Ο υπουργός μάλιστα άφησε αιχμές, για κάποιους που θέλουν να δημιουργούν προβλήματα, και επισήμανε ότι η καθυστέρηση των έργων δεν ευνοεί τους πολίτες, αλλά συνήθως ευνοεί τους αναδόχους, δηλαδή τους εργολάβους.
Επτά χρόνια θα είναι η κατασκευαστική περίοδος της νέας Γραμμής 4 του Μετρό τόνισε ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής μιλώντας στον Real, ενώ ανέφερε ότι οι τρεις τελευταίοι σταθμοί της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό στον Πειραιά θα είναι έτοιμοι το καλοκαίρι.
Για τις εργασίες της Γραμμής 4 του Μετρό που ξεκινάνε σημείωσε ότι έχουν γίνει κυκλοφοριακές μελέτες, ώστε να ταλαιπωρηθούν όσο το δυνατόν λιγότερο οι κάτοικοι της Αθήνας, ενώ τόνισε πως όταν το φιλοπεριβαλλοντικό αυτό έργο ολοκληρωθεί θα λύσει πολλά προβλήματα.
«Η Γραμμή 4 είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Είναι ένα έργο που ξεκίνησε και ήδη έχουν στηθεί τα πρώτα εργοτάξια. Θα δώσει πραγματικά λύση και στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που έχει η Αθήνα, αλλά είναι και ένα καθαρά φιλοπεριβαλλοντικό έργο. Η κατασκευαστική περίοδος θα είναι επτά χρόνια», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής.
Για το Μετρό Θεσσαλονίκης, σημείωσε ότι: «Μετά από ένα διχασμό και ένα ζήτημα τεχνικό που είχε πολιτικοποιηθεί, το θέμα με τα αρχαία έχει λήξει στο ανώτατο επίπεδο, με την απόφαση του ΣτΕ. Έχει ξεκινήσει η απόσπαση και επανατοποθέτηση».
Ο κ. Καραμανλής μάλιστα άφησε αιχμές, για κάποιους που θέλουν να δημιουργούν προβλήματα, και επισήμανε ότι η καθυστέρηση των έργων δεν ευνοεί τους πολίτες, αλλά συνήθως ευνοεί τους αναδόχους, δηλαδή τους εργολάβους, διότι η καθυστέρηση σημαίνει παραπάνω χρήματα. «Να μην το ξεχνάμε αυτό, οι καθυστερήσεις σημαίνουν ταλαιπωρία και παραπάνω χρήματα για τον Έλληνα φορολογούμενο», τόνισε.
Πηγή: skai.gr
sidirodromikanea.blogspot.com