Κυριακή 25 Ιουλίου 2021

Συνύπαρξη οδικού και σιδηροδρομικού διαδρόμου: Μα γίνονται τέτοια πράγματα; Δείτε το βίντεο.

Γράφει ο Σωτήρης Βενέτης

Αγαπητά Σιδηροδρομικά Νέα

Μπορεί οι πολλοί και καλοί αναγνώστες του εξαιρετικού ιστοτόπου σας να μην το πιστεύουν, αλλά βαριά προαστιακά τρένα περνούν από το δρόμο μέσα από μια γειτονιά στο Michigan City της Ιντιάνα.

 Παρότι σε κάποιους στη χώρα μας τέτοιες εικόνες μπορεί να προκαλέσουν ακραία νευρική κρίση, ακαριαία όρθωση του τριχωτού της κεφαλής και σχηματισμό απόλυτης φρίκης στα πρόσωπά τους, για κάποιες γειτονιές της πόλης του Μίτσιγκαν είναι κάτι πολύ φυσιολογικό και ίσως και θεμιτό και μάλλον πολύ ωραίο, καθότι μπορεί κάποιος οδηγώντας να ακολουθήσει έναν προαστιακό συρμό!

Η γραμμή South Shore (σήμα αναφοράς NICD) είναι μια ηλεκτρικά τροφοδοτούμενη υπεραστική σιδηροδρομική γραμμή που διαχειρίζεται η Βόρεια Ιντιάνα Commuter Transportation District (NICTD) μεταξύ του σταθμού Millennium στο κέντρο του Σικάγου και του διεθνούς αεροδρομίου South Bend στο South Bend, Indiana, Ηνωμένες Πολιτείες.

Στην πόλη του Μίσιγκαν, η σιδηροδρομική γραμμή διατρέχει τη μέση του 11ου δρόμου από τη λεωφόρο Michigan έως την οδό Tennessee, διασχίζοντας την οδό Tenth Street και αποτελεί ένα "διαμάντι" ποιότητας των υπηρεσιών της Michigan Services της Amtrak. Στη συνέχεια, η διαδρομή διασχίζει την Tenth Street προς τη λεωφόρο Sheridan στη δυτική πλευρά του Michigan City.

Τώρα, γιατί στην Ελλάδα δεν επιτρέπουν τον συρμό του τρένου του Πηλίου με παρόμοιο τρόπο να διασχίζει τον δρόμο τόσο στο αστικό τμήμα της πόλης του Βόλου όσο και στην επαρχιακή οδό Αγριάς – Άνω Λεχωνίων μην με ρωτάτε. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το τρένο και η σιδηροδρομική γραμμή του τρένου του Πηλίου προηγήθηκε της κατασκευής του αμαξωτού δρόμου, ο οποίος στη συνέχεια πήγε και κατασκευάστηκε (ως μη όφειλε) πάνω στη γραμμή. Αν θέλουν λοιπόν εκεί στην Αντιπεριφέρεια Μαγνησίας και στην Περιφέρεια Θεσσαλίας να είναι δίκαιοι ως προς την ιστορική και διατηρητέα σιδηροδρομική γραμμή του τρένου του Πηλίου ή ας προβούν σε ενέργειες προκειμένου να αλλάξουν την χάραξη του αμαξωτού δρόμου ή ας χαράξουν νέα σιδηροδρομική όδευση πλευρικώς, άνωθεν ή κάτωθεν του αμαξωτού δρόμου, εφόσον θεωρούν ότι η συνύπαρξη τρένου και δρόμου δεν είναι εφικτή, όπως συμβαίνει στις ΗΠΑ και όχι μόνο.

Με εκτίμηση, Σ. Βενέτης

sidirodromikanea