Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2021

«Πηγαίνετε διατροπικά για να αυξήσετε το μερίδιο αγοράς των σιδηροδρόμων», λένε οι αποστολείς.

Η προοπτική των φορτωτών που χρησιμοποιούν σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές είναι η πιο πολύτιμη ανατροφοδότηση για να καταστεί η βιομηχανία πιο ελκυστική και αποδοτική. Ωστόσο, πόσο συχνά καλύπτονται οι ανάγκες τους και πώς θα μπορούσαν να βελτιωθούν οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές υπηρεσίες;


Νίκος Παπατόλιος


«Η τιμή είναι πάντα σημαντική, αλλά για εμάς έρχεται δεύτερη σε σύγκριση με την αποτελεσματικότητα, την ακρίβεια και την ανθεκτικότητα των σιδηροδρομικών εργασιών», εξήγησε ο Nico van den Berg, επικεφαλής της διαδικασίας διανομής στην εταιρεία οικιακών συσκευών Electrolux. Το πιο σημαντικό, συζήτησε πώς το σιδηρόδρομο πιθανότατα θα χάσει πελάτες αν δεν γίνει πιο διατροπικό.
Ο Van den Berg μοιράστηκε αυτές τις ισχυρές απόψεις κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών, η οποία πραγματοποιήθηκε κατά την άφιξη του τρένου Connecting Europe Express στο Λουξεμβούργο.

Η ψυχική ηρεμία κρίσιμη

Εάν η τιμή δεν είναι τόσο σημαντική και οι μεταφορείς είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για ακόμη ελαφρώς ακριβότερες υπηρεσίες, τι θέλουν ως αντάλλαγμα; Σύμφωνα με τον van den Berg, χρειάζονται τον τομέα των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών για να κατανοήσουν τις ανάγκες τους και να μην ενεργούν ανεξάρτητα. Όπως εξήγησε, τρεις πυλώνες πρέπει να πληρούνται πάση θυσία. Πρώτα απ 'όλα, οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές πρέπει να γίνουν πιο ανθεκτικές και να ανταποκρίνονται όταν προκύπτουν διαταραχές. «Κατανοούμε ότι οι διαταραχές δεν υπολογίζονται, αλλά θα πρέπει πάντα να υπάρχει ένα σχέδιο Β για να συνεχίσουμε να εξυπηρετούμε τους πελάτες. Διαφορετικά, οι πελάτες θα στραφούν στις οδικές μεταφορές », τόνισε ο van den Berg.
Επιπλέον, οι σιδηροδρομικές πτήσεις πρέπει να πληρούν την πρόβλεψη απόδοσης του φορτωτή. «Δεν μπορούμε να προβλέψουμε τους χρόνους αποστολής μας και στη συνέχεια να συναντήσουμε εκτεταμένες καθυστερήσεις», είπε ο van den Berg. «Δεν είναι μόνο ότι τα προϊόντα καθυστερούν να φτάσουν στα κέντρα διανομής μετά την έξοδο από τα εργοστάσια. Επίσης, χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να φτάσουν στους καταναλωτές, τους πελάτες μας και θέλουμε οι πελάτες μας να έχουν την ηρεμία τους και να μην ανησυχούν για την παραγγελία τους ».

Θέλετε περισσότερους πελάτες; Πηγαίνετε διατροπικά

Η βιομηχανία σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών δεν μπορεί απλώς να περιμένει από τους πελάτες να στραφούν στη σιδηροδρομική γραμμή χωρίς κίνητρα. "Όλα τα εργοστάσιά μας έχουν σιδηροδρομικές συνδέσεις", δήλωσε ο van den Berg. Ωστόσο, η χρήση οδικών υπηρεσιών τελευταίου μιλίου είναι αναπόφευκτη. «Ακόμη και για εμάς, η χρήση σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών δεν είναι δυνατή. Δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σιδηρόδρομο χωρίς διατροπικές ή συνδυασμένες μεταφορές, ονομάστε το όπως θέλετε. Αυτό συμβαίνει επειδή η αγορά είναι ευέλικτη και οι εταιρείες αλλάζουν θέση συνεχώς », τόνισε.
Κατέληξε υπογραμμίζοντας ότι οι διατροπικές μεταφορές είναι το μέλλον τόσο όσον αφορά τις βιώσιμες μεταφορές όσο και τη βιωσιμότητα της βιομηχανίας σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών. Η προσέγγιση των διατροπικών μέσων σημαίνει ότι περισσότερες εταιρείες θα προσελκύονται από τις σιδηροδρομικές μεταφορές, κάτι που είναι ήδη απαραίτητο για τους στόχους τους για την απαλλαγή από τον άνθρακα. Επιπλέον, οι σιδηροδρομικές μεταφορές θα γίνουν πιο εμπορικές και φιλικές προς τον πελάτη. Εάν οι μεταφορείς που είναι πελάτες του σιδηροδρόμου εντοπίσουν ότι το intermodal είναι το μέλλον, αυτό είναι σοβαρή τροφή για σκέψη. Μήπως ήρθε η ώρα για μια συλλογική αλλαγή μυαλού; Πιθανότατα ναι.

railfreight.com
sidirodromikanea.blogspot.com