Σιδηροδρομικά Νέα

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα
  • Δρομολόγια τραίνων
  • Η ιστορία μας
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνήστε μαζί μας

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

Τελευταία ευκαιρία για να έρθει η ανάπτυξη στην Εορδαία και στην Περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας.

Αξιότιμες κυρίες / Αξιότιμοι κύριοι,
διαβάσαμε πριν λίγο διάστημα την πραγματικά καινοτόμα, ρεαλιστική και ελπιδοφόρα πρόταση του εξαιρετικού συμβούλου ανάπτυξης – Αρχιτέκτονος Μηχανικού κ. Σωτηρόπουλου Βασίλη «για την διάνοιξη-διάτρηση του Βερμίου, με μια διώροφη σήραγγα και μια διώροφη γέφυρα, για την διπλή παράλληλη, οδική και σιδηροδρομική σύνδεση Πτολεμαΐδας με Νάουσα. Με πιο απλά λόγια, πώς θα πηγαίνουμε από την Πτολεμαΐδα στη Θεσσαλονίκη σε 50 λεπτά και από την Καστοριά στη Θεσσαλονίκη σε μία ώρα και 10 λεπτά, μέσω Βερμίου (Νάουσας ή Βέροιας)*, επ΄ ευκαιρία της δημιουργίας της νέας Διεθνούς υπερταχείας σιδηροδρομικής γραμμής (160 χιλιόμετρα/ώρα) Θεσσαλονίκη – Καστοριά – Αλβανία.

* (η σιδηροδρομική σύνδεση Πτολεμαΐδα – Νάουσα έχει το χαμηλότερο κόστος κατασκευής, που απαιτεί το Υπουργείο, ενώ η σύνδεση Πτολεμαΐδα – Βέροια είναι η συντομότερη και εμπορικότερη που απαιτεί ο ΟΣΕ ).

Όσοι αγαπάμε αυτόν τον τόπο της Εορδαίας, πρέπει να αρπάξουμε άμεσα την τελευταία ευκαιρία που μας δίνεται, για να σώσουμε την Εορδαία, την πόλη της Πτολεμαΐδας και την ευρύτερη περιοχή, από το δυσοίωνο μέλλον, την ανεργία, την μετανάστευση των νέων και την παρακμή, που ήδη φέρνει η καταστροφική απολιγνιτοποίηση στην περιοχή και να δώσουμε την τελευταία ευκαιρία για ανάπτυξη στην περιοχή μας.

Υπάρχει ελάχιστος χρόνος, καθώς οι αρμόδιες υπηρεσίες από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ, πρέπει να αρχίσουν άμεσα τις προκαταρκτικές μελέτες χάραξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Βέρμιο – Πτολεμαΐδα – Καστοριά – Αλβανία για να μη χαθούν τα σχετικά κονδύλια.

Ήδη μέσα στον τρέχοντα μήνα Αύγουστο 21, από τον ΟΣΕ ανακοινώθηκαν εγκρίσεις μελετών και σιδηροδρομικών έργων, αξίας 3.3 δισεκατομμυρίων ευρώ και θα ακολουθήσουν και τον επόμενο μήνα εγκρίσεις για άλλες μελέτες και νέες χαράξεις που πολύ πιθανόν να είναι μέσα σε αυτές και η διαδρομή που μας ενδιαφέρει, Θεσσαλονίκη-Καστοριά-Αλβανία.

Επ’ ευκαιρία της χάραξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, Θεσσαλονίκη Καστοριά Αλβανία, υψηλής ταχύτητας 160 km/ ώρα, που σχεδιάζεται τώρα από τα αρμόδια υπουργεία Υποδομών και Μεταφορών, τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ με ευρωπαϊκά κονδύλια, κάνουμε δημόσια έκκληση των τοπικών παραγόντων για τις απαραίτητες, άμεσες και αποτελεσματικές ενέργειες για να επιτευχθεί η έναρξη προκαταρκτικών μελετών για την χάραξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Καστοριά-Πτολεμαΐδα-Βέρμιο (Πλατύ-Θεσσαλονίκη) και να κλειδώσει οριστικά αυτή η διαδρομή.

Επειδή τα οφέλη για την Εορδαία από το προτεινόμενο έργο, είναι προφανή (όπως και οι τεράστιες ζημιές, σε περίπτωση που δεν γίνει), και είναι αδιανόητο το αντίθετο, θα πρέπει να μην καθυστερήσει η δημοτική αρχή, συμπολίτευση και αντιπολίτευση, εντείνοντας τις ενέργειες της. Προς ενημέρωσή σας, σας γνωρίζω ότι όλες αυτές οι μελέτες γίνονται μέσω διεθνών διαγωνισμών σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

Θα είναι εγκληματική αμέλεια, αν χαθεί αυτή η τελευταία ευκαιρία για την Εορδαία, ώστε να έχει ελπίδες για την μελλοντική της ανάπτυξη και θα είναι ένα ανεξίτηλο μελανό σημείο για τη σταδιοδρομία όλων εκείνων των αυτοδιοικητικών και πολιτικών, που δεν θα ενδιαφερθούν για την υλοποίηση αυτής της σπουδαίας υποδομής στην Εορδαία.

Η ανωτέρω πρόταση είναι η μόνη επιστημονικά ορθή, είναι προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος και πληροί τους όρους του στρατηγικού Πλαισίου Επενδύσεων και Μεταφορών και τους Στρατηγικούς Στόχους της Εθνικής Πολιτικής Μεταφορών και η οποία ταυτόχρονα καλύπτει όλες τις προϋποθέσεις του Υπουργείου, που είχε θέσει ο Υφυπουργός κύριος Κεφαλογιάννης κατά την επίσκεψή του στις 17/4 στην Κοζάνη και στην Καστοριά και καλύπτει όλες τις μελλοντικές ανάγκες σιδηροδρομικών δικτύων για ολόκληρη την Δυτική Μακεδονία.

Οι συγκεκριμένες συνημμένες προτάσεις είναι εξαιρετικές και βοηθούν σημαντικά, την ανάπτυξη της περιοχής μας, που κινδυνεύει από την φτώχεια, την ανεργία, την παρακμή και τη μετανάστευση των νέων μετά την επερχόμενη απολιγνιτοποίηση και χρήζει άμεσα υποδομών και σιδηροδρομικής σύνδεσης με την Ημαθία και τη Θεσσαλονίκη ανατολικά και την Καστοριά και την Αλβανία δυτικά.

Σας γνωστοποιούμε επίσης το έντονο ενδιαφέρον των κατοίκων της Εορδαίας, οι οποίοι απαιτούν να γίνει το αυτονόητο για την χάραξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Καστοριάς μέσω Βερμίου και Πτολεμαΐδος, με την αξιοποίηση της γεωγραφικής και γεωπολιτικής θέσης της Εορδαίας, καθώς είναι η ιδανικότερη και η πλέον ενδεδειγμένη λύση, από κάθε άποψη και προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος, πληρώντας παράλληλα τους Στρατηγικούς Στόχους της Εθνικής Πολιτικής Μεταφορών και το Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων των Μεταφορών.

Επιπλέον η Πτολεμαΐδα, η Εορδαία, το Αμύνταιο και η Φλώρινα είναι οι περιοχές που θα δεχτούν τις συνέπειες της καταστροφικής απολιγνιτοποίησης, την ανεργία και την μετανάστευση των νέων και έχουν την μεγαλύτερη ανάγκη από υποδομές, για να προσελκύσουν επενδυτές και να αποφύγουν τον μελλοντικό μαρασμό, την φτώχεια και την υποβάθμιση τους.

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2021

Ακολουθούν υπογραφές

Υ.Γ.: Όσοι θέλουν να συνυπογράψουν την πρόταση, να αποστείλουν email στη διεύθυνση aiolosmaked@gmail.com.

kozan.gr
sidirodromikanea.blogspot.com



Αναρτήθηκε από Σιδηροδρομικά Νέα στις 8:46 π.μ.
Κατηγορίες: Τα Σιδηροδρομικά Νέα σήμερα
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

Μεταφραστής ιστοσελίδας-Site translator

Ακολουθήστε μας στο Twitter!

Follow @SidirodromikaNe

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κατηγορίες

  • Τα Σιδηροδρομικά Νέα σήμερα
  • Ο Κόσμος σε δύο ράγες
  • Μετρό-Ειδήσεις
  • Επιβάτες
  • Σε Τροχιά Συνταξιοδότησης
  • Η ιστορία του σιδηροδρόμου
  • Τα Απίστευτα στο Σιδηρόδρομο
  • Τα «Σ.Ν» ταξιδεύουν στην Ελλάδα και στο Κόσμο
  • Τεχνολογία στα τρένα
  • Τραμ-Ειδήσεις
  • Άρθρα και Απόψεις για το Σιδηρόδρομο
  • Τα τραγούδια των τρένων
  • Ο Αθλητισμός στον Σιδηρόδρομο
  • Η λογοτεχνία και η ποίηση στο σιδηρόδρομο
  • Μοντελισμός
  • Ο κινηματογράφος στον σιδηρόδρομο
  • Εύρεση Εργασίας
  • Ζωντανές Μεταδόσεις και Εκπομπές

Τα πιο πρόσφατα

Φόρτωση...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

  • Λάρισα: Ολοκληρώθηκαν οι καταθέσεις για την μετάταξη του σταθμάρχη – Τι ισχυρίστηκε ο ΟΣΕ για το όριο ηλικίας
  • Ανεβάζει ταχύτητες ο Προαστιακός και ο Άξονας Αθήνα Θεσσαλονίκη
  • Τέμπη: Απολογήθηκε ο πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ – Ιταλοί εμπειρογνώμονες εξετάζουν το καταγραφικό του τρένου
  • Παράσυρση πεζού από τον προαστιακό στις Κρήνες Κορινθίας
  • Θεσσαλονίκη: Το νεκροταφείο τρένων του ΟΣΕ με τα 1.000 σκουριασμένα βαγόνια (Βίντεο drone)

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK

ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ YouTube

  • Νέο Κανάλι "Σιδηροδρομικά Νέα"
  • Εμβόλιμα Νέα - Βίντεο "Σ.Ν" έως 25/7/2013
Σιδηροδρομικά Νέα

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Ιστότοποι που διαβάζουμε

  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΝΕΑ | myblogs.gr

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2023 (1864)
    • ►  Ιουνίου 2023 (5)
    • ►  Μαΐου 2023 (217)
    • ►  Απριλίου 2023 (322)
    • ►  Μαρτίου 2023 (724)
    • ►  Φεβρουαρίου 2023 (305)
    • ►  Ιανουαρίου 2023 (291)
  • ►  2022 (2734)
    • ►  Δεκεμβρίου 2022 (233)
    • ►  Νοεμβρίου 2022 (216)
    • ►  Οκτωβρίου 2022 (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2022 (166)
    • ►  Αυγούστου 2022 (194)
    • ►  Ιουλίου 2022 (182)
    • ►  Ιουνίου 2022 (251)
    • ►  Μαΐου 2022 (174)
    • ►  Απριλίου 2022 (238)
    • ►  Μαρτίου 2022 (259)
    • ►  Φεβρουαρίου 2022 (279)
    • ►  Ιανουαρίου 2022 (296)
  • ▼  2021 (3228)
    • ►  Δεκεμβρίου 2021 (274)
    • ►  Νοεμβρίου 2021 (255)
    • ►  Οκτωβρίου 2021 (230)
    • ▼  Σεπτεμβρίου 2021 (295)
      • Ταξίδι με τρένο στην Τσεχία. Βίντεο.
      • Ο Βέλγος υπουργός θέλει ευκολίες στους κανόνες κρα...
      • Γιατί η Κυβέρνηση αποφάσισε την τροποποίηση της Σύ...
      • ΕΕ: Εγκαινιάστηκε η έναρξη εργασιών σιδηροδρομικού...
      • Δρεζίνες από τη Λάρισα ξανά στην κοιλάδα των Τεμπώ...
      • Η πολύνεκρη σιδηροδρομική τραγωδία του 1968.
      • Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην 8η Διεθνή Έκθεση Logistics & Εφοδ...
      • Γιατί έπεσε... τσεκούρι στα αναδρομικά χιλιάδων συ...
      • Στη Βουλή το ζήτημα της απαράδεκτης κατάστασης στα...
      • Τελευταία ευκαιρία για να έρθει η ανάπτυξη στην Εο...
      • Καραγιάννης: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη παρακολουθεί συ...
      • Σωκράτης Αναγνώστου: Προκηρύσσεται η μελέτη του ΟΣ...
      • Κίνα: Πιέσεις στις σιδηροδρομικές εταιρίες για επι...
      • Παράθυρο ευκαιρίας η επαναλειτουργία της σιδηροδρο...
      • Διευκρινίσεις από τον e-ΕΦΚΑ: Ποιοι πραγματικά δικ...
      • Σταθμός Αγγίστας: Ένα χωριό 150 κατοίκων χτισμένο...
      • Πρώτη Σύνοδος Κορυφής των Δυτικών Βαλκανίων για το...
      • Η ενοχλητική ανδρική συνήθεια που πλέον απαγορεύετ...
      • Ημερίδα στο Μεσολόγγι για το «όραμα του Χαρ. Τρικο...
      • «Η ψηφιοποίηση και η καινοτομία μπορούν να βοηθήσο...
      • Μετά από 14 χρόνια λειτουργεί ξανά η σύνδεση Παρίσ...
      • Πληρώνονται συντάξεις, επιδόματα και αναδρομικά.
      • Καραμανλής: Εντός 30 ημερών οι ανακοινώσεις για τα...
      • Tα τρένα στην Πελοπόννησο ,1993-2012. Βίντεο.
      • ΗΠΑ: «Προσοχή στα τρένα, πρόεδρε!»
      • Δείχνει μελέτη: Τα ταξίδια με τρένο είναι καλά για...
      • Πόσο εφικτό είναι το σερβικό επενδυτικό σχέδιο σιδ...
      • Ταχιάος: Προτεραιότητα οι επεκτάσεις του μετρό στη...
      • Αναδρομικά: 4 αλήθειες για το ποιοι τα δικαιούνται...
      • Θεσσαλονίκη: Τρένο συγκρούστηκε με φορτηγό – Ένας ...
      • Σύγκρουση τρένου με φορτηγό σε διάβαση στα Διαβατά...
      • Με 34 εκ. ευρώ αλλάζει όψη ο σταθμός Λαρίσης
      • Σύνδεση του λιμανιού Βόλου με το σιδηροδρομικό δίκ...
      • Πανικοβλημένη γυναίκα παίζει τη ζωή της κορώνα γρά...
      • Το σιδηροδρομικό μουσείο Θεσσαλονίκης σε φωτογρα...
      • Λάρισα: Εκεί που «πεθαίνουν» τα τρένα… Εικόνες κα...
      • Πληρωμή αναδρομικών σε 133.692 παλαιούς συνταξιούχ...
      • ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α...
      • Sea2Sea, η μεγάλη ευκαιρία για τον ελληνικό σιδηρό...
      • Το CER αποφάσισε: περισσότερες γυναίκες στο σιδηρό...
      • Πάλιωσαν οι μελέτες για το τρένο…
      • ΗΠΑ: Τουλάχιστον τρεις νεκροί έπειτα από εκτροχιασ...
      • Η ζωή στις ράγες και η διέλευση του τρένου.
      • Καραμανλής: Απαιτείται επαρκής μεταβατική περίοδος...
      • Ο Ψηλορείτης ... στο Σύνταγμα!
      • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΔΗΜΟΠΡΑΤΟΥΝΤΑΙ CITY TRAIN ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔ...
      • Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων: H αλ...
      • Ποια είναι τα πιο γρήγορα τρένα στον κόσμο;
      • ΟΣΕ: Future Greek Rail Hackathon Open Day 28 Σεπ...
      • ΤΟ ΠΜΚ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ...
      • Αυτό το κτήριο μικρό μεν αλλά κρύβει μέσα του πολύ...
      • Γκαζιαμπάντ- Ινδία: Οι άνθρωποι προσκολλώνται σε έ...
      • ΝΕΑ ΠΝΟΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ - ΤΟ ΣΧΕ...
      • Ψηφιακή «εκδρομή» στους σιδηροδρομικούς σταθμούς τ...
      • Φως στο τούνελ του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης .
      • Η επαναλειτουργία της γραμμής Κόρινθος – Ναύπλιο σ...
      • Γιαγιά πέφτει στο κενό ανάμεσα στην αποβάθρα και τ...
      • Υπόλοιπα αναδρομικών έως 4.000 ευρώ σε 30.000 νέου...
      • 15 τεχνολογίες που θα μπορούσαν να οδηγήσουν την π...
      • Μια εξαιρετική έκδοση για τον σιδηρόδρομο στον Έβρ...
      • Γιώργος Καραγιάννης: Τον Οκτώβριο ξεκινά το Τραμ σ...
      • Αύριο η συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του ...
      • Οι πυροσβεστικές δυνάμεις βοηθούν τους επιβάτες να...
      • Τι έγινε με την κατασκευή υποθαλάσσιου σιδηροδρόμ...
      • Ποδήλατο εναντίον τρένου.
      • Βοήθεια για κωφούς επιβάτες που ταξιδεύουν με τρένο.
      • Μετρό Θεσσαλονίκης: Συμπληρωματική σύμβαση 45,35 ε...
      • ΕΡΓΟΣΕ: Με ποιο μοντέλο θα «χτυπήσει τη φάμπρικα» ...
      • Συμμετοχή του ΟΣΕΘ στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικ...
      • Κοσμάς Βακουφάρης: Έτσι έζησα την μεταφορά των κοπ...
      • Μια από τις παλαιότερες σιδηροδρομικές σήραγγες στ...
      • Κάτω Πατήσια: Τρένο του προαστιακού συγκρούστηκε μ...
      • Ταξιδεύοντας μέσα από τα Θιβετιανά βουνά: Το πρώτο...
      • Διατίθενται 7 δισεκατομμύρια ευρώ για έργα υποδομή...
      • Η Μουσική βραδιά στο σιδηροδρομικό μουσείο έφερε π...
      • Λονδίνο: Το «στοίχημα» για την επέκταση του μετρό ...
      • Θεσσαλονίκη: "Ράβε ξήλωνε" έχει καταντήσει ο δρόμο...
      • Γουινέα: Eνας νεκρός από σύγκρουση τρένων μεταφορά...
      • Intrakat: Στις «ράγες» η υπογραφή σύμβασης για σιδ...
      • Μαθητής κατασκευάζει σιδηρόδρομο στην αυλή του για...
      • Ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας θα επιταχύνει την ...
      • Αυξήσεις και αναδρομικά για παλαιούς και νέους συν...
      • Σταδιακά αλλάζει η εικόνα του σιδηροδρομικού σταθμ...
      • ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τρένο ακινητοποιήθηκε λίγο έξω από τη Δρ...
      • Η Μουσειακή Αποκατάσταση του Οχήματος-Εστιατορίου ...
      • Η γαλλική Alstom θα παραδώσει στη Μελβούρνη αμαξοσ...
      • Τα τρένα υψηλής ταχύτητας θα είναι βιώσιμα και προ...
      • ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ο νέος CEO και οι προκλήσεις της επόμενη...
      • Θεσσαλονίκη: Τα μεγάλα έργα που θα τη μεταμορφώσου...
      • Από σήμερα και πάλι τρένα στην γραμμή Θεσσαλονίκη ...
      • Οι ημερομηνίες πληρωμής συντάξεων Οκτωβρίου .
      • Μουσική βραδιά στο σιδηροδρομικό μουσείο Θεσσαλονί...
      • Από αύριο Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου, επανακυκλοφορούν...
      • Συναυλία-Αφιέρωμα στην επανάσταση του 1821 από το ...
      • ΟΡΙΑΝ ΕΞΠΡΕΣ: Το τραίνο των τραίνων.
      • Η απαρχή του σιδηροδρομικού δικτύου στην Πάτρα.
      • Σε μόλις μία ώρα η διαδρομή Παρίσι - Βερολίνο (βίν...
      • Ηχοχρώματα στο σιδηροδρομικό μουσείο Θεσσαλονίκης ...
      • Το Σιδηροδρομικό Μουσείο του ΟΣΕ.
      • «Δεν υπάρχει πράσινη συμφωνία χωρίς επενδύσεις σε ...
    • ►  Αυγούστου 2021 (171)
    • ►  Ιουλίου 2021 (227)
    • ►  Ιουνίου 2021 (321)
    • ►  Μαΐου 2021 (288)
    • ►  Απριλίου 2021 (271)
    • ►  Μαρτίου 2021 (279)
    • ►  Φεβρουαρίου 2021 (313)
    • ►  Ιανουαρίου 2021 (304)
  • ►  2020 (3962)
    • ►  Δεκεμβρίου 2020 (273)
    • ►  Νοεμβρίου 2020 (222)
    • ►  Οκτωβρίου 2020 (302)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2020 (338)
    • ►  Αυγούστου 2020 (264)
    • ►  Ιουλίου 2020 (304)
    • ►  Ιουνίου 2020 (412)
    • ►  Μαΐου 2020 (335)
    • ►  Απριλίου 2020 (318)
    • ►  Μαρτίου 2020 (365)
    • ►  Φεβρουαρίου 2020 (436)
    • ►  Ιανουαρίου 2020 (393)
  • ►  2019 (4261)
    • ►  Δεκεμβρίου 2019 (412)
    • ►  Νοεμβρίου 2019 (347)
    • ►  Οκτωβρίου 2019 (207)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2019 (258)
    • ►  Αυγούστου 2019 (347)
    • ►  Ιουλίου 2019 (398)
    • ►  Ιουνίου 2019 (302)
    • ►  Μαΐου 2019 (382)
    • ►  Απριλίου 2019 (486)
    • ►  Μαρτίου 2019 (376)
    • ►  Φεβρουαρίου 2019 (346)
    • ►  Ιανουαρίου 2019 (400)
  • ►  2018 (4723)
    • ►  Δεκεμβρίου 2018 (402)
    • ►  Νοεμβρίου 2018 (408)
    • ►  Οκτωβρίου 2018 (396)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2018 (375)
    • ►  Αυγούστου 2018 (275)
    • ►  Ιουλίου 2018 (367)
    • ►  Ιουνίου 2018 (375)
    • ►  Μαΐου 2018 (428)
    • ►  Απριλίου 2018 (378)
    • ►  Μαρτίου 2018 (488)
    • ►  Φεβρουαρίου 2018 (388)
    • ►  Ιανουαρίου 2018 (443)
  • ►  2017 (4927)
    • ►  Δεκεμβρίου 2017 (418)
    • ►  Νοεμβρίου 2017 (442)
    • ►  Οκτωβρίου 2017 (424)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2017 (488)
    • ►  Αυγούστου 2017 (350)
    • ►  Ιουλίου 2017 (409)
    • ►  Ιουνίου 2017 (370)
    • ►  Μαΐου 2017 (465)
    • ►  Απριλίου 2017 (345)
    • ►  Μαρτίου 2017 (385)
    • ►  Φεβρουαρίου 2017 (356)
    • ►  Ιανουαρίου 2017 (475)
  • ►  2016 (5209)
    • ►  Δεκεμβρίου 2016 (455)
    • ►  Νοεμβρίου 2016 (377)
    • ►  Οκτωβρίου 2016 (368)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2016 (392)
    • ►  Αυγούστου 2016 (353)
    • ►  Ιουλίου 2016 (516)
    • ►  Ιουνίου 2016 (447)
    • ►  Μαΐου 2016 (488)
    • ►  Απριλίου 2016 (502)
    • ►  Μαρτίου 2016 (513)
    • ►  Φεβρουαρίου 2016 (424)
    • ►  Ιανουαρίου 2016 (374)
  • ►  2015 (4211)
    • ►  Δεκεμβρίου 2015 (407)
    • ►  Νοεμβρίου 2015 (409)
    • ►  Οκτωβρίου 2015 (406)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2015 (366)
    • ►  Αυγούστου 2015 (256)
    • ►  Ιουλίου 2015 (268)
    • ►  Ιουνίου 2015 (367)
    • ►  Μαΐου 2015 (399)
    • ►  Απριλίου 2015 (365)
    • ►  Μαρτίου 2015 (364)
    • ►  Φεβρουαρίου 2015 (325)
    • ►  Ιανουαρίου 2015 (279)
  • ►  2014 (4227)
    • ►  Δεκεμβρίου 2014 (313)
    • ►  Νοεμβρίου 2014 (422)
    • ►  Οκτωβρίου 2014 (417)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2014 (368)
    • ►  Αυγούστου 2014 (254)
    • ►  Ιουλίου 2014 (329)
    • ►  Ιουνίου 2014 (359)
    • ►  Μαΐου 2014 (356)
    • ►  Απριλίου 2014 (347)
    • ►  Μαρτίου 2014 (394)
    • ►  Φεβρουαρίου 2014 (367)
    • ►  Ιανουαρίου 2014 (301)
  • ►  2013 (3664)
    • ►  Δεκεμβρίου 2013 (380)
    • ►  Νοεμβρίου 2013 (345)
    • ►  Οκτωβρίου 2013 (324)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2013 (348)
    • ►  Αυγούστου 2013 (282)
    • ►  Ιουλίου 2013 (327)
    • ►  Ιουνίου 2013 (279)
    • ►  Μαΐου 2013 (303)
    • ►  Απριλίου 2013 (279)
    • ►  Μαρτίου 2013 (252)
    • ►  Φεβρουαρίου 2013 (252)
    • ►  Ιανουαρίου 2013 (293)
  • ►  2012 (2698)
    • ►  Δεκεμβρίου 2012 (288)
    • ►  Νοεμβρίου 2012 (330)
    • ►  Οκτωβρίου 2012 (297)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2012 (249)
    • ►  Αυγούστου 2012 (206)
    • ►  Ιουλίου 2012 (220)
    • ►  Ιουνίου 2012 (181)
    • ►  Μαΐου 2012 (148)
    • ►  Απριλίου 2012 (208)
    • ►  Μαρτίου 2012 (225)
    • ►  Φεβρουαρίου 2012 (168)
    • ►  Ιανουαρίου 2012 (178)
  • ►  2011 (1634)
    • ►  Δεκεμβρίου 2011 (181)
    • ►  Νοεμβρίου 2011 (133)
    • ►  Οκτωβρίου 2011 (135)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2011 (152)
    • ►  Αυγούστου 2011 (95)
    • ►  Ιουλίου 2011 (131)
    • ►  Ιουνίου 2011 (105)
    • ►  Μαΐου 2011 (123)
    • ►  Απριλίου 2011 (124)
    • ►  Μαρτίου 2011 (172)
    • ►  Φεβρουαρίου 2011 (107)
    • ►  Ιανουαρίου 2011 (176)
  • ►  2010 (1965)
    • ►  Δεκεμβρίου 2010 (246)
    • ►  Νοεμβρίου 2010 (129)
    • ►  Οκτωβρίου 2010 (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2010 (288)
    • ►  Αυγούστου 2010 (119)
    • ►  Ιουλίου 2010 (147)
    • ►  Ιουνίου 2010 (192)
    • ►  Μαΐου 2010 (139)
    • ►  Απριλίου 2010 (122)
    • ►  Μαρτίου 2010 (141)
    • ►  Φεβρουαρίου 2010 (94)
    • ►  Ιανουαρίου 2010 (102)
  • ►  2009 (112)
    • ►  Δεκεμβρίου 2009 (90)
    • ►  Νοεμβρίου 2009 (22)
Σιδηροδρομικά Νέα © 2009-2023. Εικόνες θέματος από hfng. Από το Blogger.