουργικών του στοιχείων (αποβάθρες, διαβάσεις πεζών κ.λπ.), ηλεκτροκίνηση, και παράλληλη κατασκευή των απαραίτητων υποδομών (θεμελιώσεις) των κτιριακών έργων που θα ολοκληρωθούν σε μεταγενέστερο χρόνο.
Σημειώνεται ότι το εν λόγω έργο φιγουράρει στη σχετική λίστα 7 έργων που έχουν δημοπρατηθεί το τελευταίο διάστημα, ο συνολικός προϋπολογισμός των οποίων ξεπερνά το μισό δισεκατομμύριο, ανερχόμενος σε 515, 3 εκατ. ευρώ.
Όπως εξηγούν οι άνθρωποι της ΕΡΓΟΣΕ, οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση κομβικών υποδομών που θα αναβαθμίσουν το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς και ακριβώς σε αυτές τις κομβικές αναβαθμίσεις εντάσσεται το παραπάνω έργο, που αποτελεί «κομμάτι» της ανάπτυξης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών, ο οποίος έχει χαρακτηριστεί ως έργο υποδομής απαραίτητο για την εξυπηρέτηση των καθημερινών μετακινήσεων των κατοίκων της Αττικής.
Θυμίζεται ότι ταυτόχρονα υλοποιούνται βελτιωτικές παρεμβάσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Αττικής και συγκεκριμένα στο τμήμα από τον σιδηροδρομικό σταθμό του Πειραιά έως το Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), καθώς και στο τμήμα του από τις Τρεις Γέφυρες έως τον Σταθμό Άνω Λιοσίων (σύνδεση με Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων).
iapopsi.gr
sidirodromikanea.blogspot.com