Ολοένα και «πυκνώνουν» οι διεργασίες που σχετίζονται με την επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού για το Θριάσιο ΙΙ ή αλλιώς, για τον Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) του Θριάσιου Πεδίου, με τη διάρκεια της σύμβασης να ενδέχεται να είναι πάνω από 25 έτη.
Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Όπως έχει αποκαλύψει το insider πριν από αρκετούς μήνες, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αλλά και ο ΟΣΕ, υπό τον επικεφαλής του κ. Σπ. Πατέρα, «έχουν βάλει μπρος» τη διαδικασία της εκ νέου προκήρυξης του project, με νέους όρους και δεδομένα, με τις πρόσφατες εκτιμήσεις να «δείχνουν» για το φθινόπωρο, αν όχι εντός Σεπτεμβρίου τότε προς τον Οκτώβριο.
Προ ημερών μάλιστα ολοκληρώθηκε άλλη μια τυπική, πλην όμως ουσιαστική διαδικασία, αυτή της τυπικής και επίσημης έγκρισης για «την ανάθεση της Σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών Χρηματοοικονομικού Συμβούλου για την υποβοήθηση της Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Υποδομών με Σύμβαση Παραχώρησης (Δ16) στην εκπόνηση του τεύχους της Διακήρυξης του Διαγωνισμού, των Παραρτημάτων αυτής, του Σχεδίου Σύμβασης Παραχώρησης και των λοιπών απαιτούμενων ενεργειών κατά τη διενέργεια της διαγωνιστικής διαδικασίας για την ανάθεση με Σύμβαση Παραχώρησης της Λειτουργίας, Συντήρησης, Εκμετάλλευσης, Ολοκλήρωσης Μελετών και Κατασκευής Έργων καθώς και Προμήθειας Εξοπλισμού του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) του Θριασίου Πεδίου και των παραρτημάτων αυτών στον οικονομικό φορέα με την επωνυμία “GRANT THORNTON ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ” του οποίου η προσφορά ανέρχεται στο ποσό των εκατό δέκα επτά χιλιάδων ευρώ (117.000,00 ευρώ), μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%).
To Θριάσιο ΙΙ αφορά ακίνητο έκτασης 1.500 περίπου στρεμμάτων περίπου, κυριότητας ΟΣΕ, όμορο της έκτασης που είναι γνωστή ως «Θριάσιο 1» (η σύμβαση έχει ανατεθεί στην κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair) στο οποίο έχουν κατασκευασθεί και υφίστανται σιδηροδρομικές υποδομές, οδοί πρόσβασης, σιδηροδρομικός σταθμός διαλογής, καθώς και χώροι αποθήκευσης και άλλα κτήρια υποστηρικτικών υπηρεσιών.
Στον ΟΣΕ επεξεργάζονται τρόπους και μοντέλα για να γίνουν ελκυστικότεροι οι όροι του διαγωνισμού ώστε αυτός να έχει αυξημένες πιθανότητες επιτυχίας αλλά παράλληλα κεφαλαιοποιώντας τη δυναμική και την αξία των σιδηροδρομικών επενδύσεων με τον βέλτιστο τρόπο. «Ως εκ τούτου, εξετάζονται διαφορετικές λύσεις μεταξύ των οποίων η ενίσχυση του σιδηροδρομικού/μεταφορικού έργου ώστε να προκύψουν πρόσθετα έσοδα που θα αποτελέσουν πόλο έλξης για ιδιώτες επενδυτές», είχε αναφέρει παλιότερα στο insider ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ.
insider.gr
sidirodromikanea