Υπογράφηκε η σύμβαση, μεταξύ του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης και της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, για την απρόσκοπτη συνέχιση του έργου έξι περιαστικών λεωφορειακών γραμμών από την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Τη σχετική σύμβαση, μετά και από την έγκριση της από το Ελεγκτικό Συνέδριο, υπέγραψαν σήμερα στα γραφεία του ΟΣΕΘ ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Στέφανος Τσόλης.
Η σύμβαση, την οποία εποπτεύει εξολοκλήρου ο ΟΣΕΘ, έχει διάρκεια μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 2022, οπότε και λήγει υπό τις παρούσες συνθήκες βάσει νόμου η υπόσταση του ΟΑΣΘ. Αποτελεί τη συνέχεια της σύμβασης που είχε υπογραφεί τον Μάιο του 2019, με την οποία είχε ανατεθεί στα ΚΤΕΛ συγκοινωνιακό έργο έξι περιαστικών γραμμών της Θεσσαλονίκης.
Οι γραμμές που εξυπηρετούνται, με περίπου 380 - 390 δρομολόγια ημερησίως, είναι:
85, η οποία εκτελεί το δρομολόγιο «Θεσσαλονίκη – Ευαγγελίστρια»,
86, στο δρομολόγιο «Θεσσαλονίκη – Λαγκαδίκια»,
89, «Σταθμός ΚΤΕΛ – Ξηροχώρι – Ακροπόταμος»,
90, «Μάλγαρα – Κουφάλια»,
91, στο δρομολόγιο «Τοπικό Λαγκαδά» και η γραμμή
92, με το δρομολόγιο «Κουφάλια - επεκτάσεις».
Καλύπτονται δηλαδή συγκοινωνιακά μεγάλες περιοχές των Δήμων Δέλτα, Ωραιοκάστρου, Χαλκηδόνας και Λαγκαδά, οι οποίες μέσω των συγκεκριμένων λεωφορειακών γραμμών συνδέονται με τερματικούς σταθμούς του πολεοδομικού συγκροτήματος.
Η σύμβαση, μέχρι την ολοκλήρωσή της (μαζί με δυο μικρές συμβάσεις που υπήρξαν εμβόλιμα ώστε να μη στερηθεί εξυπηρέτησης ένα σημαντικό σύνολο πληθυσμού ούτε για μια ημέρα), προβλέπει την κάλυψη 5.357.933 οχηματοχιλιομέτρων και ο προϋπολογισμός της ανέρχεται σε 7.661.931 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
«Είναι μια επιπλέον ενίσχυση του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης φροντίζει στην πράξη να αποδεικνύει τη χρησιμότητα και την αποτελεσματικότητά της. Εκτελεί σχεδόν το 98% - 99% των προγραμματισμένων δρομολογίων, διαθέτοντας σε καθημερινή βάση στις 6 περιαστικές γραμμές 25 σύγχρονα λεωφορεία. Στον ΟΣΕΘ συνεχίζουμε αδιάκοπα τις προσπάθειες για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης, υποστηρικτικά στο αντίστοιχο του ΟΑΣΘ», τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας.
sidirodromikanea