Τετάρτη, 8 Σεπτεμβρίου 2021

Η Alstom παρουσιάζει τρένο με μπαταρία στη Γερμανία

Το τρένο παρουσιάζεται αυτόν τον μήνα και θα τεθεί σε υπηρεσία επιβατών τον Δεκέμβριο.
Ένα τρένο Coradia με μπαταρία Alstom πραγματοποίησε διαδρομές στη Σαξονία της Γερμανίας, τρέχοντας από το Flöha και το Zschopau και στη συνέχεια πίσω στο Chemnitz στις 7 Σεπτεμβρίου και θα χρησιμοποιηθεί επίσης στις 9 Σεπτεμβρίου για τη μεταφορά επιβατών στο πλαίσιο του Digital Rail Convention στο Annaberg-Buchholz.

Ρίτσαρντ Κλίνικ

Το τρένο αναμένεται να ξεκινήσει να λειτουργεί στη Βάδη-Βυρτεμβέργη και τη Βαυαρία από την έναρξη του νέου χρονοδιαγράμματος τον Δεκέμβριο. Η Alstom λέει ότι θα είναι το πρώτο τρένο με μπαταρία που εγκρίθηκε για κανονική λειτουργία επιβατών στη Γερμανία από τη δεκαετία του 1960.
Το τρένο αναπτύχθηκε στην τοποθεσία Hennigsdorf του κατασκευαστή και μπορεί να κινείται τόσο με εναλλασσόμενο ρεύμα όσο και με μπαταρία.
«Παράλληλα με το τρένο υδρογόνου, αυτή η έννοια κίνησης με μπαταρία αντιπροσωπεύει ένα ακόμη ορόσημο για την κυκλοφορία στην αγορά των περιφερειακών τρένων χωρίς εκπομπές στη Γερμανία και παγκοσμίως», λέει ο κ. Müslüm Yakisan, πρόεδρος της Alstom για τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία.
Το έργο ξεκίνησε το 2016 ως ερευνητική συνεργασία με το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Βερολίνου και καλύπτει την ανάπτυξη, έγκριση και λειτουργία τρένων με μπαταρία. Η συνολική οικονομική βιωσιμότητα της λειτουργίας των μπαταριών στους σιδηροδρόμους της κύριας γραμμής αποτέλεσε επίσης μέρος της έρευνας.
Έκτοτε αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την DB Regio, την περιφερειακή αρχή μεταφορών της Βάδης-Βυρτεμβέργης, το Γερμανικό Εθνικό Πρόγραμμα Καινοτομίας για την Τεχνολογία Κυττάρων Υδρογόνου και Καυσίμου και το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Βερολίνου.
Ένα μεγάλο μέρος των γραμμών που εκτελούνται σήμερα με τρένα ντίζελ έχουν μήκος μικρότερο από 96 χιλιόμετρα. Η χρήση ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία σε αυτές τις γραμμές αποφεύγει σημαντικές αναβαθμίσεις στην υπάρχουσα υποδομή.
«Οι εκτιμήσεις μας λάμβαναν πάντα υπόψη το συνολικό σύστημα», λέει ο καθηγητής Birgit Milius, διδάκτορας μηχανικής από το Τμήμα Σιδηροδρομικών Λειτουργιών και Υποδομών. «Οι πτυχές που καλύπτουν το όχημα, τη λειτουργία και την υποδομή αναλύθηκαν υπό διάφορες συνθήκες λειτουργίας προκειμένου να επιτευχθούν αξιόπιστα αποτελέσματα».


railjournal.com
sidirodromikanea