Ο «καθρέφτης» του συγκοινωνιακού έργου εποπτείας του ΟΣΕΘ στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης, για τα έτη 2019 και 2020, περιλαμβάνεται σε δύο καλαίσθητα τεύχη εκθέσεων που δημοσιοποιήθηκαν με πρωτοβουλία του. Ενημερώνονται όλοι με τον τρόπο αυτόν για την κατάσταση των Δημόσιων Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, το έργο του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης και τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση.
Ο ΟΣΕΘ, σε δύσκολες από κάθε άποψη χρονιές, εξαιτίας των συνθηκών της πανδημίας και των τραγικών ελλείψεων του παρόχου το 2018 και 2019, όχι μόνον δεν «πάγωσε» το έργο του, αλλά αντίθετα προχώρησε σειρά καίριων θεμάτων, με στόχο τις βιώσιμες και ελκυστικές μετακινήσεις για όλους.
Παρουσιάζονται αναλυτικά τα βήματα που έγιναν το 2020 για τη βελτίωση των συγκοινωνιών και, βεβαίως, οι στόχοι της επόμενης περιόδου, τόσο οι στρατηγικοί, όσο και οι άμεσοι, όπως η ενίσχυση των δρομολογίων μέσω της αύξησης του στόλου του ΟΑΣΘ κατά 200 - 260 οχήματα που είναι πλέον ορατή, μέσω σχεδιασμού νέων προγραμμάτων, προσθήκης στόλου 140 οχημάτων ΚΤΕΛ, της πορείας για την εισαγωγή του «έξυπνου» εισιτηρίου, της επέκτασης της τηλεματικής.
Επιπλέον, γίνεται αναφορά στις έρευνες και μελέτες οι οποίες εκπονούνται ή θα ξεκινήσουν όπως αυτές για τη δημιουργία τερματικού, πολυτροπικού σταθμού ΜΜΜ στη Νέα Ελβετία, τη μελέτη ανάπτυξης Μετρό, αλλά και στα ευρωπαϊκά προγράμματα στα οποία συμμετείχε ο ΟΣΕΘ.
Ξεχωριστό κεφάλαιο αποτελούν οι πρωτοβουλίες που ανέλαβε ο Οργανισμός με την εμφάνιση της πανδημίας, για τη διατήρηση της δημόσιας ασφάλειας στην αστική συγκοινωνία.
«Στον ΟΣΕΘ εργαζόμαστε μεθοδικά, ώστε να συμβάλλουμε στους στρατηγικούς στόχους του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την αναμόρφωση του μεταφορικού έργου και την μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στις μεταφορές», τονίζει ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Καλογερούδης, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Γιάννης Τόσκας υπογραμμίζει ότι: «Κάνουμε κοινωνούς τους πάντες για την προσπάθεια να εξασφαλίσουμε ασφαλή, άνετη, αποτελεσματικότερη και οικονομική μετακίνηση -ήδη 15 από τα 30 εκ. οχηματοχιλιόμετρα το χρόνο εκτελούνται επικουρικά από άλλους παρόχους- αλλά και για σειρά άλλων ζητημάτων, όπως η δημιουργία πολυτροπικών, τερματικών σταθμών ΜΜΜ, αλλά και την προμήθεια ‘‘καθαρών’’ λεωφορείων που δρομολογείται άμεσα από το Υπουργείο».
sidirodromikanea